Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Taste meče proti...
Autor: Kateřina Farkasová (Občasný) - publikováno 2.1.2003 (18:58:51)

praskly švy z šedivých nití

 

a zlatá vlna vysmekla se z drápů bledé kočky

*

hraje ti přitom Brel

 

abys věděla kde sedíš

*

po kolejích přiblížíš se k Bohu

 

v lese zase nevěř cirkusovým koním

*

taste meče proti nitím!

 

slyším příjezd

 

                         vločky kapou

                                      

                                                někdo zpívá

 

                                                                       tam dá

 

hlavu těžkou

 

vítr kvílí



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Stálý,Redaktor) - 2.1.2003 > Vlastně momentka, zvláštní a příjemná...
Body: 5
<reagovat 
nana (Občasný) - 3.1.2003 > je to takový zvláštní...už dlouho jsem nečetla nic podobnýho...moc se mi to líbí
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 3.1.2003 > "po kolejích přiblížíš se k bohu/v lese zase nevěř cirkusovým koním" Ano.. rozetnout nitě a.. zlatá vlna. Moc dobře napsaná báseň. Prostorná..
Body: 5
<reagovat 
Michal Oliva (Občasný) - 3.1.2003 > Je to sice momentka, ale pro kazdeho vyzni ten moment asi jinak.Mozna to vubec nebylo napsane k uplnemu pochopeni, mozna se ten prostor neda obejit, mozna ani nevim, co se mi na tom tak libi. Je to basen, fascinace pocitem.....
Body: 5
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 3.1.2003 > Michal Oliva> Doufám, že se tato zpráva dostane vám všem, kteří jste mi jednoznačně ocenili báseň. Včera jsem ji sem vkládala a upřímně řečeno jsem se děsila toho, jaká že bude reakce.

Michal Oliva vše možná vystihl nejpřesněji, i když jste všichni jako jeden muž:-) Fascinace pocitem - pokud jsem jej přelila, pocítili jste po přečtení to samé co já včera. Včera jsem chtěla ležet na kolejích a čekat - - - však už víte na co.
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 2.1.2003 > některé ty verše by se mi líbili víc v hovorově ;o)
ale jinak jako naty...
Body: 5
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 3.1.2003 > čmelák> Spisovnost - to je tím, když se někdo 24h denně věnuje češtině...:-))))
<reagovat 
jelen (Občasný) - 8.5.2003 > Moc příjemný
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 5.1.2003 > Souhlasím s Naty ve všem.
Body: 5
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 23.5.2003 > KSTK> Děkuji, nebyla jsem tu roky, a tak mne těší staré zprávy:-)
<reagovat 
Cid (Občasný) - 18.12.2003 > Krásné volné verše Kateřino.
Body: 5
<reagovat 
J.R. (Občasný) - 8.1.2004 > Souhlas se vším, co tady zaznělo, jen taste meče proti NITÏM se mi moc nezdá, buď to tam vůbec nesedí, nebo naopak úplně sedí, ale to na celkovém dojmu nic nemění..
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 1.9.2006 > ano ten Brel tam patří Katko ...Les bonbons ..
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 27.10.2016 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter