Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Na jaře
Autor: Smíšek (Občasný) - publikováno 1.8.2000 (09:57:25), v časopise 18.8.2000


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 18.8.2000 > Smisku, to je nadherna uklidnujici priroda ! Hlubsi kritiku ode mne coby neprilisznalce v teto oblasti asi neuvidis, ale jako plakat nad postel bych si tuto fotku povesit. :)
<reagovat 
Vea (Občasný) - 18.8.2000 >
Body: 5
<reagovat 
SShane (Občasný) - 18.8.2000 > Sice bych si to nepovesil nad postel jako Martin, ale pekny to je.
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 18.8.2000 > Já bych si to možná pověsila nad postel :)), ikdyz nejlepsí by bylo, kdybych také takový výhled z okna měla v originále.
Body: 5
<reagovat 
Leia (Občasný) - 18.8.2000 > ja uz nad posteli nemam misto, tak bych si to prilipla na skrin..moc krasny..ja vidim z okna k sousedum do obyvaku :o(
Body: 5
<reagovat 
anglij (Občasný) - 19.8.2000 > ...cheš zkritizovat snímek...nebo tu přírodu, jež za tvým oknem rozprostírá se?...protože tady všichni hodnotí tu přírodu....mi se líbí taky..ale mám kolem sebe to stejné, takže mi to, na rozdíl od obyvatelů paneláků, nepřipadá tak šílené.....a jako fotka?...nevím....kdyby tady nebylo tolik reakcí..jež mě vcelku znechutily..tak bych k tomu si nic neřek...zkus se na tu přírodu podívat trochu jinak...takhle ti to vyfití kdokoliv, kdo umí zmáčknou spoušť...promiň, že tě tak prudím...ale úroveň fotek...které se zde na totemu vyskytují, mě moc neuspokojuje...jsem zvědav, co přivezeš z Šumavy...
<reagovat 
Čtenář - 19.8.2000 > třeba to umí vyfotit kdokoli, ale i tak je fotka hezká..ty mráčky, stíny z jiného úhlu...odstín modré na nebi..mě se to líbí.¨Technicky to zhodnotit neumím,ale všechno se dá zlepšit...
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 11.9.2000 > Taková nic neříkající...
<reagovat 
Wlad. () - 18.10.2000 > Ahoj Smíšku, tato rubrika je asi k odbornému zhodnocení kvality fotografie. Kašlu na to. Já z toho cítím spíš tvoje sdělení. Tvůj pocit radosti z domova. Jak z toho uvnitř, tak z toho za oknem. Ten pohled si určitě budeš pamatovat celý život. Máš docela štěstí, je opravdu ohromně uklidňující a laskavý.
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 4.12.2000 > Souhlasím s Tynicem......, ale hezká je ta zelená........
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter