Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 22.6.
Pavla
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kachní ráj
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 29.4.2011 (09:49:27)


 Bajata (Občasný) - 2.5.2011 > sempull tampush> Hmmm...myslíte že to má význam?
nerozumím tomu proč to děláte. Věřte že každý z nás má kupu problémů se kterými bojuje.
Jsme parta lidí kteří hledají alespoň trošku zapomenutí od toho, co se kolem nás děje.
Zkuste si uvědomit že si vás nikdo, pokud nezačnete být nepříjemní, ((myslím tím všechny kdo píší podobné poznámky jako vy))nevšímá.
Alespoň ne stylem který používáte.
A pokud se tak stane, zkuste reagovat jinak než dosud.
No a pokud se usadíte, jste vítán.
Myslím že jste podstatně neúspěšný člověk, který neví jak se zviditelnit, upoutat pozornost.
Styl vašeho dosavadního postupu ale není nutný. Jsme normální lidé.

No a pokud tomu tak opět není...nezbývá než konstatovat, že ,,Každý pes má v kožichu blechu."

Nám pak nezbude nic jiného než vás trpět a s úsměvem přehlížet.
To posuďte vy sám.

Hodně štěstí

Snad jen ještě k tomu přejetí náklaďákem...už mi tady na Totemu vyhrožovali že mě podříznou..

Inu...i na Totemu se dá prožít dobrodružství :-))

Tatínkovi vyřiďte že se těším a po náklaďácích nekoukám. Jezdí jich tu kolem spousta :-))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter