Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Whisky a kolibrik
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 13.12.2002 (01:15:38), v časopise 11.9.2003
Kresba pastelkami Prismacolor


Poznámky k tomuto příspěvku
Cum-ley (Občasný) - 13.12.2002 > Exotický námět, myslela jsem, že kolibříci nasávaj hlavně z květů :) Ale je to krásné.
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 13.12.2002 > No to je obrázek ze života. To sklo mě fascinuje, ta sklenička stála modelem nebo je to popaměti?
Body: 5
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 13.12.2002 > No nevím, udělat to takhle popaměti - to by asi ani nešlo! Zajímavej námět :) Aby ten ptáček nespad až se bude snažit odletět :) Akorát ten stín od skleničky se mi moc nezdá! Chtěl by zjemnit!
<reagovat 
Lian (Občasný) - 13.12.2002 > Krásný........
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 13.12.2002 > perfektní
Body: 5
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 13.12.2002 > nádhera
Body: 5
<reagovat 
jepice (Občasný) - 13.12.2002 > žbluňk
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 13.12.2002 >

Janahe - sklenicka podle modelu ( reference barvy obsahu - Wild turkey), kolibrik podle fotografie.

TRMAN - stin - mas pravdu;je to hruby papir, ale stejne...


<reagovat 
Khail (Občasný) - 13.12.2002 > Musí to bejt piplačka ale výsledek za to stojí:)
Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Je to moc pěkný!!!!
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 13.12.2002 > skvělé!
Body: 5
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 13.12.2002 > Jestli je sklenička pravidelný šestihran, tak se mi zdá trošičku šišatá...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Cd Jojn - 13.12.2002 > Moc pěkný
Body: 5
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 13.12.2002 >

Tohle ne, zda se mi to nejak nezvykle kycovite.

Sklenicka vzadu vypada, jako by ji zdobil operny system o dvou sloupech.


<reagovat 
marjanka (Občasný) - 13.12.2002 > ginoooooo, neni to nejaky divny??? a ten kolibrik nemocnej???:)))
<reagovat 
zirael (Občasný) - 14.12.2002 > ten led...obdiv !
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 14.12.2002 > Clark Kent - pravdu dis, ulitlo mi to...dneska uz si takove veci hlidam.
Kirke - nic se ti nezda, komercni veci maji tu tendenci...a ty "operne sloupy" - sklenice ma dokola 6 hranatych vlisu.
Marjanka - nemocnej ne, ale asi do toho brzy omamene skecne...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.12.2002 > čtenář> No jo, to jsem si nevšimla, ta sklenička je dole hranatá a nahoře kulatá? Já jen fascinovaně zírám na to tlusté dno. 
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 15.12.2002 > ja taky ziram, jenom mi prijde skoda piplat tolik energie a casu na neco obycejnyho, popisnyho, nicnerikajiciho, nudnyho..  chybi tomu proste šťáva. Takovy nadani se musi zuzitkovat!
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 16.12.2002 > LIPIKO - pockej az budes muset zacit vydelavat, kolik mozna utratis casu a energie na vecech, ktere budou treba nudne, ale budes je muset delat, aby bylo na chleba...
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 16.12.2002 > čtenář> tak proc sem posilas nudnou praci? to snad nedela nikdo, ne?
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 16.12.2002 > LIPIKO - Me tohle nudne nepripada, nicmene mas samozrejme narok na svuj osobni nazor a tak to take beru a respektuji.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.12.2002 > Ten ptak je desive nerealnej.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 17.12.2002 > Ty pastelky mají zajímavé barevné prisma. Nejsem znalec malířských technik, ale jako laika mne fascinuje, jak tu někdo poznamenal "nudná" schopnost, namalovat pastelkami sklenici, whisky a led, aby vypadaly skleněně, teple tekutě a ledově.
Ale stejně si neodpustím trapný vtip na závěr.
Není to trochu velké sousto pro tak malýho ptáka?
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 17.12.2002 > Ty pastelky mají zajímavé barevné prisma. Nejsem znalec malířských technik, ale jako laika mne fascinuje, jak tu někdo poznamenal "nudná" schopnost, namalovat pastelkami sklenici, whisky a led, aby vypadaly skleněně, teple tekutě a ledově.
Ale stejně si neodpustím trapný vtip na závěr.
Není to trochu velké sousto pro tak malýho ptáka?
<reagovat 
 Čtenář - 17.12.2002 > Naty> Omlouvám se, nějak se mi povedlo to kliknout dvakrát a neumím to umazat.
<reagovat 
Ladiss (Občasný) - 23.12.2002 > ..Než jsem si přečetl názory ostatních..tak ta sklenička mi připadala vážně povedená.. jen ten ptáček mi proti té skleničce připadal takovej placatej (-: ..Líbí!
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 27.12.2002 > Není to dokonalé, ale na druhou stranu  dokonalé věci přestavají být uměním...
Body: 5
<reagovat 
Pluto_e (Občasný) - 1.1.2003 > Lipiko> tvojí kritiku nechápu. V jednoduchosti je krása.
Gino> sklenka, obsah i ten pták jsou udělaný uplně perfektně, super dojem
Body: 5
<reagovat 
Crime (Občasný) - 3.1.2003 > krasny
Body: 5
<reagovat 
Jasodhara (Občasný) - 11.3.2003 > kolik času zabere nakreslení tutoho?? že by se ten ledík nerozpustil :) je to zajímavý nápad, moc líbí..
Body: 5
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 11.4.2003 >

to musejí být nějaké zázračné pastelky! Kolik stojí? ;) ..ne, obdivuju tu preciznost.. mám sice radši víc roztřesenou kresbu, pohyblivou, živější, ale tahle ožívá těmi barvami...

(k tomu airbrushi..pravda, kýč může být v každé technice...jen to mám trochu spojený s pouťovou "hrůzou" a americkými náklaďáky;)


Body: 5
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 21.7.2003 > hmmmmmmmm...
Body: 5
<reagovat 
pida (Občasný) - 2.11.2003 > Nadhera
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 10.11.2003 > Moc líbí:)
Body: 5
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 14.1.2005 > Přísahám, že nechápu, jak někdo něco takového dokáže! A ještě k tomu pastelkama!
Body: 5
<reagovat 
čtenář popelka - 28.6.2007 > zajimave,ale vite co je nejuzasnejsi,jak jeden obrazek dovede rozvazat diskusi a kazdy ma odlisny nazor.ac pominu stin sklenice ci neplasticnost ptaka,je to moc zajimavy a to sklo je vazne skleneny.a ty ¨¨¨¨lipiko¨¨¨¨co mas porad s tim casem a energii ? vis cos ho tady promrhala tema tvyma pripominkama a kolik neuzitecnejch veci si za dobu svyho ziti udelala?TAK SI NECH HLOUPY PRIPOMINKY A NEMARNI TADY SVOU NEGAT.ENERGII.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter