Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kamarádi
Autor: Crime (Občasný) - publikováno 2.1.2003 (01:41:31)
 Má cenu přemýšlet o lásce? Je to něco v čem není nikdy žádná záruka. To, co je pro nás na začátku tak úžasný a věčný, největší na světě, jednoho dne odejde celý a co zůstane? Oči pro pláč, srdce zlomené, člověk prázdný a sám. A pak, když konečně začneme vstávat na vlastní nohy a opět se zamilováváme, překvapí nás něco, co by se ani ve zlém snu nestalo. Člověk, kterému říkáte všechno několik dlouhých let. Zná vás pomalu lépe než sám sebe. Prolítla vám někdy hlavou otázka je on ten pravý kamarád, který nikdy neudělá „levárnu“? Možná je právě před novým svěřením svých tajných zážitků,plánů,starostí i radostí pravý čas položit si tu vtíravou otázku. Jestliže dáte za svého kamaráda ruku do ohně, můžete mu gratulovat. A také doufat, že i on by udělal to samé pro vás kdykoliv by byla potřeba. Jenže všechno tohle ústí do toho, že on do ohně prostě nesáhne. Naopak. Vykopne vás z vašeho štěstí. Potopí vás a pošlape to, co jste si začínali budovat na nově bláznivý představě zamilování. A pak? Už se ptát co se stalo je bohužel pozdě. Je mnohem lepší se ptát brzo nežli pozdě. A jestli už takový kamarády, který šli proti vašemu štěstí jenom kvůli tomu, aby bylo jejich, máte, není nic jednoduššího než se s nimi rozloučit a raději je nechat tam kde jsou. Teď máme sice v sobě lítost, smutek, nenávist …. A plno dalších ne moc hezkých emocí. Ale vždyť i když teď jsem sám, bez kamaráda a bez lásky, je důležitý si uvědomit, že nestojí za to, co jste jim chtěli dát. Snad by jsme falešným kamarádům a nepravým láskám měli poděkovat, protože  bez nich by jsme nepoznali ty pravé a bez smutku nepoznali štěstí. Ale co když i za vás dá ruku do ohně? Přeje vám lásku,úspěch,štěstí… a jen to nejlepší? Tak právě takový je ten pravý. Jenže jsme pravý my pro něj? Jestli nejsme a chce nás opustit a jít svojí vlastní cestou, nemá cenu ho držet u nás. Spíš by jsme měli přemýšlet nad chybami, kvůli kterým odchází z našeho života. Plno lidí v dnešní době zapomíná co je to vlastně kamarád, opravdu dobrý kamarád. Pokud ho máte, nepouštějte. Važte si ho. Je jich na světě málo a i když jste momentálně na ostrý nože, podívejte se do sebe a představte si, jaký by to bylo, kdyby nebyl ve vašem životě. Smutný? Každý den na sebe milý být nemůžeme. A člověk, který nás má rád takový, jaký jsme, si zaslouží poděkování….Nezapomeňte, že na omluvu není nikdy pozdě.


Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 2.1.2003 > Věci se mohou jen zlepšovat. Dobré téma jen trochu neštastně zpracováno.Držím palce!
<reagovat 
Lian (Občasný) - 2.1.2003 > K obsahu, vím naprosto přesně, co tím myslíš. Taky už jsem to poznala, ale to asi každý. Ke zpracování, jiný slovo než "hrozné" mě nenapadá......Je to tak do očí bijící, že ani nevím, jak to vysvětlit. Ale to může být jen můj blbý názor, takže radši neznámkuju a dodávám Petrovo oblíbené: piš, piš, bude to lepší.
<reagovat 
 Crime (Občasný) - 3.1.2003 > Lian> taky se mi už od začátku nelíbilo,ale potřebovala jsem k tomu trošku postrčit
<reagovat 
čtenář kvetnik - 3.1.2003 > Crime mluvis me ze srdce..... ale ja jednu dobrou kamosku mam. Kecame spolu skoro kazdy den po pevnej. Myslim si, ze je nejlepsi na vse spatne zapomenout a vrhnout se do budoucnosti. Hodne stesti. :-)
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 3.1.2003 > Zcela souhlasím s Lian, i když bych byl možná ještě přísnější. Chyby hrozné, za všechny snad jen: nikdy "by jsme", ale "bychom". Osobně rozlišuju mezi kamarádem a přítelem. A ani k jednomu by člověk neměl být připoutaný.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter