Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
skica
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 30.5.2011 (12:40:39)


Poznámky k tomuto příspěvku
hloupy ivan (Občasný) - 30.5.2011 > Ty stromy ze země nějak divně vyrážejí, jako taková hustě rozestavěná termitiště, jinak to ale není blbej les. Nevím o co Ti šlo, ale nemá to moc světlo. Chybí tomu jednota světla. To je pro atmosféru takového hustníku hodně důležité.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 30.5.2011 > hloupy ivan> .....vracím se klopotně k zanedbaným svým začátkům.....dík za koment!!!...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 31.5.2011 > hloupy ivan> ... šlo hlavně o to světlo, ..."ani to" se nepovedlo ...........málo trénuju.....mě ta krajina vlastně už dlouho nebaví, jen jsem se po čase snažila vrátit k nějakým  "základům".....ale příliš dlouho se tam nezdržovat....mířím někam jinam....jenomže se stejně " nepřeskočím"....díky moc za komentář..... 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 31.5.2011 > Mima> Nojo, pravdu dí Pelvis (a to i co sepráce s pozadím týče). Taky pořád začínám, základy neumím.
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 30.5.2011 > znovu začínat je vždy těžký, to znám:-) na tvém obrázku nejvíc postrádám prostor, pozadí je stejně ostré jako popředí.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 31.5.2011 > pelvis> ...ve většině mých pokusů mi jde právě o ten prostor .....u přírodních scenérií se hodně trápím, když si ještě navíc poručím, a  zakážu si barevnost..... Hlavně se mi strašně nechce znovu začínat......Díky za komentář, vím, že lecos nemůžu obejít.......
<reagovat 
 pelvis (Občasný) - 31.5.2011 > Mima> né nadarmo je akvarel považován za velmi obtížnou techniku, neodpouští chyby, vyžaduje bystré oko a hbitou ruku, když se ale vše sejde, včetně velké píle, pak je to nádhera. Jednoho takového mistra jsem objevil ve Španělsku, vřele doporučuju:
http://manelplana.blogspot.com/
jako milovnice akvarelu určitě oceníš:-)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 31.5.2011 > pelvis> ...zajímavý, ...první obraz je z kláštera v Montserratu...tam jsem dokonce i byla.....i něco trapně malovala......Akvarel je velká výzva,  z nejkouzelnějších technika, lehýnká jako motýl, a těžká jako vagón .. ze všeho výběru výtvarných technik nejhůře se mi daří.....o to více láká a provokuje.........
<reagovat 
boval (Občasný) - 31.5.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 31.5.2011 > ta skica se mi líbí..jsem pouhý laik předestírám
Body: 5
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 1.6.2011 > Mbonita> ...díky, je to laická skica, takže hodnocení odpovídá....
<reagovat 
Čtenář - 4.6.2011 > Když akvarely,tak tuhle klasiku:http://www.nga.gov/feature/homer/index.htm
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 4.6.2011 > čtenář> ...jsem dnes už dostatečně zdrcená,....třeba se zejtra "vyšponuju".........
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 31.5.2011 > Tak ještě jinak, pokud prostor, tak les vykácet a potom sázet. Stromy rostou ze země a do země.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 5.6.2011 > naruB> ...to sedí.....očarovalo mne prostředí, neočarovalo ani mne provedení....,ale moc hezky to tam vonělo, a bzučelo, a dejchalo se....les je "téma"  jedno z nejtěžších.....a stromy rostou hlavně ze země.....a pomalu.....
<reagovat 
Sakura (Občasný) - 1.10.2013 > Líbí se mi využití barev ... mám ráda tohle období ... skoro jakoby bez barev ...
Body: 5
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 1.10.2013 > Sakura> ...díky za povšimnutí, já se musela moc krotit, abych barev více nepoužila, jak to mám ve zvyku a v nátuře......
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter