Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chrst mrsk prsk
Autor: GenieI (Občasný) - publikováno 19.12.2002 (00:21:56)

Hmm,

c c c,

e?,

a?,

mru,

vrz,

ššš,

sed,

leh,

trč,

ó, óh,

ano,

ne,

ano,

už, už,

áih áih,

puc,

fúú,

vrz,

chrr…



Poznámky k tomuto příspěvku
Kapucín (Občasný) - 19.12.2002 > Připadá mi to zbytečně popisný (můj názor), ale hlavní výhrady bych měla k češtině - "cunami", "ty, kdos poutníkem jsi v prostoru"... A když už interpunkce v básni, tak aspoň všude a jenom tam, kde být má.


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 19.12.2002 > Ty oddělovací čárky jsou opravdu trochu matoucí. První řádek poslední sloky je toho zářným příkladem (podmět oddělený čárkou od přísudku - doufám, že si dobře pamatuji, jak se říká slovesu ve větě). A s tím poutníkem má Kapucín také pravdu.
Váhala jsem jestli to sem napsat, doufám, že to nebudeš brát jako odplatu za tvoji pravdivou připomínku u mé gramatické chyby.
<reagovat 
 GenieI (Občasný) - 21.12.2002 > Naty> Drahá Naty, já jsem sťastný, že jsi a jak pořád zdůrazňuji to co právě se mnou vedeš je pravá nefalšovaná disputace. Tam nemají odplaty a destrukce co dělat. Je to totiž aparát sloužící k dopídění se pravdy a na konci mají být obě strany chytřejší, právě tzv. kompilací myšlenek. Vstoupil jsem na tato místa v síti a při hodnocení odděluji známku od příspěvku, tzn. že ve známce se snažím posoudit techniku a určitou osobní formu. V příspěvku reaguji na vnitřní pocit co mi báseň způsobuje. Napsal jsem taky, že psát lyriku není vůbec lehké, jinak by to totiž dělal každý vůl (no legrace). Čárky viz. odpověď Kapucínu. Snažím se vyhrabat z paměti slov co mám v hlavě i starší věci, protože si myslím, že i supermoderní společnosti se bez obav dá významově oživovat co třeba mladší už neznají a třeba je to přinutí snažit se chápat, co tím chtěl autor, někdy i skrytě říct. Věřím, že se ještě statečně mnohokrát sejdeme v souboji ve kterém nejsou poražení jsou jen vždy dva vítězové (tvořivé myšlenky). Díky!!!
<reagovat 
 GenieI (Občasný) - 21.12.2002 > Naty> Zatím se nezlob, nemohu znovu reagovat, protože mi můj příspěvek někam zmizel a nahradil se žertem:
"Krátký sex". Ale myslím, že v poslední sloce nemáš pravdu, opět to vysvětlím zítra. Díky a čau.
<reagovat 
 GenieI (Občasný) - 22.12.2002 > Naty> Konečně reaguji na tu první větu v poslední sloce:
-v první části je tzv. nevyjádřený podmět a sloveso je bylo - "ono bylo" to je plnohodnotná věta
-totéž ve druhé části

<reagovat 
 GenieI (Občasný) - 21.12.2002 > GenieI> Kruci jak se můj nový žertovný "Krátký sex" dosal sem? A kam zmizela reagence na Kapucína?
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 21.12.2002 > GenieI> Počítač je mocný čaroděj a pracuje z tzv. čtvrtým rozměrem, kam odkládá věci, abychom je hledali. Nezoufej, až ho to přestane bavit, zase to vyplivne.
Za tvoji odpověď děkuji a vřele souhlasím. Souboje, kde není poražených - to je moje.
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 2.1.2003 > To je teda síla... takovej prožitek, že to smete dílo ze stránky :o)))

A nemohl bys mi odpovědět znovu, prosím?


<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 2.1.2003 > hm ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter