Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ŠKODA... z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 11.4.2011 (21:29:34)
následující v kolekci>
KAŽDÁ DOSPĚLÁ ŽENA BYLA KDYSI MALOU PRINCEZNOU, LESNÍ VÍLOU.
SNILA SVŮJ SEN.
-------------------------------

KAŽDÝ DOSPĚLÝ MUŽ BYL KDYSI SLAVNÝM BOHATÝREM
((S ODŘENÝMI KOLENY A DÍROU NA KALHOTECH))
--------------------------------

JAK RYCHLE NA TO MNOZÍ
ZAPOMĚLI.


Poznámky k tomuto příspěvku
Bajata (Občasný) - 11.4.2011 > :-) hloupýmu napověz...blbýho kopni... :-))
udělej co máš.
Asi jsem zapoměl, ale nevím na co. Tak písni :-)
<reagovat 
farišta (Občasný) - 11.4.2011 > pomni, abys nezapomněl!
já nebyl bohatýr, alebrž spíš policajt (hodně vostrej).
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 11.4.2011 > farišta> :-)) to je úplně jednoooo, taky bohatýr :-))
Díky za návštěvu. :-)
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 11.4.2011 > Bajata> nezapoMNěls na něco:-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 12.4.2011 > farišta> JJJJ, díky za virtuální nakopnutí...ZAPOMĚL!!!

ŽE JSEM BYL KDYSI TAKÉ DÍTĚ!!!

Tenhle příspěvek jsem napsal po jedné smutné příhodě dospěláků vůči malým dětem.
Dospěláci si jen hladili své EGO a prosadili svou sílu nad bezmocností dětí. Bez ohledu na jejich myšlení, pocity a radost.
Vím že někdy je nutné mrňousy brzdit a mírnit. Ale někdy je třeba nechat je být a podpořit.
Popřípadě volit jiný způsob umírnění než jen násilí a řvaní.

<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 12.4.2011 > Bajata> jj, taky mě to vždy bolí když to vidím - i když neříkám, že ve výchově nedělám chyby
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.4.2011 > Kéž by víc lidí mělo tak chrabrou duši jako ty Bajato. Díky za to, že poukazuješ na bezprpáví páchané na dětech. Díky za to, že se věnuješ ochraně zvířat. (V tom jsme si podobní.)
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 12.4.2011 > je smutné z toho vyrůst... přece jen krásné období
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Adrianeta (Občasný) - 11.4.2011 > ...kdybych si splnila svůj sen z doby již popisuješ, byla bych dnes nejspíš pod drnem, zabita pytláky :D(chtěla jsem ochraňovat zvířata v Africe)

všechno špatné je k něčemu dobré (jak ohraná je to fráze,že) na druhou stranu žila bych kratce ale naplněně :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 11.4.2011 > Adrianeta> Ahoj,
pro tahle dobrodružství nemusíš do Afriky. Pracovali jsme před časem na jednom projektu v lesích a když se to rozjelo, dostsli jsme vzkaz, že pokud nás chytí v lese, zastřelí nás.
Živočichové vyhynuli, protože úřady se zachovaly víc než zbaběle. Na základě jejich rozhodnutí jsme museli skončit. Nic méně nastoupili jiní úředníci a my do toho jdeme na podzim znova. Navzdory vyhrožování.
To není výmysl, ale skutečnost.
Postupy dravců ,,podnikatelů"

Jinak moc díky za návštěvu a krásný komentář. :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 12.4.2011 > Bajata> Ahoj Adrianeto,
jen bych chtěl doplnit že jsme šli proti těm, co obchodují se zvířaty.
<reagovat 
 Adrianeta (Občasný) - 21.4.2011 > Bajata> chvályhodný, jen tak dál ;-)

Tak na podzim hurá zas do toho, jen pozor na ty grázly! Hodně štěstí! :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 21.4.2011 > Adrianeta> díky moc, určitě se ozvu :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 (38) 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter