Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co je smrt
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 30.7.2011 (10:46:27)

 

 

Co je smrt?

Ocelové slůvko..

..Smutek, strach, bezmoc.

Chci křičet, nemám hlas.

Tiché slzy plavou po lících.

Marně se snažím vymanit ze sevření ostnatého drátu.

Smrt je součást žití.

Smrt váží tunu.

Je to bolavé srdce.

Smrt kamarádí s každým.

Je to také běžec, který v každém sprintu zvítězí.



Poznámky k tomuto příspěvku
Skafloc (Občasný) - 30.7.2011 >

smrt je především cesta

 

smrt je také to jepřirozenější, co v životě je. To je dneska nám připadá divná, nepatřičná. Ještě před sto lety to byla každému teta.


<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 30.7.2011 > Skafloc> To klidně podepisuji..
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 30.7.2011 > Zajímavé popsání smrti.
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 30.7.2011 > ..nebo to taky může být návrat ze slzavého údolí domů..ale nikdo nikdy nezjistí, jak to vlastně je..a to je asi dobře..údajně narození z pohledu toho, kdo se rodí, je daleko horší než odchod..ale lidi to vnímaj úplně naopak, protože na to rychle zapomenou..kdo ví..
<reagovat 
 čtenář DP - 30.7.2011 > Zazo> Kdo se bojí smrti
ten nežije s chutí
kdo se bojí života
je trumpeta
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 30.7.2011 > čtenář> Dávám 7 bodů

Čtenář VR
<reagovat 
 čtenář HJ - 30.7.2011 > čtenář> jsem trumpeta bez chuti
<reagovat 
 čtenář DP - 30.7.2011 > čtenář> tak zatrub, ať jsou z toho všichni jeleni!
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 31.7.2011 > Přiznám se, předčítal jsem to. Chceš znát reakci?
<reagovat 
buf (Občasný) - 31.7.2011 > Moc se mi líbí tyhle témata mám ráda jsou zvláštní, vtáhnou Tě někam jinam
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 1.8.2011 > meditace o smrti, je tou nejmocnější meditací :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 2.8.2011 > Ahoj,
přemýšlíš o své? Nebo celkově.
Protože smrt je také vysvobození, úleva, pojem po kterém touží mnoho lidí. Přiznávám že z lásky k nim bych jim ji přál. Aby usnuli a jejich nesmírné bolesti zmizeli.
Aby přestalo utrpení které je nesmírným utrpením i pro mě, pro jejich okolí, pro ty, kteří je mají rádi. pro každého člověka, ve kterém ještě zbylo kousek citu.

Také je zvláštní, jak mnoho lidí kvílí a naříká nad člověkem který zemřel, kterého už nikdy neuvidí...a přitom mu nebyli schopni říci za jeho života, když kolem nich procházel,,Mám tě rád." ,,Ahoj příteli" nebo ho jen navštívit, popovídat si, poslat pohled, dopis, pozdrav.
Není náhodou strach ze smrti strachem z něčeho úplně jiného?? Strachem že už nemůžeme napravit co jsme pokazili, zničili? Že už se nemůžeme omluvit a říci ,,Promiň" ?
Není to náhodou strach z něčeho, co podvědomě cítíme, uvědomujeme si to, ale nevíme co to je, odkud to přichází a jestli to skutečně existuje?
Není to náhodou podvědomý, vnitřní strach z toho, že se jednou budeme zodpovídat ze všeho, co jsme udělali?
Co už nemůžeme napravit?

Co je tedy smrt,,,Vysvobození...nebo břemeno.???!!!
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 2.8.2011 > Bajata> Tak tohle je opravdová úvaha, která by stála za body;)
<reagovat 
Urea (Občasný) - 2.8.2011 > ... Líbí se mi hlavně závěr, který je ke smrti i k životu férový... btw. v Rumunsku je vesnice, kde lidé pláčí, když se někdo narodí a radují se, když někdo zemře... Kdo kdy řekl, že je smrt špatně? Rozděluje... ale člověk přeci na rozdělení v jiných případech nenadává a mnohdy vítá změnu s otevřenou náručí (zvláštní - nováček nastoupí do práce a hned chce všechno automatizovat. Přijde změna a často se mu nechce měnit...když se inovaci naučí, je rád, že to práci urychluje.... přitom na samotném počátku to bylo zaučování... vždy..)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
EmptyRoom (Občasný) - 5.8.2011 > S
Doporučil 
<reagovat 
 EmptyRoom (Občasný) - 5.8.2011 > EmptyRoom> M
<reagovat 
 EmptyRoom (Občasný) - 5.8.2011 > EmptyRoom> R
<reagovat 
 EmptyRoom (Občasný) - 5.8.2011 > EmptyRoom> T
<reagovat 
EmptyRoom (Občasný) - 5.8.2011 >
<reagovat 
Hyacint (Občasný) - 5.8.2011 > ne, nebudí to ve mně důvěru, že víš o čem píšeš...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.8.2011 > to já mám radšji tvoje fotky.....
<reagovat 
anakonda (Občasný) - 17.8.2011 > myslim že nevíte o čem píšete...
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 26.9.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter