Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Trpělivost došla
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 20.4.2011 (01:22:01)

 

Kameny!

potřebuju kameny -nutně

ostré, řvoucí jak traktory

šutry samá hrana

každej, tak do kila

...a půl

 

Vezměte je!

Mlaťte mě s nima do hlavy

třískejte

slintejte a zuřte

...nebo vás všechny zabiju



Poznámky k tomuto příspěvku
Bajata (Občasný) - 20.4.2011 > Fíha...dovedu si tě představit. Našlapuju opatrně...po špičkách a raději jen procházím...Zůstaň kde si...vůbec se nehýbej. ..Neublížím ti.

POKUD PO MĚ NESKOČÍŠ.
.............................................

:-) ta atmosféra ale je,,, :-) doufám že to není skutečné a pokud ano, že už to přešlo :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 22.4.2011 > Bajata> Hezky Jsi mě na to zareagoval. Děkuji.
<reagovat 
zuska janis (Občasný) - 20.4.2011 > mlaťte mě? nebo vás zabiju?

proč? co jsou to za šílené pochody v duši, hlavě?

hodnotit nebudu, je to pro mne hodně silná věc, vyjadřující vnitřní zoufalství - pokud je to tak, hodně síly
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 22.4.2011 > zuska janis> Pokud to na Tebe působí, jak píšeš, je to fajn, protože takový to má být. Pravda, byl jsem trochu rozladěn, ale hodně jsem to zhysterčil. Takže nemusíš mít obavy o mé duševní pochody i když je to milé. Autor, jakým chci být, musí zvládnout různé karaktéry.
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 22.4.2011 > Sallybill> tak jsem to odhadla na schizofrenika s aktuálními těžkými záchvaty bludů a halucinací.
zvládls to výborně, těším se na další "karaktéry" :) dodatečně za 5bodů
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 23.4.2011 > mno...po těch ranách tebou popsanými by jsi toho už tolik nezmohl :-)
Nicméně naléhavost tvých veršů je velmi působivá a úderná...

stě se mi to líbí...


Saša
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 23.4.2011 > sadaf> Patrně Jsi přehlédl "nebo", leč děkuji za zastavení u mě.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 24.4.2011 > stavuji se rád u lidí, jež krásně zacházejí mým milovaným jazykem...
<reagovat 
měděnobradý (Občasný) - 27.6.2011 > "Nebo vás všechny zabiju", já ti nevím, moc extatické. Sugestivnost tam asi bude, ale čekal jsem spíš něco ve stylu biblického gnóma a nějak mě to očekávání zklamalo. Je to jen výkřik. Kdybych napsal ááááááááááááááááá tak si pod tím půlka lidí představí stejný stav :)
Body: 2
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 28.6.2011 > Půlka? Teď, zdá se přeháníš ty.
<reagovat 
měděnobradý (Občasný) - 28.6.2011 > Jasně, ale moje hyperbola nemá žádné umělecké ambice :)
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 1.7.2011 > měděnobradý> ...ale umění poznáš, ne?
<reagovat 
měděnobradý (Občasný) - 9.7.2011 > Co já vím, někdy možná jo. Ale univerzální měřítka na to, co je umění, neexistujou. Takže tím, že ho poznám, si jistý být nemůžu.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 11.10.2011 > jasné
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 24.11.2011 >

"...energii agrese -ať již by byla směřována proti komukoliv, i proti "sobě sama"- je možno zužitkovat nejrůznějším "bohumilým" (( ale fakt,  doslova "Bohu milým" ! )) způsobem. Mně se se například osvědčilo štípat

 

 

 dříví, v těžším stavu pak intuitivně vybíral jsem zvláště sukovitá polena; ... ...

."


<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 24.11.2011 > Ty Jsi drnda.Co je bohulibého na štípání polen?
Já však jsem se z toho napětí dostal tímto. V každém případě děkuju za péči.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 24.11.2011 > Sallybill> 

"...Ty si asi z města, že ? ...dřívím se přeci topí, aby lidé -zvláště pak v zimě- se mohli ohřáti, jídlo

 

 

uvařit apod., aby tak měli dostatek energie pro další "...bohulibou" činnost. Myslím, že to nějak souvisí se "zákonem o "zachování" energie"; ....

."


<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 24.11.2011 > Zeanddrich E.> Čili Bůh je rád, že se lidé starají, aby nescípli?
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 24.11.2011 > Sallybill> 

"...já si myslím, že určitě... ...kdyby tomu mělo být nějak jinak, proč

 

 

by nás "k Jeho obrazu stvořené" sem dolů posílal; někdy se to tak "z určitého úhlu našeho "...pozemského" pohledu" nemusí zrovna jevit, ale má nás rád;....

."


<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 25.11.2011 > Zeanddrich E.> Ale je to trochu málo, ne? Jako by stačilo, že děti chodí do školy. Bez ohledu na prospěch.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter