Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
žena-návod k použití z kolekce Kdyby Máj napsala Jarmila
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 14.1.2012 (19:54:40)

ŽENA: NÁVOD  K  POUŽITÍ

              

Nápad, aby každý muž při svatbě dostal  ke své novomanželce  příručku s instrukcemi jak s ní zacházet, není možná tak špatný. Muži totiž čtou návody k domácím spotřebičům mnohem raději, než knihy o vztazích. A také jim lépe rozumí. Tedy těm spotřebičům, ženám už méně, přestože některé by se do kategorie domácích spotřebičů zahrnout mohly. Ačkoliv málokterý spotřebič má takovou  spotřebu jako průměrná manželka.

Upřímně řečeno, ani ženy nerozumí mužům. Někdy vypadá, že partnerské vztahy jsou založené na recipročním nepochopení.

Co se četby návodů týče, je to u žen opačně,  návody jim připadají nudné, protože instrukce v nich uvedené jsou většinou těžko srozumitelné, a tak na rozdíl od mužů mnohem raději čtou knihy o vztazích. Já nedávno jednu takovou četla a trochu mě překvapilo přiznání jejího autora, že nikdy nepochopil, co  ženy vlastně chtějí…jak může psát o vztazích když ani neví co chceme? Nejčastěji se to odbývá otřepaným výrokem, že ženy nevědí co chtějí, ale nedají pokoj, dokud to nedostanou. Ale tak to není. Ženy vědí velice přesně co chtějí, jenže jakožto citlivá a inteligentní stvoření, musí předmět svého chtění často flexibilně měnit podle okolností.

Stejně jako  při vybalení videokamery z krabice, nebo při instalaci nové televize, se uživatel v příručce dozví, že by jí měl zajistil stabilní prostředí bez zbytečných otřesů a výkyvů teplot, tak nějak lze přistupovat k ženám. Neměly by se vystavovat  mrazu ani přímému ohni, ani vlhké prostředí jim nesvědčí, nemělo by se s nimi mlátit, musí se dávat pozor, aby vám při manipulaci neupadly na zem, neměly by se otírat příliš agresivními čistícími prostředky. Pokud je o ženu dobře pečováno  dát se částečně ovlivnit její duševní stav a tudíž i chtění. Problém je v tom, že škála objektů ženské touhy je velice široká, takže je často jednodušší vyjmenovat co nechtějí, a z toho si pak vylučovací metodou může citlivý muž vyvodit co a jak. Takže kromě čtení návodů, měli by si pánové občas přečíst i něco pro ženy a o ženách, což jim dovolí pochopit, co jejich drahé polovičky štve, čeho se bojí, po čem touží a  jak uvažují. Když pochopíte ženskou logiku, pánové, je to jako byste si pořídili universální dálkový přepínač, kterým můžete ovládat hned několik spotřebičů najednou:televizi, video, DVD přehrávač. Analogicky k tomu, po přečtění knihy o ženách byste měli být schopni rozumět nejen své manželce, ale i milence, kolegyním v práci, sestrám, matkám, tchýním a už nikdy se nebudete muset ptát, co ty ženské vlastně chtějí... 



Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 14.1.2012 > Přátelé a kamarádi, přísáhám Vám tady, že to, co si za chvíli přečtete (budete-li chtít), není můj výmysl ale skutečně jsem tuto perlu nalezl v návodě na používání plynových kamen POHODA INFRA...

Návod k použití
Požární bezpečnost Dodržováním návodu k používání plynových kamen POHODA INFRA jste učinili všechna potřebná opatření, zamezující vzniku požáru. Kdyby přesto došlo k požáru, okamžitě zavolejte hasiče.


Opravdu tento návod existuje. A já se od té doby veškerým návodům vyhýbám :-)

P.S. Fejeton krásnej :-)

P.P.S A hezký den, Saša K.
Doporučil 
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 16.1.2012 > sadaf>  tak tenhle tvůj návod je neskutečnej-pobavils mě- dík za komentář
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 15.1.2012 > slabší... a podle názvu jsem čekal nějaké konkrétnější rady :-)
ale na druhou stranu, pokud není návod, je nutno experimentovat :-)
v tomto případě samozřejmě recipročně...
Body: 3
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 16.1.2012 > PetrSuk-Zbraslavský>  život nikdy nesplní naše očekávání a nakonec si vždycky musíme poradit sami-dík za komentář
<reagovat 
Spartá! (Občasný) - 16.1.2012 > Anička je taky holka a tvrdí, že lazení k synergickýmu a komplementárnímu souladu pohlaví škodí všechny formy stěžování si. A prý ty nejzamaskovanější, za rouškou nadhledu a vtipnosti, ty jsou prý nejškodlivější. Ta nevim. Bych vás chtěl obě slyšet, s Aničkou, dát o tom řeč. Dělal bych, že neposlouchám a s komediálnim zájmem listoval zatim v časopise Žena a život. (ještě tu máš písání Pes - nejlepší přítel člověka. Přiznávám, že si na něj netroufnu. Já se snad na starý kolena začnu vyhejbat realitě a žít v bludech o světě, kde žijou i Lidé)

<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 16.1.2012 > Spartá!> 

v bludech o bezproblémovým světě plném dokonalých lidí a vztahů budeš žít pokud budeš naslouchat Aničce-jestli si Anička myslí, že místo aby se poukazovalo na to co není fér je lepší držet ústa, tak ať se tím řídí a nestěžuje si, že ty, který neměly jako ona štěstí na dobrý chlapy,  pusu držet nehodlají

dík za přečtení, pozdravuj Aničku, braky jako Žena a život nečti nebo zblbneš-já tím jednou zalistovala když jsem to škubala na podpal do krbu a málem mě klepla pepka z  toho překroucenýho obrazu "dnešní ženy" který tam prezentují...ale možná je to Aniččina oblíbená četba což by vysvětlovalo její postoj


<reagovat 
 blběnka (Občasný) - 17.1.2012 > libusepalkova> Ej, zdá se, že se s tim rozvodem začal zase cukat, co? No nasraná jsi tak, že už ani ty neuhlídáš jedovatý výprsky.

Anička přece ví (a ani tady nebylo naznačeno), že bezproblémovost a neměnnost neexistuje (Anička je organická chemička proboha!) Anička činí, nedrží ústa, Anička se umí o sebe postarat. Jestli jsem někoho slyšel nikdy si hloupě nestěžovat, myslel jsem na tebe, ale... byla to chyba. To Anička, to Anička! Ona nemá štěstí na chlapy, ona se prostě o svý vůli a chytrosti z blbama netahá. A na závěr jsi Aničce podstrčila časopis ŽaŽ. Tys jí ho podstrčila! Libuško, jsem šokován. Takové milé děvče jako ty, a tolik nedomyšleností. No jo no, nasranost demaskuje. Tak ať je brzy líp.
<reagovat 
 blběnka (Občasný) - 17.1.2012 > blběnka> Možná je to zimou. Jestli se pokoušíš rozdělat oheň těmahle nehořlavejma napodobeninama papíru, tak tos teplo zažila naposled v srpnu. Mohlo by to pak dílče omluvit i tvuj přechod od erotický literatury a smutným zločinnostem.
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 17.1.2012 > blběnka> 

časopis jsem Aničce nepodstrčila, reagovala jsem jen na tvá slova že budeš zmíněným brakem listovat tak jsem tě varovala že se z toho může zblbnou  (píšu to ve druhé osobě singuláru, tedy oslovuju tebe, o Aničce bych snad ,mluvila ve třetí osobě)  takže než budeš zase šokován tak si dobře přečti co ti ostatní sdělují a nepřekrucuj jejich výroky-

co ta častá změna nicků? tentokrát jsis ho zvolil dobře - nomen omen

navíc v tomto článku není vyjíměčně ani kapička jedu takže nevím o jaké naštvanosti mluvíš snad jestli spíš tebe neštve život když se chováš jako blběnka
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 17.1.2012 > blběnka>  mám holt širokej záběr-někdo píše pořád dokola o stále stejným tématu a někdo se umí podívat na svět v jeho různých úhlech a polohách-jsem renesanční žena  která dokáže všechno -i rozdělat oheň náhražkou papíru:-)))
<reagovat 
 blběnka (Občasný) - 17.1.2012 > libusepalkova> ale podstrčila. a jsi hubatá a zlá, už tě nemám rád. tvoje bejvalá kamarádka soňa:(
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 17.1.2012 > blběnka>  skoč si k psychiatrovi
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 19.1.2012 > Nejmoudřejší je myšlenka,že ženám návody připadají nudné,protože jsou pro ně příliš komplikované.
Nejzajímavější sousloví : "oto dbývá".
Body: 3
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 19.1.2012 > P.V.Ctihodný> 

jsem ráda že jsi postřehl tu sebekritiku, snad už nebudu podezřívaná že jsem zaujatá proti mužům ale jak vidíš pranýřuju lidskou blbost  tak nějak všeobecně to že ji nacházím často u opačného pohlaví bude jistě jen náhoda

ocěňuju rovněž vtipný sarkazmus kterým upozorňuješ záškoláky na chyby(to není ironie tohle myslím to vážně) nestudoval jsi pedagogiku? jen dobrý pedagog a taktní člověk umí upozornit na omyl aniž by druhého přitom potřeboval zesměšňovat jako to tu často činí mnozí ostatní dík


<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 19.1.2012 > libusepalkova> Taky díky! Jo,jo,kdysi jsem na PEDFUK docházel...(a tam nám říkali,že "tohle myslím to vážně",nemůže být myšleno asi vážně...).
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 19.1.2012 > P.V.Ctihodný>  ale to určitě nemysleli vážně
<reagovat 
píč (Občasný) - 20.1.2012 > jedno
<reagovat 
píč (Občasný) - 20.1.2012 > Návodod na jeno použití.To by šlo
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 20.1.2012 > píč>  dík za body- už z fyziologické funkce ženských a mužských  orgánů vyplývá, že ženská je co se množství styků mnohem výkonnější  takže na jedno použití je spíš chlap, průměrná ženská s trochou lubrikantu obslouží celou amádu zatímco průměrnej chlap ...no comment
<reagovat 
píč (Občasný) - 20.1.2012 > Počkej, počkej.......tohle je vážná věc. To je hezká upřímnost.Člověk se učí stále, nicméně děkuji za lekci !
<reagovat 
píč (Občasný) - 20.1.2012 > Vlastně, co ty ženské po nás chtějí? Prachy? Snad, asi, a pak paruku, když nám chybí vlasy !
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 21.1.2012 > píč>  jé že ty jsi plešatej?
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 2.12.2012 > "

."
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter