Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Navždy...i potom. z kolekce Med(věd)oviny
Autor: malykuba01 (Občasný) - publikováno 21.12.2002 (14:52:19), v časopise 15.1.2003
další ve sbírce>

Až jeden z nás zemře,

spočítá ten druhý

na naší lásce

letokruhy.

 

Odleva doprava shora dolů

nalezne v letech,

kdy jsme spolu

proklínali smůlu

téměř nekonečnou,

kresbu trvalou

a jedinečnou.



Poznámky k tomuto příspěvku
lindgren (Občasný) - 21.12.2002 > !!***
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.12.2002 > Ta, pro kterou jsi to napsal, musí být velmi šťasná.
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 6.1.2003 > to neni špatný ...
<reagovat 
liiloo (Občasný) - 15.1.2003 > pro tohle tady stoji zit !
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 15.1.2003 > Nevím proč, ale poslední čtyřverší mi nesedí, není tak kvalitní jako začátek, přijde mi to trošku odfláknutý....Ale jinak líbí
Body: 3
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 15.1.2003 > Samozvaneho literarniho kritika nebo kriticku, tzv. Liana-nu, potupit za tupost, usmrtit ne, kazdopadne vsak vyhodit z vysoke skoly byl-la - li do jake prijata. Za svatokradezny cin dotknuti se nekoho nadaneho navrhuji staroathensky trest: spocival v obnazeni provinilcovych hyzdi a naslednem zasunovani palivych redkvi do konecniku - a to az v poctu osmi kusu. Rana pesti totiz nestaci. Maly Kubo, rekni si s Nietzschem: "Vidim te, velky muzi, ubodana zahadly malych." Mas pravo Lian-ovi (liane) odpustit, nebot zjevne nevi, o cem se odvazuje mluvit. S uctou Filip.
Body: 5
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 16.1.2003 > Filip Sklenar> 

Hi hi hi, cha cha cha.........

Ano, odpusťte mi moji nízkost a tu troufalost vyjevit zde, ve svobodném prostoru, svůj skromný a jistě špatný osobní názor (který je v tomto případě o dost milostivější, než v těch ostatních, mimochodem).

A můj konečník nech laskavě příště napokoji, jsem na něj dost háklivá.


<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.1.2003 > milý Filípku,
až budeš příště chtít tlouct kritiky zadek nezadek, tak si laskavě uvědom, že u této básně stojí "Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku" ... tudíž autor sám žádá kritiku ...
takže jestli jsi překvapen, že se tu kritika vyskytla, byť ne negativní ... pak je vina na Tvé straně přijímače :o)

s Liánou souhlasím ...

<reagovat 
malykuba01 (Občasný) - 17.1.2003 > prosím, jsem vděčný za přízeň i za kritický názor, ale je mi smutno, když jste na sebe u mých básniček oškliví...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 17.1.2003 > Mně taky, věř mi......Ale je to naposledy, slibuju
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 17.1.2003 > Milý Filípku ...
sice nám tu děláš přednášky o kritice, ale sám se dopouštíš jednoho přestupku a požádám Tě, aby ses toho vyvaroval ... VYVARUJ SE OSOBNÍCH ÚTOKů ...

Lian na rozdíl od Tebe vyjádřila pouze názor na báseň samotnou, nenapsala nic osobního proti autorovi, ani sem nezapletla, jestli jí je sympatický, či nikoliv, to všechno tady nemá co dělat ...
kdežto Ty na ní útočíš osobně řekl bych dost přiblblým způsobem ...
a všimni si, že ani poté, co jsi se do ní dost uboze navezl neměla Lian důvod Ti oplácet stejně špatně, jako to děláš Ty ...

tak se od ní příště trochu pouč ... !!!

je ušlechtilé, že se biješ za autora ... ale ... dost špatným způsobem, a ani nevím, jestli o tento Tvůj boj malykuba stojí ...

Kubiku promiň :o)
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 16.1.2003 > Odpovedi na odpoved jsem uz osobne odeslal, presto jeste verejne shrnuti zakladnich bodu: Ten clovek, ten autor, ten buhvikdo - malykuba, je zatracene nejlepsi z toho, co se na strankach Totemu objevuje v oblasti poezie. Ma smysl pro hudebnost jazyka, nehu milostne basnicky (a tam prosim pekne vsichni budto zacinali, nebo i koncili), aforistickou zkratku, lehkost prirozeneho - nikoliv vypoceneho - talentu, cit pro pointu, ktery chybi vestine soucasnych basniku dosud nakazenych experimentem doby moderni a postmoderni, jistou soucasnost a nebojacnost - proc by se v basni nemohla objevit takova blbost jako slovo "mobilek". Jeden to formuluje takto na urovni, jiny rekne, ze to ma kluk proste v koulich, treti rozumny povi jako by to rekli Slovaci: "Ten je nas, toho nedame." Vetsinou rozum nemam, dnes a v tomto pripade jsem si jim vsak jist, jako ten, kdo zvedl tezkou cinku, si je jist svou silou. A s urcitou drzosti rikam - ten je muj, tohohle nedam. A zvlaste pro Lian: trest je formou nasili, o nemz je mozno diskutovat, s nimz je mozno nesouhlasit, to je vsak vsechno, co s nim lze delat. Cili je mi lito - vidim te jasne v Athenach na namesti, pise se rok 200 pr. Kr. V zastupu rybaru a trhovcu se muzu potrhat smichy.
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 17.1.2003 > Filip Sklenar> 

Tvůj názor na zatraceněnejlepšího Malyhokubu mě nezajímá, je jen Tvůj osobní. Stejně jako ten můj. (To, že s Tebou nesouhlasím, a nejsem jediná, není důvod, abys mě pranýřoval. Kdo si myslíš že jsi, že si takové právo přičítáš?)

Takže nevím, o co se tady vůbec hádáme. Nestojí mi to za to.

A osobní urážky nemám ráda a to tady na Totemu skoro nikdo, kromě Vašeho veličenstva. V Athenách jsem nebyla, v žádném ze svých životů, takže smůla.

A slovo na závěr: Můžeš mě mučit, můžeš mě zabít, ale můj názor nezničíš, ten přetrvá.

Tímto s Tebou končím.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.1.2003 > Filip Sklenar> Filipe Sklenáři, uklidni se.
Kubíčkovo dílo jsi rozebral moc hezky, ale proto ještě nemusíš urážet Lian, která jen napsala svůj názor na to, co si přečetla. Slušně, věcně, a s tím, že nemá patent na rozum a není neomylná.
Zato ty si to bereš sakra osobně!
Jaký trest vymyslíš pro mě??? ;-))))
<reagovat 
čtenář farářskej - 17.1.2003 > Do sebe, děcka... do sebe!
Ta básnička je nebetyčná ptákovina a stojí za starou bačkoru, rádobyintelektuální a rádobyanální diskuse je daleko lepší... :)
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 23.1.2003 > Zajimalo by mne pak jeste jak vypada takova o p r a v d u analni diskuze...
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 23.1.2003 > Podobně blbě a s touhle by měla stejný jedině to, že by se netýkala tématu/básničky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter