Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
GARSONKA
Autor: P.V.Ctihodný (Občasný) - publikováno 10.11.2011 (10:28:52)
Chtěl bych občas meditovat
těžko to jde ale doma

Sousedka nade mnou
na děti křičí jen

Sousedka pode mnou
mrskána bičíkem

Zleva soused vzdychá
zprava jezdí výtah


Poznámky k tomuto příspěvku
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 10.11.2011 > ten výtah nemá chybu :-)
Body: 4
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.11.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> Díky,kámo,budu pozdravovat(-je nejtižší).
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 10.11.2011 > P.V.Ctihodný> :-)))
<reagovat 
Čtenář - 10.11.2011 > Meditovat můžeš všude
nejlíp na záchodě
s vodopádem v shodě!

A vyrábět přitom humusoidní sinusoidní lodě :)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.11.2011 > čtenář> Díky za návrh,ale i tam jsou sousedé slyšet.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.11.2011 > :) alespoň se nenudíš ;-)
Body: 5
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.11.2011 > Věza> Díky Bílý králíku,Ty mne vždycky potěšíš.
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 10.11.2011 > no hej, také na transparent pred dom-
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 12.11.2011 > Path Adamski> Nebo jako slogan nějaké realitky.
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 10.11.2011 >

už sedm let medituji v garsonce, tak se potutelně usmívám:-))

Nechť se tedy dokážeš povznést nad ruch života:-)...všechny zvuky jsou mantry:-))


<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 12.11.2011 > Li-duše> Pro budhistky
možná mantra
Pro křesťany
ale kravál
P.S.:Masochistka si už ale dala říct.
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 12.11.2011 > P.V.Ctihodný> V jakém slova smyslu?
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 12.11.2011 > P.V.Ctihodný> :-) popros svého Pána, on ti pomůže vyčistit vzduch:-)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 12.11.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> Ha,ha,ha
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 12.11.2011 > Li-duše> Už se stalo-slečna zezdola řve již míň.Poprosil bych i za tebe,ale když se ti to líbí...
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 12.11.2011 > P.V.Ctihodný> mě to nevadí, že je kolem mě život, co mi vadí je násilí a zloba, hněv...to mi vadí. třeba například dnes sem zapla tv a zrovna zprávy na primě, stěžovala si tam paní co měla pudla, že pudlík štěkl dvakrát na nějakého pána a ten člověk ho nakopl takovým způsoběm, že ho zmrzačil, 14 000 léčba, pejsek nemá slezinu a několik operací za sebou...atd. samozřejmě máme doma toho samého pudlíka...a dcera dostala takovej citovej záchvat pláče, že sem myslela že to snad ani není možný,.. takže asi tak:-)) takové věci mi vadí. :-)...zloba
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.11.2011 > Li-duše> Máš pravdu - zloba dokáže život hodně znepříjemnit.Na druhou stranu si myslím,že v současné době se do psů možná až příliš citově investuje,a pak nám ten cit chybí v mezilidských vztazích.(Na té fotografii jseš Ty?)
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 15.11.2011 > nezlob se na mě, ale to je v místním kontextu dost cynická a k utrpení zmrzačenýho psa i jeho lidí irelevantní poznámka. věž, že na každý excesivně rozmazlovaný zvíře (což samozřejmě někdy může taky překročit hranici týrání) připadaj desítky těch, co někde scípaj na hromadě humusu a místo nažrať dostanou leda tak ránu. to všechno beztrestně. to všechno v Čechách. ten tvůj "cit" z lidí nevytejká na zvířata, ale do šedivýho šlemu blemcajícího v meziprostoru anonymní lidský masy. do strachu. šílenství nekrofilní civilizace. zvěř nedivá a láska k ní určitě není důvodem ochlazováný mezilidský temperatůry, jen se v situaci potvor dvounohejch zachytla jak rukáv v madlech u schodů do metra jedoucího do háje zelenýho.


celkem vzato, antropocentrismus, přesvědčení, če člověk je něco nóbl mezi vostatníma tvory, je podle mě svinstvo. netvrdím, že se všichni máme pást na trávě. z agresivnějších exemplářů vegetariánů mám srandu. ale ubližovat ze svévole, oběti ponechávat jejich osudu? je špatný činit tak lidem. ještě horší činit tak bytostem, který žijou přítomným okamžikem a nevidí ze svýho průseru žádný východisko, víru, budoucnost, nic - trpí absolutně, neředěně.

jojo, tak.

<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 17.11.2011 > P.V.Ctihodný> nemyslím si že jakákoliv bytost by uměla cíleně regulovat lásku k ostatním bytostem, myslím že v tu chvíli kdyby na něj jeklo dítě, dopadlo by zcela stejně jako ten pes.
Myslím že láska ke zvířatům nemá za následek méně lásky k lidem:-) jsou lidé milující a jsou lidé nesnášenliví:-)
si myslím:-)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 19.11.2011 > Mlž Svatý> Možná jsem to řekl nepřesně.Zkusím ještě jednou:
1.Psy mám rád ( sám jsem jich několik měl )
2.Lidi mám ale radši ( i když je to někdy těžší )
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 19.11.2011 > Li-duše> za sebe můžu říct, že zájem o zvěř pro mě znamenal začátek nejednoho krásného přátelství))
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 19.11.2011 > P.V.Ctihodný> to je pravda, je to těžší. mnohem.

(abych se nevyjádřil nepřesně. velmi se snažím mít lidi rád. v osobní rovině daří se mi to ale jen tam, kde kde se vydělujou ze všeobecně svévolně zlý, sobecký, všeničící masy... který jsem pochopitelně taky součástí:(( bojuju - vnitřně - o to nadosobní "mít rád.") což neznamená, že bych chtěl mačkat nějaký likvidační čudliky (ačkoliv průběžně s nadsázkou tvrdím, že kastrační program lidstva by byl ještě potřebnější, než kastrační program zaběhlejch koček)

u zvířat jsme nikdy nemusel bojovat ani o osobní, ani nadosobní rovinu. asi proto, že nejsem pes nebo kočka.

každopádně přesvědčení, že člověk je vrchol a extrabuřt jest mi směšným. i když chápu, že košile bližší kabátu. což ovšem nezbavuje kabát jeho ceny.

mmch, když někdo konkrétní (hmatatelně) ublíží dítěti, média jsou plný a viník potrestán. když někdo konkrétní (hmatatelně) ublíží zvířeti, média jsou plný a viník vysmátej.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter