Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Zlé úmysly z kolekce kresby
Autor: TERRMITh (Občasný) - publikováno 26.3.2011 (20:07:40)
další v kolekci>
Ať se to může zdát sebeprapodivnější: tužka, akvarel, A3.


Poznámky k tomuto příspěvku
Petr Měrka (Občasný) - 27.3.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 26.3.2011 > Ač. Husté voči, někoho mi připomíná, ale najednou není koho.. :-)
<reagovat 
 TERRMITh (Občasný) - 27.3.2011 > Uther Pendragon> Není to nikdo známý
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 27.3.2011 >

"Mrtvá" očka bez světýlek - snad symbolická (?) pro čertici.

Ke kresbě - jen mi vadí nepoměr nosu k očím a ústům, vysokému čelu. Pohled je "všeříkající".


Body: 3
<reagovat 
 TERRMITh (Občasný) - 27.3.2011 > JARO> Nojo, deformace je můj věčný problém:) Zvlášť, když je to nějaký trošičku jiný úhel než přímo zpředu.
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 27.3.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 27.3.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janie (Občasný) - 28.3.2011 > velice osobité
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 28.3.2011 > ...nepřesvědčivé, zlých úmyslů je to slabý odvar,....spíše žádný....nemá to sílu ani výraz...sebeprapodivnější je akorát ztvárnění tématu....tužky ani barvy za to nemůžou........
<reagovat 
 TERRMITh (Občasný) - 28.3.2011 > Mima> Dík za komentář, zamýšlel jsem to udělat expresivnější, ale strach ze štětců mi v tom zabránil :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 28.3.2011 > TERRMITh> ...štětcové jsou naši velcí přátelé!!!....V některých případech ty z nejsilnějších  "kalibry" udělají půl práce za nás...ale musí se jich alespoň trochu umět používat, a zkoušet to hlavně!!!.....Někdy "odvaha" a uvolněnost přinesou víc, než snaha o přesnost a "určenost",....jéžiš, jak já Ti rozumím!!!!! Expresionismus je mou "metou", ani se zatím nemohu po něčem jiném poohlížet.... ....k abstrakci pak třeba "jen několik krůčků", ale pozor, ...odkudkoliv....kamkoliv lze kráčet.....a štětcové jsou stále naši přátelé...I takovej akvarel by o tom mohl hodně vyprávět....Do barev se moc mluvit nedá, to je hodně individuální parketa. A nimrat se v detailech někdy hodně škodí,...pokud nejde zase ale třeba o surrealismus,....etc......No, už jsem se vyjádřila "po svém", lépe to neumím...
<reagovat 
 TERRMITh (Občasný) - 28.3.2011 > Mima> Tak, nemám co dodat :) Štětce mě moc lákají. Po letech pouze s tužkou mi už začíná připadat nezajímavá. Proto jsem zkoušel oživovat vodovkama potom akvarelama. Ale moc mi to nejde, no :) Snad někdy.
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 1.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 8 9 10 (11) 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter