Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkvetlý - jiný přístup
Autor: alice (Občasný) - publikováno 8.9.2011 (22:14:07)
olej, 30x30


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 9.9.2011 > ...no to je úplně o něčem jiném, a fajn!....ale i tentokrát ten bílý strom by mohl být u spodní části koruny trochu víc stínovaný, kvůli objemu...
Body: 5
<reagovat 
 alice (Občasný) - 9.9.2011 > Mima> Ovšem tento obrázek je paradoxně o dost starší než ten dříve publikovaný. Teprve pak mně zaujalo to malování šikmými tahy štětce....:-)
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 9.9.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 11.9.2011 > Inu, cesty ke všemu důležitému jsou roztodivně klikaté, mnohdy i zavádějící, a já z vlastní zkušenosti vím, že už nikdy nebudu malovat tak, jako před 20ti lety, navíc zdají se nejen mně dřívější mé tvůrčí pokusy mnohem lepší, než ty současné.....tedy  čeká mne další "štrapáce", abych "vykouzlila" ještě něco úplně jiného, a tak pořád dál......to je vývoj k "osobitému" stylu, který stejně nikdy nekončí,...nebo by nejspíš ani neměl... A vlastně by se člověk pohodlně neměl usadit na té "nejlepší větvi", koukat se z výšky na dění okolo, a složit Imaginace křídla, která jsou přeci stále k létání..... každá pevná větev časem chřadne, jako všechno živé.....kromě stále živých "křídel" umění představivosti.....
<reagovat 
berusia (Občasný) - 16.9.2011 > Pekna krajinak, pekny strom, chtel by letat. Jenom mi to pripada cele trosku tesne, ten letaci strom nema na obrazku dost prostoru, ktery potrebuje, chce rozepnout kridla. :)
<reagovat 
 alice (Občasný) - 18.9.2011 > berusia> Tak asi máš pravdu, chtělo by to větší rozměr a více prostoru po stranách..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter