Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ve škole po škole I......
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 2.6.2011 (17:44:28)
pastelky, A4


Poznámky k tomuto příspěvku
JDiviš (Občasný) - 2.6.2011 > ono se řekne čmárat, ale tak jednoduché to zase není
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 2.6.2011 > naruB> ...vím...ale vím já, co mi tehdá letělo v myšlenkách?.....to je stará skica, ani radši roky nepočítám......nicméně jsem si to z nějakého důvodu ponechala při průběžném vyhazování svých "výtvorů"....
<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 2.6.2011 > Mimi, dobrá rebélie
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 2.6.2011 > Jindra Nazarská> ...přiznávám bez mučení, že jsem se nějak nechala unést tím, že jsem kdysi dělala věci uvolněně a bez nějakých očekávání, což se mi teď vůbec nedaří...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.6.2011 > ...možná je to o horách a divoké vodě....a proč je to ve veselých barvách fakt už nevím...
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 3.6.2011 > Mima> A já se vsadím, že to je ještě upravené v počítači, že ani ty barvy takové nejsou, že?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 3.6.2011 > naruB> ....no jo....po letech vybledlé pastelky jsem přiživila sytostí barev, kdybych to dělala dnes, tak tam ty zářivky určitě budou, pastelky mi naprosto nevyhovují právě pro tu "mdlost"......při mé slabosti pro divokou barevnou expresivitu bych na to šla nejspíš akrylem, ale to by zase byla "jiná vesnice"....
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 3.6.2011 > Mima> To je právě ono, z té původní čmáranice by se dalo něco odhadnout nebo poznat (i kdyby to byla jen tužka). Expresivita je hlavně o tom vnitřku, není to o tom, napráskat to a schovat to za barvičky.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 3.6.2011 > naruB> ...zkusím tedy načmárat něco nového, a nebudu nic upravovat........a dík za komentáře....
<reagovat 
Markéta1620 (Občasný) - 2.6.2011 > Máš recht, ty Tvoje jsou lepší. Já su naprostý laik, ale tohle mi přijde takový nucený, vytlačený.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 2.6.2011 > Markéta1620> ...já už si pocity tehdejší moc nepamatuju, ale vybavuje se mi, že jsem se u toho vůbec netrápila,...což je taky dobrý, ne?....
<reagovat 
 Markéta1620 (Občasný) - 3.6.2011 > Mima> Jo, určitě se netrap, mně to jen přijde křečovitý, je to můj subjektivní pocit z toho obrázku
<reagovat 
molsslom (Občasný) - 4.6.2011 > Te ve skole strasila nejaka prisera? Neboj se, jeste princove nevymreli.
No cmaranice +++ .
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter