Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Veru a Ivoš
Autor: nicemice (Občasný) - publikováno 3.3.2011 (01:09:38)
pastelky... čtvrtka A2


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 3.3.2011 > tak to je humus
<reagovat 
 nicemice (Občasný) - 3.3.2011 > čtenář> zcela jistě, tak proč jsi na to koukal?
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.3.2011 > mně to přijde hodně zdařilé
Body: 5
<reagovat 
 nicemice (Občasný) - 3.3.2011 > Martin> díky
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.3.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 nicemice (Občasný) - 3.3.2011 > Věza> děkuju
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 4.3.2011 > pro mně naprosto neuvěřitelný-smekám
Body: 5
<reagovat 
Janie (Občasný) - 4.3.2011 > Tak tohle mi nikdy nešlo...
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 3.3.2011 >

...sice jeden z povedenějších zde podle fotky dělaný dvojportrét,..... ale chybí tomu právě bezprostřednost a měnlivost živého modelu, který nedokáže "držet" stále stejný výraz, proto je autor nucen vystihnout to nejcharakterističtější, osobité,...taky se s tím potýkám, přemlouvat někoho, aby "seděl" nebývá jednoduché a je tu riziko, že model nebude se ztvárněním spokojen.......


Body: 4
<reagovat 
 nicemice (Občasný) - 3.3.2011 > Mima> jj já vím.. bohužel chtěli jen podle té fotky... a vím že mě to neomlouvá, ale měla jsem na to jen den.. a už jsem byla ráda že jsem skončila.. takže jsem to zase až tak neřešila... výsledek se líbil, tak mi to stačilo... (a dík za názor)
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 4.3.2011 > Mima> S tím se ztotožňuji.
Proto vůbec portréty nedělám. Dneska jsou ti lidé tak uspěchaní a netrpěliví. Mám dojem, že i kdybych někoho udržela na místě, bude tak napruženej, že z toho nic pořádnýho nebude.
______
Když se podívám z jinýho úhlu, tak je to dobrý cvičení ruky, které rozhodně není ztrátou času a určitě se zúročí u kreativnějších a duchaplnějších věcí ;)


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 4.3.2011 > Dani> ..cvičení ruky a oka,....a lehká intuice a mírná drzost !..... vyhrabu někde své skicy portrétů, kresba tužkou podle černobílých fotek, i podle barevných olejomaleb autoportrétů, i některých obrazů,........moc mi tehdy pomohlo vykašlat se na "pouhé" kopírování....klidně jsem si střihla rychlou perokresbu podle olejomalby......taky dobrá "sondáž"....a taky se neztratí...doufám.......Ale nad živý model není.... zdařilá figurální kompozice, to je můj sen.....takže do kavárny, do hospody,na pouť,kamkoliv, kde jsou lidi....... naživo skicy, a furt dokola...a nebát se, a nestydět se,...to se to radí, když se to ví, ale se to neumí.........jako třeba "pelvis" je v tomto směru mistr, dá se z jeho skic v mnohém poučit...
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 10.3.2011 > Mima> Já tedy malby figur dělám skoro vždycky podle skic živýho modelu. Jenže to mi zapózují maximálně do deseti minut a i to je hodně. O portrét se na základě takových rychlovek vůbec nepokouším. Při přemalbě jsou to potom úplně anonymní zjednodušené figurky.
Pelvis je celkově úplně jiná, mistrovská, kapitola :)
Vlož sem nějaké tvé skici, ju?

<reagovat 
 Mima (Občasný) - 10.3.2011 > Dani> ..už se na tom pracuje, po stěhování stále ještě nevím, kde co mám, tak se ponořím do hlubin komory, a něco vyhledám...Žádná sláva to sice není, ale opatruju ty skicoidní "poznámečky" víc, než hotové obrazy, protože jsou myslím lepší, než ta urputně snaživá "díla", která zabrala mnoho času, a nic z toho ....
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 21.4.2011 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 30.5.2011 > Ten chlap nějakou divnou pusu.. (děsně vyšpulený dolní ret oproti úzkému hornímu + zuby na mě nepůsobí přirozeně) ...jinak mi to přijde suprový.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter