Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci JO,JO,JO... z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 18.9.2011 (15:30:51)
následující v kolekci>
FACEBOOK - JIŘÍ PŘEUČIL, KRALUPY NAD VLTAVOU


Poznámky k tomuto příspěvku
Bajata (Občasný) - 18.9.2011 > SUPER, POVEDLO SE OBEJÍT CENZURU ASPOŇ TAKHLE. SMAŽOU, NEBO NESMAŽOU???
TO JE VARNSDORF. 17.ZÁŘÍ 2011.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 18.9.2011 > Máš nějaký stíhy, ne? Prober se, nikdo ti tu nic nemaže ani nemazal. Ale verzálky a otazníky umíš pěkný (když už nic jinýho). Slunce v duši. Evil egil.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.9.2011 > egil> Hmmm, od tebe to rád slyším. Můžeš mi proto vysvětlit, proč několikrát za sebou jsem chtěl poslat jednu věc a nevyšla, kdežto jakmile jsem napsal úplnou ...((domysli si vulgaritu)) vyšlo to okamžitě? Navíc přesně to, co jsem chtěl zveřejnit, zmizelo z FORA Totemu bez vědomí člověka, který to vydal na FORU.
Není to trochu moc na to, aby to byla náhoda?

Zkusíme to udělat jinak. Pokud to je jak říkáš, napiš mi soukromý email, na který ti mohu poslat to, co jsem chtěl zveřejnit.
No a protože to nešlo mě, určitě se to povede tobě jako redaktorovi. Souhlasíš?

Pak uznám že jsem trpěl stíhy. Myslím že nejde o slunce v duši, ale o vzájemné porozumění. Bez toho je přání ,,Slunce v duši" náboženskou frází jako kdysi bylo FRÁZÍ ,,ČEST PRÁCI."
Takže: Vzájemné porozumění bez urážek a ironie.
Bajata.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 23.9.2011 > egil> Ahoj Egile, už jsi si ověřil jak je to s tím zmizením tématu na FORU Totemu bez vědomí a souhlasu autora?
Docela by mě to zajímalo.
Také proč nejde vydat jeden příspěvek i když se o to snažíš několikrát, ale v okamžiku, těsně po posledním pokusu o zveřejnění pošleš naprostou ... (domysli si vulgární výraz), ta ... vyjde úplně okamžitě.
Zvláštní, je-li zde rubrika RECENZE, NÁZORY, nebo VYZNÁNÍ.
Díky za odpověď.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 23.9.2011 > Jsi praranoik. Žádný takový filtr na Totemu neexistuje ani nikdy neexistoval. Redakce je zcela apolitická. Nikdo v ní nic podobného neřeší. Jediné, co by bylo okamžitě odstraněno, by byly věci kolidující se zákony - projevy rasismu, neonacismu, pornografie (i to se tu už párkrát stalo). Víc ti k tomu nemám co říct. 
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 24.9.2011 > egil> DOBŘE, KDYŽ MYSLÍŠ.OVŠEM POKUD VÍŠ CO TO ,,PARANOIK" ZNAMENÁ.
ALE ZKUS SI PŘEČÍST CO JSEM NAPSAL. REDAKTOR JSI PONĚKUD ,,ZVLÁŠTNÍ" JESTLIŽE NEJSI SCHOPNÝ NĚCO VYSVĚTLIT.

POPSAL JSEM SKUTEČNOST A CHTĚL PO TOBĚ ABY JSI TO VYDAL ZA MĚ, ŽE TI TO POŠLU.
TAKŽE KDYBY JSTE TAM NEMĚLI CENZURU, UDĚLAL BY JSI TO!!!
DOVEDEŠ ALE JEN MÍT ŘEČI.
VÍC TI K TOMU NEMÁM CO ŘÍCT.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 (49) 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter