Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
druhý pokus
Autor: jaxxana (Občasný) - publikováno 4.11.2011 (06:36:44)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jaxxana (Občasný) - 4.11.2011 >

Omlouvám se, ale zajímal by mně názor na změny dle Vašich rad ! Děkuji


<reagovat 
J&mes (Občasný) - 4.11.2011 > je to o dost lepší.. ale klidně bych ještě přidal tu cestu dole, pomohl by ti třeba širokoúhlý objektiv nebo předsádka..
<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.11.2011 > tahle se mi líbí víc
Body: 5
<reagovat 
ich (Občasný) - 4.11.2011 > Asi lepší, ale teda ty rady bych asi nebrala tak striktně a doslova. Pánové upozornili, že by to chtělo více silnice zespodu, což by bylo vhodné chápat jako - "Až půjdeš příště fotit podobnou scenérii, dej si na to pozor" - nikoliv zkus sem dávat tu samou fotku s postupnym přidávánim spodní části a my ti řeknem, až to už bude v pohodě...... přeceee.... (smajlíík)
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 5.11.2011 >

Předchozí fotky neznám, ale tato uleze .


<reagovat 
Janahe (Občasný) - 4.11.2011 > Je to lepší, ale stále ta silnice nevypadá jako silnice, nejde do dálky, je to jen divný široký flek. Taky mi vadí ta její modrá barva (poslední dobou bych všechno odmodřovala  ). Ale ty koruny jsou moc příjemné.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 5.11.2011 > Janahe> Nejsi náhodou odpadlá "ódéesačka" ?
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 5.11.2011 > ukaž celou fotku- skoro bych tipl, že je to focené celkem na širokoúhlo a je to celkem velký výřez...kdybys víc zazoomovala, a zaostřila někam do cesty, tak bys aj ukojila Janahe tím, že bys dosáhla menší hloubky ostrosti a ostrý by byl kus silnice a zbytek rozmazaný, což by mohlo pomoct v té iluzi "ubíhání do dáli"...ale taky mě neber tak strikně a doslova:)
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 5.11.2011 > Díky
<reagovat 
Čtenář - 5.11.2011 > ne
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 6.11.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.11.2011 > moc příjemný záběr..možná bych jen trochu stáhl světlo na te fotce, aby byly lépe vidět barvy..jinak kompozičně dobrý..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter