Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ŽIJEME V TOTALITĚ? z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 14.9.2011 (23:17:07)
následující v kolekci>
ZAJDĚTE NA FORUM A PŘEČTĚTE SI TÉMA OD MAXIMA GALI

,,ŽIJEME V TOTALITĚ?"

TOHO ČLOVĚKA, KTERÝ TO PROŽIL, ZNÁM.


Poznámky k tomuto příspěvku
Bajata (Občasný) - 15.9.2011 > Totemová cenzura to smazala. To znamená že je to pravda.
Ve Vansdorfu policajti v civilu provokovali dav proti těžkooděncům.
<reagovat 
zuska janis (Občasný) - 15.9.2011 > ja síce chápem, že ťa rozčuľujú veci, ktoré sa tam dejú, hlavne keď sú to provokácie, ale na druhú stranu, totem nie je fórom pre politické veci a rozoberanie spoločenských udalostí (tak to je možno ten dôvod, prečo to mažú... hoď to do metafor, urob z toho báseň či krátku prózu a mazať to podľa mňa nikto nebude)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 17.9.2011 > zuska janis> Rozumím. Máš asi pravdu. Zkusím teda to, co bylo na Foru napsat jinak.
No, a taky potom nerozumím tomu, proč mají tady rubriky příspěvků jako recenze, názory, zpovědi, pocity.
No a co jsem četl v minulosti na totemu bylo někdy dost ostré. A nechali to.
Ale díky moc za názor. Možná jsem se v jistém návalu emocí spletl.
V tom případě se moc omlouvám.
Uděláme z toholiterární dílo.

Ještě jednou díky moc.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 17.9.2011 > zuska janis> A díky moc za návštěvu. Potěšilo mě to :-)
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 18.9.2011 > Bajata> vieš, ono tie názory, recenzie majú byť asi skôr recenziami divadelnými, knižnými - rovnako ako aj názory, spovede a pocity zasa skôr asi intímnejšieho charakteru na téma lásky a pod. aspoň tak som to pochopila ja. ale existujú aj tvorcovia ktorí robia politické básne a pod (napadol ma festival politickej piesne :D). a proti tomu podľa mňa nikto nič nemôže namietať - umením to svojím spôsobom je, tak čo :)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.9.2011 > zuska janis> Přepsaljsem to jako vyprávění člověka, který byl u toho. Nevyšlo to taky :-))

A díky za zastavení, potěšilo mě to :-)
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 18.9.2011 >
Body: 1
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.9.2011 > JUDr> Díky za zastavení. Ale jeden bod něco znamená.
Podle mého jste hodnotil jen to, co je na Totemu v mém příspěvku, nebo je to vyjádření k tomu, o co se jedná.
Každopádně díky za návštěvu.
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 18.9.2011 > Bajata> svoboda je jen stav mysli
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.9.2011 > JUDr> Souhlasím. A každý má svůj výklad. Ale to už by byla
manipulace s názory a představou.
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 18.9.2011 > Bajata> svoboda = blábol, bohužel
<reagovat 
 čtenář Jebkowitsch - 18.9.2011 > JUDr> Stav mysli je tedy taky blábol?
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.9.2011 > JUDr> Proto se přikláním na stranu varnsdorfských.
Nejsem rasista, slušné romy,podle stavu mé mysli, (tudíž mého pojetí svobody),které znám, bych schoval kdyby je někdo chtěl lynčovat jen proto, že mají tmavou pleť.
Co se týká ostatních.. souhlasím s varnsdorfskými.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.9.2011 > čtenář> Ahoj, díky za zastavení. Reagovaljsem u JUDr. Neva?
Jen prosím, nehádejte se, díky moc.
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 19.9.2011 > Bajata> ;-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 (48) 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter