Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Malá úvaha nad velkým ptákem
Autor: V.D. (Občasný) - publikováno 25.9.2011 (18:19:55)

          Největší pták… Ano, jedná se o Pštrosa afrického. Je to největší žijící pták této planety. Patří mezi ptáky s nejdelší délkou života. Dožívá se v rozmezí 40 až 70 let, a jako jediný pták na světě, má pouze dva prsty. Sice nemůže létat, ale zato dokáže běžet rychlostí 60 km/h po dobu až 10 minut. Vskutku výjimečné zvíře.

Chová se pro maso, vejce, kůži i peří. Vznikají pštrosí farmy a maso tohoto ptáka je nám doporučováno jako velmi zdravé. Prý nahradí při použití neutrálního koření (sůl, pepř) hovězí maso, při kořenění bylinkami vyzrálou zvěřinu.

Nic proti tomu.

Ale já mám rád právě tu krávu, husu či kačenu, miluji to šíleně nezdravé české prase, a pokud seženu srnku, kance či zajíce, rád si na nich také pochutnám.

          Už tak je zvláštní, když místo slepic běhají po dvoře pštrosi, a nechci se dočkat toho, až na venkově místo králíků budou skákat… třeba klokani.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter