Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Sametová revoluce...daňová reforma...a co dál...(1) z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 9.5.2011 (15:21:46)
následující v kolekci>
Neuplynulo mnoho času od doby, kdy zaraženě sledoval televizní seriál, kde vypovídali nejen komunističtí představitelé, ale i jejich oponenti.
Naslouchal také především mladým lidem a porovnával.
Tak jako kdysi mladí nadšenci brojili proti jiné politické prezentaci než komunistické, brojí dnešní mladí lidé proti komunismu.
Prožil obě sféry politického zřízení. Komunismus i demokracii.
Viděl svět reálnýma očima, neboť zažil rozčarování ze všeho, co mu bylo vštěpováno.
Nezlobí se na mladé lidi za jejich postoj. Nemají z čeho vybírat, posoudit.
Mají v dnešních politicích stejné bohy, jako je kdysi mladí lidé viděli ve vládě komunismu.

.....................................................

O to víc přemýšlel nad novým pohledem týkajícího se daňové reformy, kterou se nový ministr financí v roce 2011 hodlal prosadit.
K tomu ho přivedl jeden z přátel při debatě o finanční zadluženosti státu a přístupu politiků.

JEDNÁ SE O VELKÝ DAŇOVÝ PODVOD...
nebo reformaci?
......................................................

Vycházejme ze základu 100 KČ


dnes je daň 10% = 10KČ ze 100KČ = CENA CELKEM VČETNĚ DPH 110KČ


V roce 2012 bude 14,5% = 14,50KČ = cena celkem 114,50KČ

...........................................................

V ROCE 2013 BY MĚLA STOUPNOUT PODLE NOVÉ REFORMY POUZE O 17,5%
...........................................................

NESMÍME OVŠEM ZAPOMENOUT, ŽE V ROCE 2013 SE BUDE DAŇ 17,5% POČÍTAT NE Z DNEŠNÍCH 100KČ, ALE Z ČÁSTKY, ZVÝŠENÉ V PŘÍŠTÍM ROCE O 14,5%.
.........................................................

Takže bude:

2013 = 17,5% ze 114,5 = 20,03 = cena celkem 120,03KČ.

........................................................

PŮVODNÍ NÁVRH BYL 20% = 120KČ.

TEN DLE INFORMACÍ JE ZMĚKČEN ,,NOVOU DAŇOVOU REFORMOU!!!"
........................................................

PO ,,ZMĚKČENÍ REFORMY", ((JAK JI UVÁDÍ MINISTR FINANCÍ)) SE DÍKY PSYCHOLOGICKÉMU TAHU ZVEDNE DPH NA PRVOPLÁNOVANÝCH 20%,
PŘIČEMŽ NÁROD BUDE ŽÍT VĚDOMÍM, JAK CITLIVOU, NICMÉNĚ POTŘEBNOU REFORMU VLÁDA PROVEDLA.

VŽDYŤ SE DPH ZVEDLO O POUHÝCH 17,5%.
jAK SE ŘÍKALO V ROCE 2011.
........................................................

A NE O PŘEDPOKLÁDANÝCH A NAVRHOVANÝCH 20% !!!

----------------------------------------------------



Poznámky k tomuto příspěvku
kretén TOTEMu (Občasný) - 14.5.2011 > I ty realisto - optimismus ti chybí  , ufff a tfujtajbl dnešní vládě  !!!
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 14.5.2011 > I ty realisto - optimismus ti chybí  , ufff a tfujtajbl dnešní vládě  !!!
<reagovat 
farišta (Občasný) - 16.5.2011 > kdes přišel k výpočtu dvojité sazby DPH? a ta úvodní pasáž? té nerozumím už vůbec.
<reagovat 
lstejskal (Občasný) - 23.5.2011 > Takovou blbost jsem už dlouho nečetl.

"Mají v dnešních politicích stejné bohy" - jsi totálně mimo realitu. Schválně se zeptej někoho mladého, jestli vídí v dnešních politicích bohy :).

"...jako je kdysi mladí lidé viděli ve vládě komunismu." - možná po roce 1948. Za normalizace už těžko.

Při DPH 17,5% bude 100 Kč -> 117,5 Kč s DPH. Jak jsi přišel na to, že se cokoliv bude danit dvakrát?!

Body: 1
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 24.5.2011 > lstejskal> Tohle rozebrat tady asi nejde. Ale je to problém. Mnoho mladých lidí odsuzuje minulý režim. Přitom ještě mnozí z nich nebyli na světě, nebo čůrali do plenek.
Prošel jsem oba režimi, ale to, co jsem zažil a vidím kolem sebe po slavné ,,Sametové" revoluci, je mnohem horší.
Samozřejmě nemusíš souhlasit. Mluvím jen o vlastních, osobních zkušenostech.
Tak jako o nich mluví ,,dizidenti" z bývalého režimu, kterých je dnes tolik, že snad republika ani neměla tolik obyvatel. ((ironicky))
O tom ostatním se nech překvapit. Kalousek už toho ukázal dost.
Nechci se s tebou hádat. Jen, jak jsem uvedl hovořím o svých prožitcích.
<reagovat 
zuska janis (Občasný) - 24.5.2011 > čistě teoreticky by mě také zajímal ten výpočet - protože když se daň v roce 2012 počítá ze 100 a ne ze 110 tak v roce 2013 to musí být naprosto stejně. tj počítat to ze 100. nemůžou politici říct že na všechny ceny v roce 2012 se dá ještě jedna daň - mělo by to být pouze o 3%, jinak by to bylo dvojí zdanění.
a politici budou vymýšlet, jenom dokud jim to budou lidi tolerovat. a ono už to začíná bublat, takže dvojí zdanění myslím nehrozí...
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 25.5.2011 > Myslíš že nehrozí???
Kde mají brát peníze, jestliže ve státě už téměř vůbec nic není, z celkem prosperující společnosti je ruina a zavázali se ,,slavné" Evropské unii ručením za jiné státy ?
A potom, z čeho by si zvedali platy? Kalousek k tomuto stylu zdanění směřuje mílovými kroky. S podporou vlády.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 (40) 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter