Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Kostelík
Autor: StPaulus (Občasný) - publikováno 28.7.2000 (11:10:34), v časopise 29.7.2000
Takovýchto malebných kostelíků je v Jižních Čechách spousty...úplně si říkají, aby je někdo fotografoval.
Takovýchto malebných kostelíků je v Jižních Čechách spousty...úplně si říkají, aby je někdo fotografoval.


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 13.12.2003 > perfektní
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sharllotta (Občasný) - 29.7.2000 > TAM V DÁLI ZA KOPEČKEM, STOJÍ KOSTELIK MALEBNÝ, JÁ CHODIL TAM SE SVÝM DĚDEČKEM, A TRÁVIL CHVILKY VE SNĚNÍ.
Body: 3
<reagovat 
Majka (Občasný) - 30.7.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 30.7.2000 > Pěkné. Kostelík, mraky...
<reagovat 
Čtenář - 30.7.2000 > gratuluji... Th.
Body: 5
<reagovat 
Thierry (Občasný) - 30.7.2000 > povedená práce, radost pohledět
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 30.7.2000 > Moc pěkný.
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 30.7.2000 > Hezký kostelík. Je to i takové strašidelné... Asi ta černobílá fotografie...
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 30.7.2000 >
Body: 5
<reagovat 
alaskan (Občasný) - 31.7.2000 > Pekna kompozice...
Body: 5
<reagovat 
Smíšek (Občasný) - 31.7.2000 > Jižní Čechy jsou malebné - hezky snímek.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 31.7.2000 > Teda, to je oko !
Body: 5
<reagovat 
Neo (Občasný) - 31.7.2000 > PERFEKT! SUPER! kompozice, hra světel a ty mraky no prostě úžasný!
Body: 5
<reagovat 
anglij (Občasný) - 1.8.2000 > ..výborně..možná jen trochu potlačit nebe..aby se to trochu zahustilo..ale to je možná jen můj dojem..jinak je toé velice povedené...narozdíl od jiných "děl" zde....
<reagovat 
Čtenář - 4.8.2000 > docela zajimave......Je to hezky,:-) longit
<reagovat 
Čtenář - 4.8.2000 > Expozice na "světla" takže chybí kresba ve stínech ( může plést digitalizace fotografie ) To však podtrhuje lehkost stavby, katerá se jaksi vymyká z všednosti okolí... Pěkná fotografie... P.S. žluto-oranžový filtr ?
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 11.9.2000 > Já nezdvořák ...ta kritika "nademnou" je moje :o)
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 26.9.2000 > Zajímalo by mě, jak je tahle fotka stará?
Jinak fajn...
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 7.10.2000 > Je videt ze si umis pockat, Hecklovsky ladena a dobra krajinarska fotka, po technicke strance bych malinko upravil vyrez a jinak to co bylo receno ctenarem prede mnou. Asi by se dalo vytahnout jeste trochu vic...
Body: 5
<reagovat 
Martin Gembec (Občasný) - 8.10.2000 > moc oblohy ...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 17.10.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Toník () - 27.10.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Nathalie () - 10.11.2000 > Možná bych taky trochu sjela dolů, aby bylo víc znát, že je to na kopečku, aby to podtrhlo ten výraz kostela. Ty šmouhy (mraky) na nebi to uvádějí jakoby do pohybu, jakoby jsem mohla vidět kostel ze všech stran, ne jen z daného úhlu.
Body: 5
<reagovat 
xsnek () - 12.11.2000 > Díky....
Body: 3
<reagovat 
Peter () - 18.12.2000 > Myslím, že kopeček je znát z úhlu záběru, i když dynamika oblohy se asi opravdu odehrává tak ve spodních třech čtvrtinách. Věřím, že jižní Čechy jsou inspirativní a vděčné...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter