Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce *** z kolekce Sbírka okamžiků
Autor: Markéta1620 (Občasný) - publikováno 19.4.2011 (19:36:23)
další ve sbírce>

Rozhoupej zvony

Rozkolíbej   ...líbej líbej

                      vrací ozvěna

Posviť si svící

do nitra

Hrozny sbírej svými rty

                      dokud je čas

vždyť nad vinicí krouží ptáci

Oči plné deště

a dlaně důvěry

že je ještě sevřeš

až se budem vracet



Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 19.4.2011 > nemám dalších otázek. tohle prostě můžu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 20.4.2011 >

 jo.

 

Poslední dobou tu pozoruju mnoho planých tlachů, chaotických vět beze smyslu poskládaných za sebe, a čím extravagantnější kombinace slaboduchých výrazů, tím lépe...

 

kočka zvrací paprsky Venuše

na stéblo stromu ducha páteří

 

 

Takže kvituji s velkým + tento tvůj milý, rozumný, smysluplný počin.

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 20.4.2011 > moc pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
enthroper (Občasný) - 20.4.2011 > podle mýho postavený na moc obecných/zaužívaných obrazech který tu postrádaj nějaký oživení, aktualizaci. a dovětek "vrací ozvěna" podle mě naprosto zbytečně navíc
<reagovat 
 Markéta1620 (Občasný) - 20.4.2011 > enthroper> Je pravda co píšeš a ozvěny se klidně vzdám ( dost jsem nad ní váhala ), ale já si myslím to samé, co Skafloc. Tak možná budu dál objevovat Ameriku. Ale moc dík za připomínky, jsou oprávněné.
<reagovat 
martinik (Občasný) - 22.4.2011 > možná je to ta správná cesta, vracet se k jednoduššímu a pochopitelnějšímu způsobu vyjadřování.
Doporučil 
<reagovat 
 Markéta1620 (Občasný) - 22.4.2011 > martinik> Cest je mnoho, ale mně se líbí tahle. Ale asi nikdo z nás si není vždy úplně jistý, jestli je správná ta, po které zrovna šlape. Dík za hodnocení, měj se.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 19.4.2011 > líbej líbej, dokud je čas
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.5.2011 > Michelle> ,,LÍBEJ..LÍBEJ.." je mnohem krásnější a výstižnější než

,,BIM BAM...BIM BAM..."

((A JEŠTĚ MOC SOUHLASÍM S RADOU MICHELL :-)) ))
Doporučil 
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 11.5.2011 > Bajata> Jsem ráda, že uznáváš má "velká životní moudra", kovboji ;)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 2.5.2011 > Ahoj,
mě se tam ta ozvěna líbí. Stejně jako vše ostatní.
Pro mě je důležité, že při čtení se mi vybaví příběh.
To, co chtěl autor říci.
Zvuk zvonů moc nemusím, ale to, jak jsi jej popsala...je krásný. Získala jsi mě pro zvuk zvonů.

,,LÍBEJ...LÍBEJ..." nádherné a originální pojetí.
A je jedno jestli je to těžký, vážný zvon kostelní, nebo zvonek na návsi.

No a odtud je jen krůček pro představu zamilovaných dvou lidiček, jdoucích vedle sebe ruku v ruce.
S nádhernou důvěrou okamžiku a mírné obavě jestli zase ,,PŘÍŠTĚ" vezme jeden druhému ruku do dlaní.

Tolik můj postřeh a názor.

No a na závěr si myslím, že jsi špatně pochopila Martinika.
Myslím že tvoji cestu považuje za správnou. Stejně jako já.
Už jen proto že DOPORUČIL !!!
Četl jsem jeho mnohé názory a pohledy u různých autorů a v podstatě s ním ((i jinde)) souhlasím.
Zkus se ho na to optat.

Hodně štěstí
Body: 5
<reagovat 
 Markéta1620 (Občasný) - 24.5.2011 > Bajata> Dík, ale myslím, že jsi báseň nepochopil, čímž se tě nechci dotknout, ale vše jsou metafory, zkus to přečíst znova jinýma očima, jestli ti to stojí za to.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 25.5.2011 > Markéta1620> Určitě stojí. Líbí se mi to.A vůbec jsi se mě nedotkla. určitě ne záporně.
A pokud, tak jen kladně. A číst jinýma očima?
Zkusím to.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.6.2011 > ..jen jsem tak namátkou jukla napoprvé právě sem....tato se mi líbí, a ozvěnu bych tam klidně nechala....
Body: 5
<reagovat 
 Markéta1620 (Občasný) - 3.6.2011 > Mima> Díky za nahlédnutí.
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 6.10.2011 > *
Body: 5
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.10.2011 > Ta ozvěna je roztomilá.Dál se po světě koukej...ou kej?
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 (4) 5 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter