Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Deštivá z kolekce Ozvěny
Autor: le.papillon (Občasný) - publikováno 27.4.2011 (00:10:57)
další ve sbírce>

Váhavě

po bílých i černých

klapkách

chodníkových kostek

sténají

 

Kým jsi?

 

Slastně šeptají

soud svůj

a svěžestí slábnou

 

v pouličních tmách

 

Melancholicky zamlžené

okno hledí

zasněně na jejich pouť

váhajíc

zda se otevřít

myšlenkám

venku ukrytým



Poznámky k tomuto příspěvku
Anděla.Čertíková (Občasný) - 27.4.2011 > Krásně křehká miniaturka..
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 27.4.2011 > Anděla.Čertíková> Děkuji mockrát :o)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 30.4.2011 > Uaaaauuuuuuuuuuu... Leeeeeee....no tohleeeeee....
co napsat???
Pamatuješ co jsi mi psala před časem???
Lee, tohle si uložím. Udělala jsi obrovský pokrok. Vidíš že to dokážeš ...Jupíííííí...mám obrovskou radost :-)
Hodně štěstí a držím ti palce... :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Bajata> Ahoj Bajo, děkuji moc za odezvu, potěšilo mne to, že to tak vnímáš. :o) Nejsem si úplně jistá, co teď myslíš tím, že jsem ti před nedávnem psala, jestli budeš mít chvíli času, napiš mi prosím do zpráv, ať mi to připomeneš, nejsem si totiž jistá přesně, cos myslel. :o)
Držím palce i já tobě, díky ještě jednou za návštěvu :o)
<reagovat 
martinik (Občasný) - 1.5.2011 > Líbí se mi, že máš svůj styl a snažíš se ho držet. Je to takové, jako když člověk odejde z místnosti a nechá pootevřené dveře. A pak záleží na nás, jestli nám bude stát za to podívat se, kam vlastně šel. Já se dívám.
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > martinik> Ahoj motýlku, děkuji, žes přišel. Jsem ráda, žes objevil mé dveře (máš pravdu, nechávám je pootevřené, kdo bude mít chuť, může přijít nakouknout, kam jsem se vydala), jsou ti kdykoliv otevřené, ráda tě tu vidím. :o)
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 8.5.2011 >

jo - ty prostě - umíš.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 9.5.2011 > kouzelný človíček> človíčku, děkuji moc, ráda tě tu zase vidím, už jsem se bála, žes na totem a na nás tady zanevřel :o) Doufám, brzy zase na viděnou ;o)
<reagovat 
Akiwa (Občasný) - 5.5.2011 > Ta bílá písmenka plná emocí se propadají do modročerného cituprázdna...:)
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 9.5.2011 > Akiwa> Modročerná noc plná emocí, tak to někdy bývá ;o) Děkuji za návštěvu a bodíky :o)
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 9.5.2011 > Velmi dobré:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 9.5.2011 > palosacek> Děkuji moc, pěkně se to poslouchá... tedy... čte :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 6 7 8 10 11 (11) 12 12 13 14 14 16 17 18 19 20 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter