Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Bez názvu z kolekce Z Klánovického lesa
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 3.4.2011 (23:55:36)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 4.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
baobab (Občasný) - 4.4.2011 > --moc pěkné --
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.4.2011 >
Body: 4
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 4.4.2011 > Vadí neostrost hlavního objektu.
A vlevo bych maličko přidala, aby to rozvětvení neodcházelo z fotky.
Body: 3
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.4.2011 > Janahe> 

Jo, dík za přípomínky :-). Vzhledem k tomu, co´s mi napsala mě trochu překvapuje, že je celkový dojem "dobrý" :-).


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.4.2011 > cvakal> Celkový dojem je dobrý, ale mohl by být lepší .

I tu neostrost pupene bych snesla, kdyby nebyla ostřejší ta tlustá větev.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.4.2011 > Janahe> To jsem rád, že bys snesla neostrost pupenu :-). Už jsem se začínal bát, že pro les nevidíš dřevo. Celkový dojem může být vždy lepší :-), tak snad příště :-).
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 4.4.2011 > cvakale...mám podobných fotek, zvláště teď zjara, plný "šuplík". Mimochodem, jednu jsem sem dával, tuším před týdnem, a to s názvem "pro cvakala". Bylo to ovšem nesprávně pochopeno tak, že si s tebe dělám srandu, pravda je taková, aby jsi mi ty osobně řekl, co jsem na tom snímku udělal špatně nebo snad dobře...
Jinak tato fotka je jistě dobrá, nicméně mi v tomto období přijde jako tak nějak neoriginální či prostě nenápaditá. Ale jak víš, toť můj čistě subjektivní názor ....
P.S. Začíná být teplo, tak by jsme mohli zajít na to pivko :-)

Hezký den, Saša
Body: 3
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.4.2011 > sadaf> Podobných fotek máš plný šuplík, ale žádnou neukážeš :-(. Na pivo zajdem´ a pokecáme o fotkách, foťák si ale radějim s sebou neber :-).
<reagovat 
 Čtenář - 5.4.2011 > sadaf> To byste mohi. Nezapomeň potom zase kámoše pověsit!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 14 15 16 17 18 19 20 (21) 22 23 24 25 26 27 28 29 30 32 33
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter