Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zvířena
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 5.4.2011 (09:57:20)

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
cvakal (Občasný) - 5.4.2011 > První tři fotky celkem ulezou, žádným přepalem bych si vůbec nelámal hlavu :-). Druhé tři fotky sis měla nechat pro sebe.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 6.4.2011 > cvakal> Díky cvakale,vím že i ty máš pravdu. Vysvětlení mého stanoviska viz. odpověď pro roheho. Chápu, že chceš lidem přibližovat klánovický les a myslím, že je to fajn a dobrý úmysl. Tak nějak podobně to mám já s fotkama zvířat. Nemám až takovou aparatůru, abych mohla pořídit kvalitnější snímky. Pak také nechci zvířata, kvůli fotkám stresovat a nějak nepřirozeně se je snažit "naaranžovat", nebo je plašit dlouhým focením (rozuměj pořizováním velkého množství snímků, ze kterých se vybírá. Samozřejmě necvaknu jen jeden snímek, vždy vybírám, ale v rámci možností - mluvím o fotkách zvířat).
<reagovat 
zuska janis (Občasný) - 6.4.2011 > až na tu střechu s holuby, líbí moc :)
Body: 5
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 6.4.2011 > zuska janis> vlastně hrdličky - to jsem si přečetla, taky mě to nedocvaklo :)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 7.4.2011 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.4.2011 > ...
Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 5.4.2011 > ta první je zničená tím přepalem na hlavě. dvojka je docela ok, ostatní nudí,- chtělo by to obecně menší hloubku ostrosti a to je o technice a penězích .-(
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 6.4.2011 > rohe> Hm, máš pravdu, ten přepal by tam být nemusel, jsem si vědoma některých technických nedostatků, ale chtěla jsem zveřejnit pro svůj obsah. Myslím, že je škoda, že lidi ztrácí kontakt s přírodou a se zvířaty. S tvojí poznámkou o vybavení plus financích soulasím...
<reagovat 
 Čtenář - 6.4.2011 > Věza> To co tady předvádíš, má s přírodou asi tolik společnýho, jako má onanie se sexem.
<reagovat 
 Čtenář - 6.4.2011 > Věza> A s tou výbavou a financema je to samozřejmě hloupost, každopádně dobrá výmluva pro nemehla.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 6.4.2011 > čtenář> Ahoj PUPÍKU :-) , UŽ JSEM MYSLEL ŽE JSI VYHYNUL...mĚL BY JSI VYLÉZT Z NORY A PODÍVAT SE KOLEM SEBE. mOŽNÁ SE TI OTEVŘOU OČI. :-) jOOO, A NEDÁVNO ŘÍKAL V RÁDIU SEXUOLOG rADIM uZEL, ŽE ONANIE JE TAKÉ SEX. a PRÝ JE TO LEPŠÍ JAK PŘEPADÁVAT A ZNÁSILŇOVAT ŽENSKÝ NĚKDE V PARKU.
Doporučil 
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 6.4.2011 > Bajata> ano, ano, pan Uzel má naprostou pravdu, také jsem to slyšela :)
<reagovat 
 Čtenář - 7.4.2011 > Bajata> Meleš z cesty, vole.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 7.4.2011 > čtenář> aHOJ ČTENÁŘI,
NEVÍM KDE JSEM ČETL ŽE LEPŠÍ JE BÝT VOLEM, NEŽ HLOUPÝM ČLOVĚKEM.
A JEN TAK MIMOCHODEM...VÍŠ VŮBEC CO JE TO VŮL???
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 7.4.2011 > Bajata> wikipedie to vidí takhle:

Vůl je kastrovaný samec tura domácího (lat. Bos primigenius f. taurus). Kastrát je méně agresivní a je robustnější, se světlejším a křehčím masem než nekastrovaný jedinec. Kastrace masných plemen se provádí u telat pokud možno již při narození, aby ztráty hmotnosti způsobené kastrací byly minimalizovány (nekastrovaní jedinci mají v důsledku ztráty produkce testosteronu rychlejší metabolismus dusíku, a tudíž i rychlejší váhové přírůstky). Vůl se před vykastrováním nazývá býk.
<reagovat 
 Čtenář - 7.4.2011 > Bajata> Ano vím. A teď já, jo? Víš, co je to "caps lock", k čemu slouží a kde ho najdeš? Pak tu mudruj o hlouposti.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.4.2011 > Jsem rád že jsi si všiml alespoň písmenek, když už nejsi schopný všimnout si jiných, důležitých věcí.

Caps Lock je klapka na počítačové klávesnici a slouží k přehazování písmenek. To znamená jestliže ji zmačknu, píšou se pouze velká písmena.
Jo, zapoměl jsem ji přehodit. Ale jak vidíš, už jsem to napravil.

Zuska ti podala vysvětlení co je to vůl. Kdybych byl všechno z toho co je vůl, tak určitě nejsem kastrovaný.
Mám dvě krásné děti.

A jak to uzavřít? Je smutný že inteligentní člověk dokáže tohle napsat. Mám na mysli co jsi napsal Věze.
Asi jsem opravdu hloupý a budeš mít pravdu. Protože jinak bych s tebou vůbec nekomunikoval.
<reagovat 
buf (Občasný) - 7.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 8.4.2011 > probertokraliceasexatproberoufostatnihihi
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 6.4.2011 > mně ti holubi nenudí
Body: 4
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 6.4.2011 > Jaromila> Jsou to hrdličky Jaromilo, děkuju. Mě osobně taky nenudí, ale chápu, že z fotografického hlediska nejsou zde až tak dokonalé.. :-)
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 6.4.2011 > Věza> vychytat takové stádo ptáků pohromadě není jen tak, jestli holuby nebo hrdličky, to je fuk))
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 8.4.2011 > Jaromila> to je fakt, díky :)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 6.4.2011 > AHOJ VĚZO,
TO VŠECHNO JE ZE TVÉHO HSPODÁŘSTVÍ?
NEVÍM JAK TO OHODNOTIT PO FOTOGRAFICKY ODBORNÉ STRÁNCE, TOMU NEROZUMÍM. ALE JSEM RÁD ŽE VÍM ZASE O TROŠKU NĚCO VÍC O TOBĚ A TVÝCH ZVÍŘECÍCH KAMARÁDECH.
MOC OCEŇUJU ŽE JSOU V TAKOVÉ POHODĚ, KTERÁ Z NICH VYCHÁZÍ. TO HODNĚ NAPOVÍDÁ I O TOBĚ.
PO ODBORNĚ FOTOGRAFICKÉ STRÁNCE...NEVÍM.

PO STRÁNCE ŽIVOTNÍ...SUPROVÉ ZACHYCENÍ SPOKOJENOSTI A POHODY ŽIVÝCH TVOREČKŮ. A O TO JDE.

TELEOBJEKTIVEM MŮŽEŠ NA DÁLKU VYFOTIT ZVÍŘE V JAKÉKOLIV SITUACI. ALE ZACHYTIT TUTO POHODU ZBLÍZKA...A JEŠTĚ K TOMU NEDOKONALOU TECHNIKOU...SMEKÁM A DOPORUČUJU. PRO KRÁSU POHODY.
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2011 > Bajata> Jakou furt nedokonalou technikou??? Je to focený zrcadlovkou, proboha!
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 8.4.2011 > Bajata> Ahoj Bajato, díky tobě i ostatním lidem, kteří se nestydí "podepsat". Většina zvířat je mojich (našich), ano. Až na hrdličky, ty jsou divoké, ale krmím je a tak se občas srotí a přiletí se nazobat. Tentokrát jich ale přiletělo nebývalé množství, proto jsem neváhala a jedinečnost okamžiku zvěčnila, ač nebyly nejideálnjší světelné podmínky pro focení. Co se týče krav, ty jsem vyfotila při pobytu na chalupě (na dovolené). A pro dovysvětlení všem a taky čtenářovi-anonymovi. Vím, že se i levným foťákem dá pořídit kompozičně pěkná fotka, to jsem také zmínila. Ale je faktem, že není zrcadlovka jako zrcadlovka. To by se pak fotoaparatůra dělila pouza na dva typy, na zdraclovky a na manuály (analogy). To je naprostý nesmysl. I zrcadlovek je hodně typů a finančně se dost liší. Samotné tělo zrcadlovky taky nezaručí skvělé snímky. Záleží na financích, jaké objektivy si k ní dokoupíš. Kdo má na silnější teleobjektiv, může nerušeně fotit zvířecí život z povzdálí, aniž by zvířata vyrušil. Pokud musíš blíž, už se mají na "pozoru" a nezapózují ti. Nechci je stresovat a tak raději pořídím třeba i ne stoprocentní snímek. Věřím, že ale i ten může předat divákovi svým obsahem určité sdělení. Myslím, že nerušit zvířecí život je důležitější než jen půřízení dokonalosti fotky, kvůli lidské ješitnosti. Ale věřím, že tohle nedokáže každý pochopit. Stejné je to u focení makra, opět záleží na síle makro-objektivu a jeho cenových relacích. Nedíllnou součástí jsou různé filtry a další a další zařízení. Kdo má na kompletní a nejluxusnější výbavu je to sakra znát.
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2011 > Věza> Kvákáš pičoviny. Na takovýhle výcvaky by bohatě stačil jakejkoliv kompakt s větším zoomem. Ale ono je to pohodlnější vymlouvat se na techniku, tomu rozumím.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 11.4.2011 > Věza> Vězo, jak moc jsi se zabývala druhy foťáků? Jakým je focena první fotka? Kolik bylo ISO, clona a čas? V jakym režimu fotíš (clona, čas, manuál..)? Jakou světelnost má objektiv? Nevěřím, že tvůj foťák nedovede pracovat s kratším časem, než byl na první fotce...A je fakt, že na fotky, který jsou výše, není potřeba superskvělá technika typu teleobjektivu se supersvětelností a spoustou filtrů, jestli teda je to v kvalitě, která byla zamýšlená...
Podle mě motivy typu slepice, holuby/hrdličky na střeše a podobně jsou oku tak běžný, že by fotky s nima měli bejt něčim trochu ozvláštněný, aby nepůsobily úplně fádně..

Slepice je krotká, takže je možný fotit zblízka (bez usekanejch nohou atp.)
http://bernardoh.files.wordpress.com/2007/04/chicken.jpg
http://mises.org/Community/blogs/bgreen/archive/2010/05/05/the-hen-rebellion.aspx

Hrdličky na střeše budou pro každýho vypadat jako holuby, když budou ve velkym množství....

http://www.doobybrain.com/2009/06/08/simon-de-glanvilles-close-up-fisheye-photos-of-pigeons-in-london/

S krůtou a husou nevim, asi bych tu krůtu když už, tak víc zepředu nebo čistě z profilu a fotku s husou bych řízla zvrchu.

Kravám bych dopřála i nebe, jinak OK: http://www.flickr.com/photos/terdata/147037114/


Toť jen můj názor, nemyslim to ve zlym, takže jestli nesouhlasíš, tak to beru....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2011 > čtenář> Nevěřím. Přestaň se schovávat za anonyma. Nafoť, dokaž exifem a uvěřím. ;-))
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.4.2011 > wisteca> Díky za obsážnost a za poslání odkazů. U první fotky soulasím, že mělo být použito jiné ISO, případně i clona - viz špatné světlo. Ale ostatní není časem, ale špatným zaostřením. Jak píšu nestresuju zvířata a snažím se fotit rychle a jen z takové blíkosti, abych je nerušila. Tím pádem je zaostřeno na křídlo kuřete, namísto hlavy. Nohy se odsekly při focení ze stejného důvodu. Zvířata nepózují a ve většině případů se nelehce fotí. Jsou stále v pohybu. Ať větším, nebo menším. Když se přiblížíš protože nemáš teleobjektiv, zpozorní a znervózní a jsou ještě víc "pohyblivější". Na každé fotce se dají najít nedostatky a jak píšu u zvířat to není jednoduché focení. I na fotkách tebou odkázaných se najdou chyby. Tak např. u první slepice. Je natěsno, ruší pozadí, s tím vejcem v pilinách působí nepřirozeně až naaranžovaně - uměle, světlo jde ze špatné strany, z jedné strany by měl být větší ořez z druhé víc místa. U druhé fotky slepice chybí např. ostrost. Víc místa bych nechala před ní ve směru pohybu, napak vzadu méně - ne střed. U fotky holubů se mi moc líbí úhel poledu a pěkná ostrost - fakt super. Ale vadí mi a to dost, ten drastický ořez, tj. odřízlé kusy holubů - hlavně hlava (zobák). No kravky se mi líbí i když ta nebeská modř jde až do kýče - nebe není na fotkách krav podmínkou. Tráva je už přeostřená a nalevo bych nechala víc místa... Jinak zpět k mým fotkám. Slepice nejsou tak krotké, aby si před sebou nechaly podřepávat fotografa, který si bude štolovat inštrument a slepice mezitím bude trpělivě nehnutě vyčkávat a pózovat. Stejně tak ostatní zvířata. Nesouhlasím s názorem, že pro každého vypdají hrdličky na steše jako holubi. To pak můžeš říct, že prase ve chlívku vypadá jako koza ve chlívku... U krůty s tebou souhlasím, že má špatně natočenou hlavu. Nešlo ale nafotit jinak, bála se foťáku a stále se otáčela. Tedy stejný problém, kdybych měla silný teleobjektiv nafotila bych s přiblížením bez problému v přirozených polohách atd. Nevím kolik zvířat jsi kvalitně nafotila ty, ale dá to docela zabrat v případě, jaký ti tu popisuju. Ale rozhodně díky za tvůj zájem a čas. Vím, že nejsou fotky dokonalý, ale snažím se. Snad to jednou vypiluju na alespoň o něco lepší. Rozhodně se budu snažit, stojí to za to.
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2011 > Věza> Docela chabej pokus :-)))
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 12.4.2011 > Věza> dávám ti za pravdu, protože jednoduše i když má člověk zvířata ochočené, stejně nebudou stát a sedět a tvářit se jak chceš ty (leda tak výstavní pes po zadaném povelu)... a ještě aby to vypadalo neotřele a zajímavě
to je jako s dětma - pokud člověk chce aby to bylo zajímavé, ne moc stylizované, také jich člověk nafotí xy a vyjde jich jen pár ani to někdy ne.
foť dál, držím palce, ať se povedou další i bez telebojektivu :)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 12.4.2011 > Věza> Samozřejmně, že focení zvířat není lehký, je to kapitola sama o sobě a proto, jak píšu, je těžký udělat fotku tak, aby nevypadala fádně, jako, žes šla náhodou kolem. Vzhledem k tomu, že nemám doma takové hospodářstí a že vím, že je třeba trpělivosti, času, sžívání s foceným "objektem", tak jich zatím moc nemám - pár koníků, krav atd, ale v takové kvalitě se kterou nejsem spokojená a tak je nepublikuju na internetu. Jestli tim míříš tam, že když to nefotim, nemam k tomu co říct, je to tvůj názor. Tim, že máš možnost zkoušet a zkoušet, tak máš možnost to pilovat po technický stránce - i bez toho teleobjektivu - v tom to neni. Zkus koukat na fotky profíků a třeba i na rady na fotoblogách atp. Člověka to může posunout a dá se tam najít i dost fíglů.

http://fotografie.wikidot.com/zvirata

http://forum.digiarena.e15.cz/viewtopic.php?f=205&t=1081762&sid=

http://www.digineff.cz/jaknato/ruzne/klec.html

Já bych úplně nejraději fotila volně žijící zvířata, ale to je obor sám o sobě a pevně spojenej se zoologií. A obyčejnýmu srtelníkovi je na hony vzdálený, zatim mám jen jednoho nepovedenýho srnečka, brouky, ještěrky atd...

<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.4.2011 > čtenář> ;))
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.4.2011 > zuska janis> děkuju ti Zuzi
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 17.4.2011 > wisteca> Máš pravdu, musím toho ještě hodně pilovat a zkoušet a zkoušet, v tom se rozhodně shodneme a taky jsem to už psala. Díky moc za odkazy, až bude víc času, ráda omrknu a pročtu. Jistě je tam hodně užitečných rad. Jen jsem se ptala, jestli taky fotíš zvířata, abych věděla jestli máš o praxi páru. Ráda slyším, že tě tahle kategorie taky láká. Fotit divoká zvířata je taky mým snem. Ale to chce už hodně času a silnější sklo, nepřiblížíš se běžně na takovou blízkost, aby se nafotilo něco kloudného s obyč. objektivem. Co se týče brouků, ještěrky a pod. taky jsem už zkoušela... (Jen ještě dodám, už jsem zmiňovala mockrát - podle mého není zvířecí svět "obyčejný". Myslím, že i zachycení přirozenosti, jen dané chvíle může být pro spoustu lidí zajímavým podíváním, protože hodně lidí už se spoustou zvířat nepřijde do styku a to je škoda. Pak je můžou i takové snímky potěšit, nebo zaujmout. Nehledají jen dokonalost samotného snímku. To je pak už o něčem jiném. Nejde vždy jen o TK fotky, ale i o obsah...).
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 17.4.2011 > ano
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter