Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jednou pro vždy
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 20.12.2002 (00:56:59)
 

Jednou pro vždy    

 

Zapomenem, co nebylo

a co se mělo stát.

Zapomenem, že sme se znali,

i když to není pravda.

Dáme vzpomínkám novej nátěr,

dyť….takhle se to stejně nestalo.

Proč?

Protože je to všechno přeci úplně jinak.

No a co

dyž nejde vo život…..



Poznámky k tomuto příspěvku
Cum-ley (Občasný) - 20.12.2002 > Jo a vo tom to je :)
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 20.12.2002 > To je presnyyy. Pripomina mi to jedno odpoledne, uz hodne davno, na Kampe u pana Wericha. Sedeli jsme na zahradce a bavili se o zivotnich problemech. Ja si zoufal a on pravil:" Neblbnete, kdyz nejde o zivot, jde o h...o!"
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 20.12.2002 > ...jo a tu jednicku.
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 20.12.2002 > .. a moudrost je NE(smyslná) iluze o nesmiřitelnosti svíček s milováním se v plyšových bačkůrkách... :) Moc pěkná, i když v ní NE(jde) o život..:))
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.12.2002 > Hmmm...! "Zážitky nemusejí být pěkné..."

Body: 5
<reagovat 
Michal Oliva (Občasný) - 20.12.2002 > I kdyz si to nezaslouzi, zase (alespon trosicku) zvitezil... Teda jestli rozumi basneni.
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 20.12.2002 > bez komentáře
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 21.12.2002 > ty jo ... tak timhle jsi mě nadchla ... čoveče ... překvapila jsi mě ...

tohle je super ... Dáme vzpomínkám novej nátěr
ještě, kdyby tam nebylo dvakrát stalo-nestalo, bylo by to ještě lepčí ...
ale fakt jsi mě překvapila ...
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.12.2002 > Nevím, nemusím mít pravdu, ale já v tom cítím hrozný rozpor. Jakobys každým řádkem křičela, že nezapomínáš.
Že ta ležérní lhostejnost je jen náplast na něco co bolí.
Body: 3
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.12.2002 > Naty> No, já mám pocit, že právě takhle to bylo myšleno... I když nemůžu mluvit za Lian.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 25.12.2002 > Díky všem, bylo to psané ve chvíli zloby a zklamání...........to celkem vysvetluje tu rozháranost, myslím.......
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 25.12.2002 > a smím se zeptat, kdy jsi byla rozlobená a rozháraná? :o)
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 2.1.2003 > Moc hezká báseň, je v ní lehkost vyjádření. al
Body: 5
<reagovat 
čtenář Honza - 15.1.2003 > moc libi
Body: 5
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 26.1.2003 >

...hmmm a pak uz nic... jsi muj duchovni ucitel...


Body: 5
<reagovat 
korunka (Občasný) - 12.3.2003 > Jo jo, lehce se to řekne, hezky se to vyslovi, hezky se to napise... ale žít podle toho rozhodnutí...já to neumím, takže se mám co učit.Cítím z té básničky, jako bys stála na hraně mezi rozumem a citem, jako by ses chtěla trochu trápit dál a na druhou stranu už se nikdy netrápit a brát život jako metro s mnoha zastávkami.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter