Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kachní ráj
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 29.4.2011 (09:49:27)


 sempull tampush (Občasný) - 2.5.2011 > Bajata> Máte pravdu :((, můj životní příběh čpí prohrou, jsem z pěti dětí, nikdy jsem se neuměl mezi svými bratry prosadit - a to jsem z nich nejstarší. Navíc mě moje matka nikdy nemilovala, otec od ní utekl krátce po tom, co jsem se narodil. Na základce mě všichni jen šikanovali, z učňáku mě vyhodili kvůli holce, která mě stejně nechtěla...

Achjo, tahle "jsem znalec lidských duší" strategie je fakt profláklá, navíc Vás musím upozornit, že je dost kontraproduktivní - pokud byste se totiž náhodou opravdu trefil, můžu Vám z vlastní zkušenosti říct, že se na Vaši hlavu maximálně snese sprška nadávek a výhrůžek (bezzubých, pochopitelně), kýženého efektu ale ani náhodou nedosáhnete.
A teď vážně. Jestli něco skutečně považuju za neúspěch, či dokonce prohru svou i "mně podobných", pak je to právě to, že jsme tu byli málo nepříjemní v době, kdy se tím ještě dalo něco změnit.
Výborně jste trefil jednu věc: "Jsme parta lidí kteří hledají alespoň trošku zapomenutí od toho, co se kolem nás děje." To je přesně ono.
Bývala to tady v mnohem větší míře skupina lidí - autorů, kterým jde o to, co dělají/tvoří, nikoliv psychoterapeutická skupina.
Vítat mě tu nemusíte (první příspěvek jsem sem vložil tuším v r. 2005, tak mi to navíc vyznívá spíš úsměvně ;)), ani mě trpět a s úsměvem přehlížet; to, že se tu usadím, bylo míněno ironicky (a poznámka s náklaďákem pokus o vtip). Prostě jsem se tu po čase z nudy a zvědavosti zastavil a po pár příspěvích a reakcích, které jsem prošel, mě přepadl záchvat burianovského "A mně se chce něco říct!". Ale mělo mi zároveň hned dojít, že to opět nebude mít žádný smysl, pochopitelně.
No, nakecali jsme toho tady ažaž. Reagovat už tu nebudu, pokud mi chcete ještě něco sdělit, pak prosím do zpráv.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sempull tampush
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter