Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci KOTĚ A KYTIČKA z kolekce TATÍNKU VYPRÁVĚJ...ANEB PÍSNIČKOBÁSNIČKOVÉ VYPRÁVĚNÍ
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 17.4.2011 (19:31:11)
následující v kolekci>
Kouká kotě na kytičku
proč neroste ke sluníčku
proč už tolik nevoní
snad jí bříško nebolí.

Snad si tlapku poranila
nebo zoubek vylomila.
Proč už tolik nevoní
snad jí bříško nebolí.

Nebuď smutná kytičko
já tě pozvu na mlíčko.
Pak si spolu budem hrát
budu s tebou kamarád.


Poznámky k tomuto příspěvku
le.papillon (Občasný) - 17.4.2011 > Ahoj Baji, opravdu to je pro děti fajn. :o) Dívala jsem se i na obrázek :o) Dovedu si to představit i v čítance :o) Na jedné zrovna pracuju (máme to jako ročníkový úkol ve škole teď), ale pro starší děti a je to moc fajn - hrát si s texty a kreslit k tomu obrázky a tak :o) Přeji krásné dny a spoustu inspirace :o)
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 17.4.2011 > Díky Lee, držím ti palce ať ti všechno dobře dopadne :-)
Ale úplně všechno. Ať se také konečně můžeš jen smát :-)
<reagovat 
zuska janis (Občasný) - 18.4.2011 > :) super
od dcery doporučení, ode mne body :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.4.2011 > zuska janis> :-) veliké díky, hlavně Lujzince :-) moc ji pozdravuj :-)
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 19.4.2011 > Jako bych se vrátila v čase a pročítala slabikář.. :)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.4.2011 > carisimo> jj, ty pamatuješ staré dobré slabikáře?
Nebo se ti některý dostal do ruky. Tím nenarážím na tvůj věk :-), ale pokud ti to připomíná slabikář, je to pro mě opravdovou ctí, takovéto přirovnání.
Díky za návštěvu.
<reagovat 
 carisimo (Občasný) - 19.4.2011 > Bajata> 

:) ale klidně na můj věk narážej :) nic se neděje :)

Já se nikde netajím s tím, že už nějaký ten pátek píšu a že nejsem žádný elév.. :) Já se jen po letech vrátila, protože jsem se rozhodla zpracovat jedno téma.. :)
Mimochodem, slabikář pamatuji takový červený, v pevné vazbě.. ten si tedy byl.. :)


<reagovat 
Bajata (Občasný) - 19.4.2011 > :-) koukám že budeme asi stejný, nebo téměř stejný :-) ročník.
No a mohl bych vědět proč jsi se vrátila až po létech?
A opravdu jen kvůli zpracování jednoho tématu?

Slabikář známe oba stejný. Byl nádherný a dodnes si pamatuju některé básničky a články. :-)

A kdyby jsi náhodou zase zmizela, tak se stav. Aspoň na skok.

Hodně štěstí.
<reagovat 
tajemství (Občasný) - 20.4.2011 > Můžu říct, že tohle mě vykouzlilo úsměv ve tváři. Líbí se mi to od začátku až ke konci. Tleskám ;)
Doporučil 
<reagovat 
tajemství (Občasný) - 20.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 26.4.2011 > Pro děti moc pěkné. :-)
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 (4) 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter