Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci SNĚNÍ z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 7.4.2011 (09:39:35)
následující v kolekci>
SNĚNÍ
---------


SNĚNÍ NENÍ JEN SPÁT. SNĚNÍ JE TVRDÁ PRÁCE.
TOUŽÍŠ PO ŠTĚSTÍ ???
PTEJ SE SÁM SEBE CO JE ŠTĚSTÍ.
TOUŽÍŠ PO LÁSCE???
OSLOV KAŽDÉHO O KOM SI MYSLÍŠ ŽE BY JI MOHL NAPLNIT.

TOUŽÍŠ PO DOBRODRUŽSTVÍ???
NEMUSÍŠ DO DALEKÝCH TROPŮ A PRALESŮ KDYŽ NEMÁŠ PENÍZE.
VYJDI DO POLÍ, NA LOUKY, NEBO DO LESŮ VE TVÉM OKOLÍ.
NAUČ SE NASLOUCHAT. VIDĚT A CHÁPAT.

NESEĎ VE SVÉM POKOJI A VYJDI VEN.
ROZEŠLI TISÍCE DOPISŮ, PŘÁNÍ A POZDRAVŮ.
ROZMÝŠLEJ NAD SLOVEM ŠTĚSTÍ.

PŘEKROČ PŘEKÁŽKY A KDYŽ ZAKOPNEŠ...
ŘEKNI ,,NEVADÍ" ZASE BUDE LÍP.
ZVEDNI SE A BOJUJ. JDI ZA ŠTĚSTÍM.

NEBOJ SE DŘINY, POSMĚCHU A ZKLAMÁNÍ.
SNĚNÍ JE BOJ. NIC TI NEDÁ ZADARMO
O SNĚNÍ MUSÍŠ BOJOVAT. JEN TAK SE NAPLNÍ.



Poznámky k tomuto příspěvku
zuska janis (Občasný) - 7.4.2011 > doporučuji, ukládám, bodovat nelze... životná moudra jsou neocenitelná (neobodovatelná)
děkuji
Doporučil 
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 7.4.2011 > To snění je podle tebe tak pracný, že to s ním raději nebudu přehánět..
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.4.2011 > Ahoj Carisimo, snění není tak pracný, pracná je realizace. Napsal jsem to jako povzbuzení těm, kteří sedí na jednom místě, nic pro své štěstí neudělají, ačkoli mají mnoho krásných snů a své štěstí na dosah ruky. Jenomže první nesnáz je odradí a jestliže našli odvahu a vykročili, zase couvnou.
Je to normální pohled na život, bez růžových brýlí.
Tvrdá realita.
Splnění snů máš na dosah, ale musíš bojovat, pokud je chceš naplnit Vyhrát nad strachem, obavami a nedůvěrou v sebe sama.
Pro mě naplnění snů vyžaduje tvrdou práci. Např. vzdělávání. Mám sen, a ten se začíná naplňovat jen díky tomu, že jsem oslovil mnoho lidí, studuju potřebnou literaturu, některé věci si odříkám protože stojí v cestě naplnění mého snu. Vím že si je budu moci dopřát až se mi sen naplní. Jsou to banality a pak už mi v té cestě stát nebudou.
Myslím že tohle zná každý, kdo někdy šel, nebo jde za naplněním a realizací svých snů.

Díky za návštěvu a jestli budeš chtít, zase se stav. Rád popovídám.
<reagovat 
 carisimo (Občasný) - 7.4.2011 > Bajata> 

Možná máme podobné téma - tenhle život je jen tvůj, žij ho nyní, protože nebude druhý pokus. Nikdo jiný to za tebe neudělá. A co dodat? Někdy to je moc těžké, udělat něco sám pro sebe, sám pro svůj život :)

Díky za tvá slova ..


<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 7.4.2011 > carisimo> máš pravdu, je tak těžké udělat něco sám pro sebe (tak aby to bylo k prospěchu)
snažší je řešit životy ostatních než ten svůj
ALE pokud člověk svůj nevyřeší, nemá ostatním jak dost pomoct, protože se budou ty jeho problémy vracet jako bumerang a vždy mu dají řádnou ránu na citlivé místo
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 7.4.2011 > carisimo> DÍKY JSOU VZÁJEMNÁ...JSEM RÁD ŽE JSEM TĚ POZNAL.
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 7.4.2011 >

Proto všichni píšeme - stále "něco" řešíme.. Máme potřebu sdělovat, předávat myšlenky, pocity.. prostě dělit se s ostatními o náš svět, navštěvovat jiné světy jiných lidí..


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 7.4.2011 > carisimo> Víš ale co jsem zjistil?
Že právě tohle přináší do mého života mnoho nádherných moudrých lidí. A to mi moc pomáhá žít můj život.
Ne se nechat řídit, ale poznáváním jejich moudrosti, ačkoliv si to třeba ani neuvědomuji, žít právě svůj život.
Mění mé myšlenky, názory, pohledy.
A to je , alespoň pro mě, nesmírně důležité.
Komunikace s moudrými lidmi.
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 7.4.2011 > Komunikace. To je to slovo - nechtěla jsem napovídat, řekl jsi to sám.. :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.4.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 9.4.2011 > Ahoj Baji,
víš, co mám na tvé tvorbě tak moc ráda? Že mi dává určitý pocit jistoty... Vím, že kdykoliv se tu zastavím, najdu tu něco, nad čím budu moct přemýšlet, co pohladí, povzbudí, dodá naději... Najdu tu filosofii, najdu tu esenci života v písmenech... A to je krásné. :o)
Měj příjemné bytí. :o)
Doporučil 
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 14.4.2011 > já jsem nikdy neměl odvahu psát takhle přímo a jasně.
ty jí máš a daří se ti to. moc dobré. snění je jako lokomotiva. když se jeho realizace rozjede na plné obrátky, je to tak silné, že už to nejde zastavit :)
Doporučil 
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 14.4.2011 > ireversible> Ahoj Ire,
najdi ji. Máš o čem psát. Také jsem ji hledal. Možná to půjde zpočátku těžko, ale NAJDI JI.


JESTLI TY SÁM CHCEŠ !!!
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 18.4.2011 > tady nejde o to, že bych neměl inspiraci na psaní, nebo nechtěl psát, jen to je prostě jiný styl a já mám jiný, takhle jasně a přímo maximálně mluvím. jen se mi to prostě líbí, pže ten text má sílu oslovovat.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 (37) 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter