Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
:.:.:.:
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 14.9.2011 (10:35:02)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Bajata (Občasný) - 14.9.2011 > Koukám že kraj kolem Hazmburku je tvým rájem :-))
Nedivím se.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
žaža (Občasný) - 14.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 14.9.2011 > U té první jako by jsi do ní vložila myšlenku, něco ze sebe. Jen nevím přesně jakou. Podle všeho to ale nebylo cílené. Ostatní jsou placky. Jako krajina pozorovaná lidským okem je to jistě nádherná podívaná, ale na fotce je to placaté
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 15.9.2011 > Ta první fotka se mi moc líbí
<reagovat 
superfly (Občasný) - 14.9.2011 > Já se jen zeptám k té první fotce. Je to zajímavý, co tím chceš říct? Tápu v tom.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.9.2011 > superfly> První fotka naznačuje odkud je rozhled - tedy následující fotky..
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 14.9.2011 > Věza> Nn, mě ten celek vůbec nezajímá, mluvím jen o té první fotce, jsk jsem psal výš. Jde mi o ten plán.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.9.2011 > superfly> Žádnou vědu v tom nehledej. Prostě trosky hradu "zarostlé" do bujné přírody..  ;)
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 15.9.2011 > Věza> Dobře, nerozmuíme si, tak jinak: ty větve. Proč ses soustředila zrovna na ty větve uprostřed (myšleno ve smyslu vzdálenosti od diváka)? Čekal bych, že hlavním motivem tu bude ta zřícenina v dálce, ale to, žes ostřila na větve nasvědčuje o opaku.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 16.9.2011 > superfly> Jj jak píšu, líbil se mi celkový pohled a dojem, právě tím, že je hrad zasazený do nespoutané přírody a na to jsem kladla ´důraz´.
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 16.9.2011 > Věza> Začínám z tebe být zmatenej, tímhle mě utvrzuješ v tom, že mělo být ostřeno na hrad.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 16.9.2011 > superfly> Jasněže ne, na "divočinu" ve které je zasazený hrad.. :)
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 18.9.2011 > Věza> ANO
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 20.9.2011 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
magistr (Občasný) - 21.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 23.9.2011 > můj rodný kraj druh toulek mích ....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 26.9.2011 > Ta první fotka je nádherná, ale i ty ostatní jsou pěkné.

Body: 5
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 30.9.2012 > Vidím že se Ti líbí, stejný kraj jako mě, České středohoří! Jsou tam úžasné výhledy, na dramatickou scenerii v tom to kraji. Plných sopek, hrádků a také výhledů. První fotka Hazmburku je pěkná, takový úhel pohledu neznám. Ale ještě mnohem víc, se mi líbí poslední. Královna Českého středohoří hora Milešovka, a pod ní se krčí hrádek Oltařík. Fandím Tvým toulkám v tom to kraji, jen foť protože je co.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter