Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cesta z města
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 16.12.2002 (00:43:52)


Oplatka (Občasný) - 17.12.2002 > Jen ať Kajman píše, abychom měli něco v rubrice...
Jinak z osobní zkušenosti mohu říci tolik: Do kina jsem na film nešla. Odradily mě recenze, které to popisovaly jako kýčovitý obrázek ve stylu dobrá vesnice - špatné město. Nedávno jsem film za určitých okolností (kdy se tomu nedalo moc vyhnout) viděla. A protože jsem byla na základě toho, co jsem četla, připravena, docela jsem se pobavila. Já si myslím, že to tvůrci nemysleli vážně. Ona je to pohádka. Vždyť si vemte - jenom to, že by kluk nechodil několik měsíců do školy a jeho maminka by se jak dlouho vůbec nesnažila vzít si ho domů (a když ano, zůstalo by jen u jednoho rozpačitého pokusu). Myslím, že to není nic víc než zábava, která využívá běžných klišé - protože člověka nejvíce potěší to, co už dobře zná. Vážně se domnívám, že když to vezmete jako legraci a pohádku, tak odejdete v docela dobré náladě - jako já.
Kajmane, myslím si, že je to dobře rozhořčeně napsaná malá recenze, sympatická osobním zaujetím, a domnívám se, že bys neměl podceňovat své pisatelské schopnosti.
P.S. Tobě z toho vyplývá, že psíka zastřelil Šteindler? Mně naopak jasně vyplynulo, že takový dobrý člověk by něco tak zlého neudělal, že to musel být nějaký záškodník odjinud (nejlépe z města, haha).
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter