Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Výheň života z kolekce kaktus
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 31.12.2002 (00:13:29)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Gino Hašler (Občasný) - 31.12.2002 > Vyhen zivota idylicka opravdu neni, tedy v mem pripade nekdy v lete kdyz to vyleze na 45C ani nevylezu z domu.
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 31.12.2002 > a proc mam mit z vyhne zivota strach, ze si vypichnu oko?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.12.2002 > LIPIKO> Co ti na to mám říci? To by se ti asi nepodařilo, i kdyby ses hodně snažila. Ale výheň života určitě není místo nikterak idylické, žádný Eden, tam rozhodně k úhoně přijít můžeš, alespoň dle mé představy. Narážíš na špatný název? Vymysli lepší, změním to. Pro mě je ta výheň místem , kde jak ve vroucím čarodějném kotli vzniká nový život, vzrostný vrchol kaktusů mě fascinuje, asi se jich tu pár objeví, nachystej si zásobu pětek.
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 31.12.2002 > Janahe> 

Ja jenom jestli si uvedomujes jak ta fotka pusobi (aspon na me). nikoho si nepusti k telu. Proc chces aby takhle pusobil pocatek zivota?

Zkus to vzit z druhe strany a k nazvu Výheň života udělej fotku, myslim, ze by ti to pomohlo pochopit jak nazvy nadsazujes.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.12.2002 > LIPIKO> Víš, já ještě nepřišla tak úplně na to, jak co působí na tebe, až na to přijdu, udělám ti radost něčím, co se ti bude bezvýhradně líbit. Já názvy vymýšlím podle toho, jak to působí na mě. Vzrostný vrchol je počátek života nových a nových buněk, je to místo, odkud se pak "rozbíhají" k normálnímu životu na rostlině. Je to něco jako zpomalený vodotrysk. Tenhle vzrostný vrchol působí velmi ohnivě (pochopitelně na mě), trochu jako pec, ty trny vypadají jako nějací brouci - buď lezou dovnitř a shoří, nebo se právě vylíhli - a já vím, že se právě vylíhli, protože směr jejich pohybu je ven z centra. Je mi líto, ale fakt nevím, co ti vadí. Spíš bych chápala, kdyby se ti nelíbilo něco na fotce. Můžu obrázek pojmenovat B37 nebo latinským názvem kaktusu, nebo tam dát "bez názvu". Když si nevím rady, něco takového dělám, ale pokud mohu názvem naznačit, jak to pociťuji já, proč bych se nemohla o ten pocit podělit? Jinak sem nemusím dávat ani tu fotku. Mě fascinuje příroda, tebe fascinují kliky, vypínače, popelníky, technika - asi nejsme tak úplně kompetentní jedna druhé do toho mluvit.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.1.2003 > ale jo, jasně, pojmenovávaj fotky, jak tě to napadne nebo to cítíš, to je lepší než nějaký strojený nesmysly. Mně se to líbí, výheň mi to připomíná, ale ale ta ostrost, všechno mi jakoby splývá do jednoho bodu, vubec tam neni hloubka ostrosti, je to vubec možný? kord u makra....
Body: 3
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.1.2003 > Lucie> Tos mě teda potěšila. Já vím, že není moc ostrý, celý kaktus má asi 2 cm v průměru, takže zvětšení je asi dvacetinásobné, moc zblízka jsem to fotit nemohla, protože jsem si ho zastiňovala. Je to foceno  z ruky, takže ani clona nemohla být příliš velká - proto ta malá hloubka ostrosti. Zkoušela jsem to mockrát, protože se mi ti broučci moc líbí, ale zhruba se stejným výsledkem. Příště už to budu fotit se stativem, tak doufám, že to pak už bude dokonalé.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 10.1.2003 > jo to chce stativ
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15 16 17 19 20 21 23 24 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter