Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XXVIII
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 17.12.2002 (00:27:03)

JAK BŘICHO BŘICHO POTKALO

Cestovat městskou hromadnou dopravou, maje břich v značném stádiu těhotenské nakynutosti, jest požitkem vskutku zábavným, jen nastoupíte a skutky nečekané ba nevšední nabídnou se znenadání . Je pravda, že má milá, při své výšce plných 154 cm a tvářičce sedmnáctileté dívčiny není zrovna typem, u kterého by otrlý cestující z přecpaných popovodňových linek, ohledával zrakem tělo, pátrajíc po těhotenství a tudíž pravděpodobnost, že se mladí, staří, žlutí, černí, budou předhánět v uvolnění sedačky, není nijak závratná, zvláště pod zimní bundou se leccos zdárně ztratí. Pak se naducaná oblast břišní jeví jen jako následek vydatnější snídaně.

I drkocáme si ku pravidelné návštěvě gynekologie, když do betonem těl vylité tramvaje nastoupí mladá dáma, neomylně si proklestí cestu zrovínka k mé drahé, která, světe div se, před pár zastávkami vybojovala sedačku díky vstřícnému gestu pozorného mladíka (jak to mohl poznat?), poklepe jí na rameno a s vše vysvětlující druhou rukou na rostoucím břichu ji poprosí, zda by ji “slečna” nepustila sednout (jsem totiž těhotná!). I vstává má milá s pobaveným výrazem, čímž dává vyniknout svému vlastnímu, nemenšímu bříšku, které si hovělo schované pod zimním šatem. Dáma se zardí (jééé, vy jste taky těhotná, tak to pardón, ježiššmarjá) a s díky odmítá nabízené místo.

V celé té příhodičce (kterak se cesty dvou nastávajících maminek v X-Béčku protly) samozřejmě vystupuji i já. Sedím hned na vedlejší sedačce a s urputným zájmem pozoruji, jak tahle zatraceně vtipná situace dopadne. Pozoruji tak zarputile, že mě probere až štulec mé milé (že bys ses zvednul a pustil slečnu sednout ty?)! Uff, já vůl, vyskakuji a s hubou plnou omluv vyklízím pole. Když já se opravdu do té allenovské epizodky tak zakoukal, že jsem pozapomněl, že jsem jí sám účasten.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 17.12.2002 > Mno, já nevím, příběh mi tentokrát přijde dost slabý.......tak nějak...Ale jinak zase hezky a vtipně napsáno. BTW: nejste na děti ještě moc mladý? Nebo je to výmysl?......Se jen ptám, sem holt zvědavá
Body: 3
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.12.2002 > Sice jezdím Exáčkem a bez břicha, ale líbilo - je to roztomilé, to "přetlačování" pupíků
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 17.12.2002 > Myslim, že je to celkem povedené.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 18.12.2002 > Lian: no, jak se to vezme no, mě je 29 a Ilče 24, to víš, že by se dalo ještě čekat, ale tak nějak jsme si řekli, že to už oba chceme a tak se stalo. Jinak tahle má písáníčka jsou jen takové pocitovky, co se událo a tak, takže mnohdy to samozřejmě je tak trochu onanie bez pointy ..., ale nějak jsem si zvykl všechno (no, všechno ne) zapísávat. 
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 18.12.2002 > Kajman> O.K. Nic proti, ale když to dáš sem, nediv se, když ty Tvý pocity bez nějakého děje někdo odsoudí nebo nepochopí. Člověk když tu něco čte, něco od toho taky čeká a když to nedostane...........znáš to. Ale já Tě neodsuzuju, to zas NÉ  Seš jinak moje krevní skupina a líbí se mi jak píšeš. Jsem zvyklá na Tvůj standard a nic pod průměrem Ti neodpustím S mimčem držím palečky a když ho někdy vezmete do Jazzu (ať se pěkně učí už od mala) vůbec se zlobit nebudem.
<reagovat 
E_na_X-tou (Občasný) - 19.12.2002 > pobavils... ještě, že nemusím být v Praze, vůbec to tvojí drahé polovičce nezávidím
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter