Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Otáčím kalendářem z kolekce vlnohlavy
Autor: druhej hlas (Občasný) - publikováno 3.5.2011 (14:27:57)
další ve sbírce>

Otáčím kalendářem

najít si hodinku,

abych moh slečně Kláře

vyleštit holínku.

 

Abych moh slečně Kláře

až ten den nastane;

na korbě v multikáře.............................................................

Snad je to láska, ne?

 

Na korbě v multikáře

(v příloze dní)

lízati štěstím záře

(přirození).



Poznámky k tomuto příspěvku
Bajata (Občasný) - 3.5.2011 > Fíhaaaa...jen bacha aby s tou multikárou neodjeli, jestli budete na korbě.
No a jestli v kabině... tak vyndej klíčky ze zapalování a podlož kola.
Protože zavadit za rychlostní páku nebo odbrzdit v takové situaci není žádný problém... :-))
Blbě se přestává... je to úlek a než se dostaneš k brzdám.... bývá pozdě :-))

Kritika tě asi zničí...ale mě se to jako humoreska moc líbí.
Připomínáš mi Toníka Zvoníka. Už dlouho nic nenapsal, ale stálo to za to. :-))

měj se a zas něco napiš.
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 3.5.2011 > Bajata> vlastní zkušenosti s tou multikárou? :D
Doporučil 
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 3.5.2011 > Bajata> no to fakt byla zničující kritika, sem vodvařenej hotovej kaput už nic nenapíšu, tys ně to rozložil na centimetry. ále máš recht, bylo to jako břitva, víš, takový srdečný, toho já si voe cením. seš kavalír, to se pozná a já by sem se měl zmužnit, nebo jak se to říká. tak díky, já zas něco napíču.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 3.5.2011 > druhej hlas> hele hele...ode mě to nebyla žádná kritika...měl jsem na mysli až to najdou jiní.
Nic jsem ti nerozkládal.
<reagovat 
EmptyRoom (Občasný) - 3.5.2011 > pro mě hravé, jarní, příjemné ... držím palce až jednou paní Kláře, nasadíš prsten u oltáře, nespálí vám xichtík záře, milenců na multikáře
Body: 5
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 5.5.2011 > EmptyRoom> s tim voltářem zase jako vopatrně skoro vade retro. jo a líznout mi vlastně viď taky nedá, to je vize nebo voe projekce nebo jak se to jo fabulace. ale že bych si dal. dík moc za pětku.
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 3.5.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 5.5.2011 > celulosa> žiš díky, já myslel že mi tu pošlou všichni do říti. sem dojat že jsem dojat.
<reagovat 
bernall (Občasný) - 5.5.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 5.5.2011 > bernall> tenk jů verymač:-)
<reagovat 
Pozor stín (Občasný) - 5.5.2011 > při ro zed ně ní:-)))))))
Doporučil 
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 18.5.2011 > :):):)
<reagovat 
RobertM (Občasný) - 8.5.2011 > Super. Odvážné a přitom trefné :o) Ta multikára moc romantická nebude, ale což...někdy si člověk nevybere.
Body: 4
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 9.5.2011 > RobertM> tak hele. dyž na multiáře zjara svážíš dejmetomu takovou tu voe trávu posekanou a v ní kytičky dekapitovaný napůl už seschlý chudinky a alergici by z toho měli psotník, jak že tohle voe neni romantika? to jako jenom svíčky ve vaně? to sis eště nevyvrtnul kotník na mokrý podlaze. ale jinak dík, těší každej názor.
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 24.5.2011 > druhej hlas> ty seš teda číslo - co věta, to perla :)
s tou multikárou souhlasím - romantika to určo je (pro někoho i větší než ty svíčky - leda, že by to byla taková ta vana s nožkama, rozložená uprostřed zahrady, voda ohřívaná uhlíky pod vanou, hvězdná obloha... jo to by už svíčky asi nebyly potřeba)
<reagovat 
zuska janis (Občasný) - 3.5.2011 > lehké, hravé, sympaticky kouzlící úsměv na mých rtech - líbí
Body: 5
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 5.5.2011 > zuska janis> je vidět že nejsi frustrovanej single jako já.
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 24.5.2011 > druhej hlas> single jo, frustrák ne a ty vypadáš být spíš s přebytkem resp. nevybitou sexuální energií ;)
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 7.6.2011 > to druhej hlas:
Do řiti tě nepošlu ani já, páč to není slušné, ale dovolila bych si nesouhlasit, s tím názorem, že se tvoje tvorba podobá té Toníka Zvoníka!
Body: 1
<reagovat 
druhej hlas (Občasný) - 8.6.2011 > sem z teho trohu zmaten. tonik zvonik neznam. libila nebo nelibila? aj co je mi vlastně do teho, Ďýk za boďýk:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 3 4 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter