Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nevinná
Autor: carisimo (Občasný) - publikováno 8.4.2011 (10:15:59)

Nevinná

 

Klíč zastavené vody k životu

Hvězdy v koši na odpadky

Zmačkané  pošpiněné

 

Holka co skrývá srdce,  dobrotu

Rudé  gondoly s podpatky

Poprvé objevené

 

Žilky mramoru  drtí prostotu

Její  rty, chladnoucí ostatky

Nikdy nepolíbené



Poznámky k tomuto příspěvku
zuska janis (Občasný) - 8.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 8.4.2011 > Děkuji.. básničky jsou okénka do duše člověka.. někdy.. když..
<reagovat 
Anděla.Čertíková (Občasný) - 8.4.2011 > Dobré je to..
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 8.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 9.4.2011 > jjj...vidím svoji dceru Barunku (( 17 letá slečna))

Překrásné okno do ,,duše."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 10.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 10.4.2011 > Ahoj...nezmůžu se na nic jiného než...

DÍKY ZA TOYENKU !!!!!!!!!

TO JSOU NEOBJEVENÉ POKLADY.

JEŠTĚ JEDNOU...DÍKY MOC.
<reagovat 
farišta (Občasný) - 11.4.2011 > dostal jsem se sem přes tvojí reakci na "dílko". tohle se mi taky nelíbí, tak abych to pochopil, byla bys schopná trochu poodhalit (pro blba) svou poetickou inspiraci? protože, jak vidím, jsem jediný, kdo tu má problém.
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 11.4.2011 >

nejsi žádný elév, dobře víš, že se to nedělá - poodhalovat. Každý má právo na svou fantazii, na evokace svých přestav.

Ale dobře - mé představy.. to je něco jiného - je to násilí na bezbranných, téma mých posledních dnů. Na všecny způsoby, ve všech polohách.

Jo, taky máme každý nárok na to, aby se nám cokoli nelíbilo.. :) Tedy i ty máš své právo.. :) Ale jestli se mi něco subjektivně nelíbí, nemusí to být objektivně špatně..... (nemusí, ale může..)

Díky za návštěvu.


<reagovat 
 farišta (Občasný) - 11.4.2011 > carisimo> tak jsem to asi dal dobře. ještě jenom vsuvečka. on obsah je samosebou důležitej, jenže forma taky a tady já vidim nešťastnou volbu. tři trojverší abc/abc/abc bez rytmu, to není šťastný. ne, elév fakt nejsem, snažim se bejt amatér. hezký večer.
<reagovat 
 carisimo (Občasný) - 11.4.2011 > farišta> 

Jak ti to "snažení" jde, hrát si na amatéra? :)  -- koukala jsem, že spousta duší tady za ty roky zmizela, ty jsi taková trvalka v předjaří :) Jistota pěkný přepršky a literární osobitosti :)

Hele, ono to abc/abc/abc je typičtější třeba pro ty, kterým je bližší proza.. je to spíš vyprávění, než básnička.. Ale to by se asi zase nezdálo jiným.. :) Nechám to tak.. Pro mě jsou tohle a podobná dílka záznamem určité momentální chvilky, její jedinečnosti.


<reagovat 
 farišta (Občasný) - 11.4.2011 > carisimo> já si nehraju, viz definice na wikipedii: Amatér (franc. amateur [amatör], milovník; pův. z latinského amator, taktéž milovník) je opak profesionála, člověk, který nějakou činnost nedělá pro obživu, nýbrž pro potěšení, ve volném čase jako koníček (hobby). Odtud také pejorativně člověk, který ji dělá neuměle, špatně, diletantsky. Slovo je odvozeno od latinského amare, což znamená mít rád, milovat.

snažim se držet v poslední části.
nech to tak. jenom zauvažuj, jestli je tohle opravdu ta forma výpovědi, kterou si chtěla dosáhnout, pro mě ne.
<reagovat 
 carisimo (Občasný) - 11.4.2011 > farišta> 

Kdybych dala vždycky na to, co řekneš ty, tak by nevzniklo asi nic z toho, co se během let v mých písmenkách narodilo a co mám moc ráda, co mi dělá radost a o té radosti to je. Někdy se o ni mohu rozdělit s ostatními, jindy ne - někteří tu radost vnímají jinak. Ale i kdyby to vnímal jediný člověk jako já, tak to mělo smysl - pro mě. Neexistuje objektivita, jsou jen spousty subjektivních postojů, vjemů... Co pro tebe není to pravé ořechové, může někoho potěšit. Na druhou stranu, nad čím se budeš ty rozplývat, může jiný vrtět hlavou. A o tom je svět (naštěstí).

Díky za tvůj čas, i za wikipedii, tu nemít, viď .. :) Dřív si lidé zakládali na "klasickém vzdělání", dnes na "wikipedii" - no proč ne..


<reagovat 
 farišta (Občasný) - 12.4.2011 > carisimo> vzdělání nemám wiki je po ruce (crtl c v). Máš určitě pravdu o tom psaní, takže tiše odcházím a nebude mě tu více.
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 12.4.2011 >

Odejít je snadné, obtížnější je se vracet a předávat své odlišné vidění světa :). Není dobré vždy jen chválit, na všem najdeš plus i mínus (tak už to v přírodě chodí) a dopředu nás nekopou jen samé pochvaly, ale i ty v dobrém udílené štulce :). Co ale považuji za umění, to je - neubližovat při tom.

Měj hezký nejen dnešní den :)


<reagovat 
Filip Prudič (Občasný) - 12.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Koťátkkko (Občasný) - 13.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 13.4.2011 > .
Body: 5
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 5.3.2012 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter