Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XXIX
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 18.12.2002 (00:29:23)

SUCHÁČ

Mám kalhoty na suchý zip a řeknu vám – špatná volba. Mohu-li vám suplovat spotřebitelský časopis D-Test, nelze než poukázat na skryté výrobní vady, kterých se při koupi nedopátráte, projevují se, jak jinak, až po velmi dlouhém užívání! Všechno bylo v nejlepším pořádku, kalhoty sedly jak odlité a mé dlouhé nohy si to štrádovaly pyšně po Praze (já jsem se k nim, chtě nechtě, musel přidat). Uběhly však pouhé dva roky (dva, tři?, jak ten čas letí, a nelze zastavit, jak zpívávala správně Lenka, co teď pije vodu z pet lahví) a ejhle, stačí rychlejší pohyb, silnější nádech, skrčit se, předklonit a šššššt, sucháč je rozepnut eins zwei a mě táhne na vzácné partie (vzhledem k tomu, jak dlouho zahálejí, by se dalo říct, že jejich definitivní odstávka by nebyla ani zaregistrováno), zapínám, zapínám (suchuji, suchuji), ale profukuje mi tam víc a víc. I napadlo mou milou, že koupíme cvoček, patent nebo jak se ty kovové, malé, zacvakávací udělátka jmenují. Málem si zchromila prsty, když se snažila propíchnout tvrdý pas kalhot, ale, protože je to příčinlivá a milující partnerka, ehm, nakonec úspěšně dokončila, co započala. Ovšem – saprlot, problém! Vesele se zrádné kalhoty rozepínají dál, patent nepatent. I zahleděla se má milá mým směrem a povídá: člověče, když jsme ty kalhoty kupovali, bylo to největší číslo, co měli a vešla bych se do nich k tobě i já a teď je ani nedopneš!!!!!!

Ehm, ehm, chrchly, chrchly, a je to venku! Na vině, pane Colombo, není aušusový suchý zip, anóbrž můj dmoucí se břich! No co, co, však už jsem v předdůchodcovském věku, těsně před třicítkou, tak si snad mohu dovolit nějaké to sousto navíc, není-liž pravda, a nakonec, leckterým děvčatům se sexy bříška (chrchly, chrchly) na starších pánech moc líbí! Co? Co? Růžové brýle? Co to? No dobře, no… Juknětě na sebe do zrcadla a do pravé (eventuelně levé či jiné) ruky uchopte svou deset, dvacet, třicet, sto let starou fotku a porovnejte index oplácanosti tehdy a nyní. No? Jak jste dopadli? Žádný rozdíl? Pchch, pak vám musí být méně než pětadvacet nebo více než sto. Anebo že bych snad měl opravdu přestat žrát a začít lidsky jíst, se stravovat, ehm?! Takový jsem býval rachitický jinoch, teď jsem spíše (Jake a) Tlusťoch, tedy má milá je Jake(ová), já Tlusťoch, naše shi-tzu by mohla být ten uslintaný buldok :o).



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 18.12.2002 > Jó, to si člověk takhle žere a žere a pak najednou............... to znám. Ale člověče, víš, že  s tím jde něco dělat? Už mám dole 8kilo, dobrý ne? Za mírný poplatek 10 000 poradím jak
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 18.12.2002 >

:o)

já jsem taky osoba zakulacená a nebulím... :o)

rok co rok větší kalhoty... :o)


Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 18.12.2002 > Líbilo se mi to!!
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 19.12.2002 > Jo jo, suchej zip je potvora ... neber to tragicky, třeba se ty kalhoty srazily
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter