Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Levitace 5
Autor: VonBerg (Občasný) - publikováno 26.3.2011 (08:47:40)


Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 26.3.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 26.3.2011 > zajímavé
Body: 5
<reagovat 
ivanos (Občasný) - 26.3.2011 > to si fotíš chuchvalec pohlavních chlupů?
Body: 1
<reagovat 
 VonBerg (Občasný) - 26.3.2011 > andraaz> ty si mě teda pobavil/a ... je zcela nedůležité čeho je to chuchvalec, není mi cílem vyfotit jen to co to opravdu je, můžeš v tom hledat symboly čehosi ... a kdyby to byly pohlavní chlupy tam je to snad něco pohoršujícího? nemravného?
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 27.3.2011 > andraaz> No už jsem to chtěla nedávno napsat - asi "narcismus" hehehe ve všech podobách a situacích :D . Ale jinak jo - jen se neopakuj o pár cm vlevo či vpravo - je to pak nuda - snad pátá hromádečka na koleně (?)... P.S. Chtělo by to vitamíny,oholit,či nezatěžovat přespříliš určitá místa, která nevydrží zátěž ;) :D .
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 27.3.2011 > JARO> 
<reagovat 
 VonBerg (Občasný) - 27.3.2011 > JARO> haháá, těšte se na další sérii více či méně povznášejících se chomáčů!
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 27.3.2011 > jaxxana> 

jaxxi,

to je vážná věc, tady není dovoleno se smát...


<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 27.3.2011 > JARO>  jsem fakt nenapravitelná,už mi to tady jeden člověk velmi mile vytknul,ale co naděláš-starýho psa............
<reagovat 
boval (Občasný) - 27.3.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.3.2011 > ...těžko uhádnout, co to je, ale dole je možná otisk prstu.......a daktyloskopie se nikdy nemýlí........tentokrát to žádnou levitaci nepřipomíná, vzadu vidím písečné duny a nic neslibující obzor.....
<reagovat 
 VonBerg (Občasný) - 28.3.2011 > Mima> tak nevím jestli to není moc tmavé že se v tom oko nevyzná, ale otisk tam snad žadny teda není. Máš pravdu že to ted tu levitaci připomíná méně. Ale řekl bych že jen méně explicitně. Celé ty chuchvalce můžeš interpretovat jako nějaké sny, duševní vize. Tato duše/chomáč nemá k nebi tak blízko, je to jako špatný sen. Bloudění. ... ale tak nevím jestli je něco takového z toho vnímatelného ...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 28.3.2011 > VonBerg> ...nepořádně, neúhledně, nesystematicky smotané klubko je odpovídající symbol pro problém, hledání cesty.....Všechny ty "Levitace"  by mohly pohromadě působit jako docela zajímavej komplet...tak za něj dávám 5...
Body: 5
<reagovat 
 VonBerg (Občasný) - 28.3.2011 > Mima> ano vystihla si to myslím docela dobře, jsou to (nebo bych chtěl aby byly) určité cesty, vertikálně či horizontálně směřované, špatné nebo dobré - těžko řict, nejsme si jistí kam směřujeme. Děkuji
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 1.4.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter