Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Míčové hry
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 27.8.2011 (22:06:08)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
vidocqcz (Občasný) - 28.8.2011 >
Body: 4
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 28.8.2011 > Krásná fotka, jemňounká, něžná, hravá a inteligentní, líbí se mi to :-).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
baobab (Občasný) - 28.8.2011 > -- příjemná fotka obsahem i formou a stačí kousek dřívka a pár klásků -- jak prosté !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 28.8.2011 > mě se to nezdá až tak marný. Výtvarně je to už nějakým způsobem zajímavé a není to banalita. Dalo by se s tím pracovat dál, třeba kdyby se ještě víc zapojila fantazie. Možnosti jsou naprosto neomezené, moje kamarádka dávala do podobných fotek možšké živočichy. Já bych to tu viděla na trepku :o)) (i když bohužel tu jen tak někdo nevyfotí) víš co, zkus se mrknout na fotky od László Moholy-Nagy, myslím, že by tě mohl inspirovat :o)
<reagovat 
boval (Občasný) - 28.8.2011 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 29.8.2011 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.9.2011 > já mám z celé téhle série radost.. tak dík.
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 27.8.2011 > pokud bys s tím dokázala dál pracovat a rozvinula to do intelektem vyfutrované série (což už dneska nedokážeš, o pětku, že ne...) potom ano (byť s cca s sedmdesátiletým zpožděním)... jako solitér v roce 2011 je to nudnější než leták do tesca... můžeš mi (klidně soukromě) sdělit co tě vede k podobným výronům? P.S.: neunavoval bych svůj jasnoskvoucí intelekt, hlubiny vzdělání a širokoplecí rozhled... ale mám dobrou paměť na obrázky... a co chceš. plevelit, nebo fotit?nenapálím ti ani ten jeden bod, nestojí to za to... :-(
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.8.2011 > Periskop> Byl bych nerad, kdyby sis myslel, že se proti tobě programově stavím. Fotkám rozumíš, ale je mi líto, že se často stavíš do role "cynika" :-). Nespočívá tvůj "cynismus" v prázdnotě tvé duše? Používáš prázdné výrazy a fráze jako : "kantna", "intelektem vyfutrovaná série". Nezlob se, ale to jsou žvásty, bláboly, mlhavé, nic neříkající kecy kavárenského povaleče.

Chceš plevelit, nebo hodnotit?

<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.8.2011 > Periskop> 

Co mě k tomu vede? Vím já? Možná si tím něco řeším, jak by řekl Buran-naRub-Diviš, ale nevím, psychoanalýze jsem se dosud úspěšně ubránila.

Máš dobrou paměť na obrázky - no to ti závidím, ale můžeš mi naznačit, zda to má znamenat, že já už jsem tohle jednou fotila, nebo že někdo jiný to fotil, nebo co vlastně?

Klidně mi nadávej, jen mě, prosím, neposílej do literární části .


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 3.9.2011 > Janahe> literárníní zatím ne, ještě nebuj... jani fofr, vrátím se k celé té sérii pečlivěji v po nebo út, okay?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 3.9.2011 > cvakal> jsou chvíle, kdy mě takoví jako ty baví a jsou chvíle, kdy tomu tak není... teď zrovna... apropos, už jsi si vzpomněl, kdes koupil tenkrát toho martinčeka? :-))

jestli máš problém s kantnou, zkusím pro příště něco jiného, pod tvým dílem, okay? bude něco?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.9.2011 > Periskop> Hm, teď několik dní nebudu spát strachy .
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.9.2011 > Periskop> 

Žertuješ? Nepamatuji si, co jsem měl dneska k obědu, jak si mám pamatovat, kde jsem koupil "Svetlá ...". Proč tě to tak zajímá, není to jedno? S "kantnou" nemám žádný problém, němčina mi žádné potíže nedělá, ale popuzuje mě, když někdo chce udělat dojem nějakým žargonem, je to totiž prázdné gesto. 

Jestli ještě někdy dám nějakou svou fotku na Totem opravdu nevím. Stále fotím, ale nemám žádnou motivaci, protože mi nikdo k fotce nic neřekne, ale ... vzhledem k tomu, že´s mi přislíbil svou vzácnou pozornost se možná chuť připíchnout něco na Totem přece jen dostaví, uvidíme. 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.9.2011 > Periskop> Už mám spánkový deficit a kde nic, tu nic.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter