Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Bez názvu z kolekce Z Klánovického lesa
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 14.5.2011 (21:31:08)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 14.5.2011 > Hm, moc teda ne. A nejvíc mě štve ten modrý roh.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.5.2011 > Janahe> Hm :-), ten modrý roh mě právě baví :-). Podobně jako větvička, která ti vadila na minulé fotce. Říkám si, proč by člověka nemělo nic naštvávat, proč by to mělo být tak akorát. Aspoň je trochu vzrůšo :-).

Jen tak mimochodem, ten modrý roh tam být musí, vyvažuje kompozici.

<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.5.2011 > cvakal> Podle mě nic nevyvažuje, ale je to tvá fotka.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.5.2011 > Janahe> Jasně :-). Bez toho modrého rohu by to bylo vykastrované, takové "moc hodné". Bobule jsou na málo účinné ženské úhlopříčce, to dráždí, bez modrého rohu by to "kulhalo" :-), chybělo by tam již zmíněné "vzrůšo" :-). Třeba to tak vidím jen já, ale to neva.
<reagovat 
dadik (Občasný) - 15.5.2011 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 15.5.2011 > Vy dva. mně se modrý roh líbí
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.5.2011 > ariel> ´s mě potěšil :-).
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 15.5.2011 > Kdyby tam byla modrá bobule, tak by možná vyvažovala, ale protože je to nebe, tak je to tam ještě víc odlehčené. Já nemám vykukující nebe ráda, protože tím se vytváří hranice toho, co je foceno, divák (a fotograf pochopitelně také) získává odstup. Mám ráda fotky zanořené do reality, bez odstupu, které diváka pohlcují a nesvádějí ho k pouhému nezúčastněnému hodnocení. Divák do nich má zapadnout jako do bažiny, ne si cosi z dálky prohlížet.  Proto mi na takovýchto fotkách vykukující nebe vadí.
<reagovat 
baobab (Občasný) - 15.5.2011 > --modrý roh ano, ale pak bez barevné skvrny v pravém horním rohu?
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.5.2011 > baobab> Jak to myslíš?
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 15.5.2011 >

Také nemám rád "vykukujicí oblohu", jak píšeš. Nemám to tak promyšlené jako ty, obloze se vyhýbám intuitivně, prostě "se mi to nelíbí". Na této fotce to ani tak nevnímám jak oblohu, přestože se o oblohu jedná, ale jako další z nemnoha barev. Myslím si, že tam má být :-).


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.5.2011 > cvakal> Máš to promyšlené víc než já, když mluvíš o úhlopříčkách, vyvažování apod. Já se jen zrovna teď zamyslila nad tím, proč mi ta obloha vadí. Ty ji vnímáš jen jako barvu, protože barvy jsou pro tebe to nejdůležitější, mě ale  růžek oblohy z těch barev rázem vyhodí na mráz, nečeká, až si to promyslím. Vadí mi to natolik, že to zastiňuje všechno ostatní, nedokážu z fotky  vidět nic jiného, než ten rušivý růžek.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.5.2011 > Janahe> Ano, ta modř přitahuje pozornost, ale neudrží ji. Možná sem dám ještě nějaké bobule s oblohou, aby sis zvykla :-).
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.5.2011 > cvakal> O mé pozornosti víš houby, mluvíš jen za svou .
<reagovat 
vorona (Občasný) - 16.5.2011 > pěkný barvičky a jako celek:-)
Body: 5
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 20.5.2011 > Marmeláda  .
Body: 1
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 25.5.2011 > JARO> no fuj
Body: 1
<reagovat 
píč (Občasný) - 6.5.2012 >
Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.5.2012 > píč> Jsi milý, píči (o) .
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.5.2012 > píč> Jsi milý, píči (o) .
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 (30) 32 33
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter