Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fantazie
Autor: palosacek (Občasný) - publikováno 23.5.2011 (22:15:18)
Občas si hraji s tužkou. Nejsem profík, spíš to mám pro odreagování nebo když si potřebuji něco načrtnout do práce. Ale přesto budu ráda, za každou připomínku, proto jsem si zaškrtla hlubší kritiku. Snad se bude líbit:)


Poznámky k tomuto příspěvku
sempull tampush (Občasný) - 24.5.2011 > nelíbí, je to nuda, no
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 24.5.2011 > taky nejsem profík, taky si hraju s tužkou, a nevím, co bych k tomuto napsal
<reagovat 
čtenář já5 - 24.5.2011 > Nevím,ale tohle je opravdu takové dětské čmárání.
<reagovat 
RobertM (Občasný) - 24.5.2011 > Pavlo,já jsem ještě větší laik než ty.
Možná, kdybych se hodně snažil, našel bych jistou spojitost nebo podobnost s listy stromu, ale to je asi tak všechno...
<reagovat 
sarkulka (Občasný) - 25.5.2011 > nic moc...
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 31.5.2011 > Učili mě hledat v Piccasovi, učili mě hledat v Beethovenovi. Nerozuměl jsem jim a nic neviděl ani neslyšel.
------------------------------------------------

Teprve když jsem se dověděl něco o jejich životě, myšlení a pohnutkách se kterými tvořili, (( jeden obrazy, druhý hudbu,)) začal jsem v jejich dílech něco vidět a slyšet.
--------------------------
Ve tvé kresbě vidím dva zamilované.
On sedí nad něčím skloněný a ona se sklání nad ním. Opřená o jeho záda, ramena, mu hledí přes rameno.
---------------------------------------
Vyznání života, křivek a tvarů listů, ovoce, písmen, slov, stínů a podstaty vlastního života.
Podstaty lásky, porozumění a nádherné rozmanitosti soužití.
<reagovat 
 Čtenář - 31.5.2011 > Bajata> potřebuješ návod k použití umění buzerante?
<reagovat 
 palosacek (Občasný) - 31.5.2011 > čtenář> díky, ani ne...
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 10.6.2011 > Je to o ničem - cokoliv podobného nakreslí do 10 minut i člověk, co drží tužku v ruce jednou za měsíc.... nicméně, beru to jako tvou psychohygienu, takže si kresli. Ale pokud to chceš publikovat, tak by podle mého názoru neškodilo, i v takové dá se říci relaxační kresbě, vynaložit nějaké úsilí. Zvol větší formát, ornamenty více propracuj, a udělej jich víc a neboj se nezvyklých tvarů - vyhraj si s tím, části už pokresleného papíru si zakrývej čistým listem, aby zbytek nebyl upatlaný od rozmazané tužky .. nakonec vezmi třeba tuš nebo černý centropen a obtáhni co uznáš za vhodné. Prostě kresli tak, aby i když reálná umělecká hodnota bude nízká, aby si i ostatní řekli, že v tom je kus práce a nebo potažmo kus autora.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter