Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poster Jiný kafe
Autor: psykick (Občasný) - publikováno 6.10.2011 (21:09:02)
prace do skoly stejne zadani, jina cilova skupina. no.


Poznámky k tomuto příspěvku
huwik (Občasný) - 7.10.2011 > jako plakát je to pěkný :o)
Body: 5
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 7.10.2011 > huwik> Děkuji!
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.10.2011 > ..."cílová skupina",....to by mělo jít "od srdce"........
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 7.10.2011 > Mima> Ahoj. Tohle bohužel není volná tvorba. Zadání práce znělo jasně. Vytvořit plakáty pro kavarnu Jiný kafe a odrazit v něm trochu marketing. Takže cílová skupina pro teto poster je široká nespecifikovaná veřejnost.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 7.10.2011 > psykick> 

...tušila jsem,... ale slovo "marketing"se ode mne odráží raději samo.....odjaktěživa všichni vědí, že existují neslyšící, nevidomí, nově  "nemoc motýlích křídel"...apod. A kdo hledá, najde, kam chce nasměrovat své kroky....A kávu pijí skoro všichni....to je ta nezpecifikovaná veřejnost....Nechci v žádném pádě moralizovat, své internetové stránky dnes už má každý právnický subjekt......Ale abych se vrátila k návrhu prezentování  "Jinýho kafe"",....bohužel nezaujalo, mnoho malých písmenek na jedné velké  ploše....Musí to prostě "bouchnout do očí", Nápadem hlavně!!!...a ten tam nevidím.......


<reagovat 
 psykick (Občasný) - 7.10.2011 > Mima> Je tam dost textu co mě iritovalo a musí tam být a právě proto jsem tem text který tam musel být řešila títmto způsobem. A zadání bylo bohužel na dost malý formát.
Nápad no já nevím, to může být relativní :-D mým vyučujícím to přišlo dobré.

<reagovat 
 Mima (Občasný) - 7.10.2011 > psykick> 

...jo, rozumím,...ale "není všem dnům konec",  člověk má být připraven na to, že všechno je relativní..... Vyučující může velmi, i velmi úspěšně ovlivnit "cestu" svého žáka. Ale autor sám, když cítí, že jeho cesta vede jinudy, tak si ji během času prosadí....


<reagovat 
 psykick (Občasný) - 7.10.2011 > Mima> To máš pravdu. Já si stále tu svoji cestu hledám a ještě nějaký čas to potrvá.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter