Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
statarce
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 5.4.2011 (18:00:00)

když se na zastávce otočím vidím starce

voni si kurvy chrchlají

prý ať du s nima

 

né mně se ještě nechce

děte si tam sami ádié

bouchnu je kanadou do rozkroku

 

a pak celý den připaluju jednu od druhé

jagdyž sem dělal u pásu

a svět byl strašně naprd i bez ňákých konfliktů a čistek

 

a voni si tam tak chrchlají

a já hulím jak fabrika

a je to naprd



Poznámky k tomuto příspěvku
Uther Pendragon (Občasný) - 23.4.2011 > Ještě dodám, že toto mistrovské dílo parazituje na rubik-onově básni - http://www.totem.cz/enda1.php?a=282497 - a že to není přímo sojčení, jen jsem to čtl takhle k ránu, znáte to, a místo chichotání mi vklouzlo do voka chrchlání, znáte to. A k práci u pásu si dáme písničku: http://www.youtube.com/watch?v=kyoW0tf6N-Q
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 19.4.2011 > Ahoj Uthere,
bacha na prdy když hulíš. :-)
Prdy jsou totiž třaskavina dost velkýho formátu.
A na dědky se vyprdni.
Hele, možná se na pár místech uskuteční setkání bandy tady z Totemu.
Občas se sejdem někde venku, na louce. Neni nás moc a myslím že nejsme žádný namyšlenci.
Každej totiž má jinej styl psaní. I píše o něčem jiným.
Ale je to prima parta.
Žádný vargusáci a žádný namyšlenci.
Prostě obyčejný lidi.

Kdybys chtěl, tak kdyby se něco konalo, dej vědět a dám vědět.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 23.4.2011 > Bajata> Nazdar Bajajo, hehe, to by spíš nešlo, jednak jsem namyšlený, druhak nemám rád lidi, hlavně když je jich víc pohromadě, a last but not least se momentálně pohybuju výhradně po Brně a čas mám jen o víkendech. Ale díky za nabídku, jako sranda by to nemuselo být špatné, tak jestli se někdy budete pohybovat v okolí, dej vědět. :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 23.4.2011 > Uther Pendragon> jj před 14 dny jsem byl v Brněnském Národním divadle na Cyrano z Bergeracu. Byla to premiera a jestli to ještě dávají, zajdi. Myslím to vážně.
Stojí to za to.
Nooooo, a co se týká namyšlenosti...neviděl jsem tě osobně, takže po virtuální stránce...jestli chceš vědět koho považuju za namyšleného a co je pro mě NAMYŠLENOST, tak se podívej k Zabicce a tam najdeš její obrázek k tomu co jsem psal pro děti. K tomu se vyjádřil i VÁNOCE, TAK SI TO PŘEČTI CO NAPSAL A PAK SE PODÍVEJ NA JEHO STRÁNKY.
MYSLÍŠ ŽE PATŘÍŠ DO TÉHLE SORTY LIDÍ?

Do Brna pojedu v květnu. Ještě nevím kdy, ale dám ti vědět.
Rád poznám na vlastní oči ,,namyšlence" tvého rázu. :-)

Měj se a zatím...
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 23.4.2011 > Bajata> Bohužel, momentálně na to nemám finance, a když už, tak si zajdu spíš do CED / divadla U stolu.
Haha, je s ním zábava. :-) Ale i přes aroganci je schopnější než deset žabiček dohromady, to se musí uznat.

Jasné, dej vědět, třeba budu mít čas i náladu, hehe. Tak zatím..
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 23.4.2011 > Uther Pendragon> ...no vidíš...já, a nejen já, zase tvrdím, že Zabicka, pokud máš na mysli Zabicku co malovala obrázek pro básničku pro děti ode mě, je nejen 10x, ale pro tvorbu pro děti NENAHRADITELNÁ JEN TAK NĚKÝM.
tAKY ZÁBAVU SI PŘEDSTAVUJU O NĚCO JINAK, NEŽ CO NABÍZÍ autor Vánoce.
Byl jsem u něho už předtím než se vyjádřil k obrázku a básničce, a byl jsem dost hodně znechucenej. Nicméně jsem se nevyjádřil, protože je skupina lidí, kteří to vyhledávají. Tak proč to hanět když se jim to líbí.
Na něj jsem reagoval jen proto, že napadnul Zabicku.
Je arogantní a pro mě slizkej.
Tyhle lidi, kteří takhle obtěžovali veřejnost kterou to nezajímá, jsme třískali. Pak je stát povolil po ,,slavné" Havlově revolluci oficiálně a tak se začli roztahovat. Pokud se nezačnou chovat jinak...dáme se s bývalou partou zase dohromady.
Jestli budou někoho obtěžovat a vyjadřovat se o lidech kteří si jich nevšímají tak jako to udělal vánoce... vylezeme stejně jako oni ze svých ulit.

Mají na vybranou...buď si ty své ,,aktivity" budou provádět ve svém soukromí...a vše bude v pohodě... nebo budou dělat to co udělal Vánoce.

Jestli je Vánoce takovej frajer jak se vydává...tak bych se s ním rád sešel. Nejdřív jen tak, na pokec. Třeba na pivko.
Klidně zajdu i mezi ně...Abych ho poznal doopravdy. Ne jen virtuálně. Doufám že bude schopný vysvětlit a obhájit své jednání a výrazy.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 24.4.2011 > Bajata> Kristepane, koho jste třískali a co jste z toho měli?
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 24.4.2011 > KOho jsme třískali???
Úchyláky, kteří obtěžovali nejen osamocené ženy po parcích, ale také malé děti. No a také pokud obtěžovali někoho z nás.
Pokud byli někde zalezlí a obšťastňovali sami sebe, byli nám naprosto ukradení.
Když ale vylezli ze svých doupat...a začali obtěžovat...zvedla se domobrana. Možná by jsi to pochopil kdyby ti znásilnili dceru nebo syna. Já tehdy děti ještě neměl. Ale tam kde jsem bydlel se to občas stávalo.
Policajti, tehdy VB, je samozřejmě ,,nechytili" tak jsme si sami zjistili kdo to byl a kde se scházejí.
Ani to nebylo těžké.
Samozřejmě můžeš namítat, že se v tom svezli i ,,nevinní." Jo, určitě. Ale drželi mezi sebou ty hajzly a bránili je.
No a co jsme z toho měli??? Kdyxž jsme si s nimi párkrát promluvili...zmizeli jinam a v našem městě byl klid.
Nevím jestli to pochopíš...ale doufám že jo.
Stačí vysvětlení?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter