Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Šeflera z kolekce kytky
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 5.1.2003 (00:17:20), v časopise 20.8.2003
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Gino Hašler (Občasný) - 5.1.2003 > Tohle se mi libi jak barevne tak grafickou pusobivosti ( priznam se, ze jsem na sefleru vysazenej, zasadil jsem si ji pred domem a uz je z ni strom nad strechu)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Kent - 5.1.2003 > čistý...
Body: 5
<reagovat 
Evíček (Občasný) - 5.1.2003 >

Šeflera. Jo to je úžasná květina. Taky jí mám doma. Ven jsem si jí netroufla dát, ale jak vidím,jde to. Přesto by mně zajímalo,co s ní v zimě. Nezmrzne??Je na závětří,na slunci,nebo kde???Poraďte mi prosím. Předem děkuji.

 

A fotka??

Nemám co bych vytkla. Paráda.


Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 5.1.2003 > Evíček> No to teda určitě v zimě venku zmrzne - tedy v našich zeměpisných šířkách. Minimální teplotu v zimě by měla mít 12 °C, jinak shazuje listy.Já ji mám samozřejmě v květináči, už mi šťouchá do stropu, budu ji muset uříznout. Přímé slunce rozhodně ne, naopak snese i dost šera (tedy třeba u severního okna, jak ji chovám já).
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 6.1.2003 > Jůjda
Body: 5
<reagovat 
Fraxinus (Občasný) - 6.1.2003 > Ćím dál, tím líp.
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 6.1.2003 > Světlo...
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 6.1.2003 >

Taky ji mám... 

Krásná fotka!


Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 8.1.2003 > Evicek - musim dodat, ze ziji v Kalifornii. U vas by urcite zmrzla. Ja ji mam na plnem slunci, zpocatku se mlade vyhonky palily, ale casem si rostlina zvykla na letni ctyricitky a ted uz par let krasne "jede"...Sem tam je tady vidis coby obrovske kosate stromy.
Janahe - ty prosvicene listy delaji dojem, ze je to seflera varigovna (fleky ruznych zelenych, nekdy i bila)nebo se mi to zda?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.1.2003 > čtenář> Já nevím, jestli má šeflera speciální název pro panašovanou formu, je to možné, měla by to být normální šeflera dlanitolistá, ale k té jsem našla dva různé latinské názvy, tak kdo ví. Má skutečně na listech místa bez chlorofylu nebo s menším obsahem, takže proti světlu prosvítá. Já ji mám dost ve tmě, proto  má tendenci se víc zelenat, kdybych ji dala na světlo, bude mít světlých míst víc. Mám ji před oknem (ale severním) a vlastně se stále  dívám skrz ni, jak světlo prosvítá světlejšími místy - až mě to přimělo si ji vyfotit proti oknu. Jsem potěšena, že byla tak vlídně přijata.
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 11.1.2003 > Janahe - specialni nazev pro panasovanou (varigated) myslim neni. Tento fenomenon se vyskytuje u rady jinych rostlin i stromu. Vi se , ze jde o poruchu v genech, nicmene duvod je zatim neznamy. Nektere rostliny v teto verzi maji pro sberatele mnohonasobnou cenu.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.1.2003 >  ale je tam flek mimo listy!
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.1.2003 > Lucie> A ne jeden. Myslíš ten v levém dolním rohu nebo dole mezi listy spíše v pravo? Jsou to pozůstatky po větvích, které mi záludně vlezly do snímku. Měla bych být pečlivější.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.1.2003 > ten vlevo, jo to buď:)
<reagovat 
čtenář emulka - 14.3.2005 > Jo jo. Šeflera je super. Viděli jste ji už někdy kvíst????? Ta moje znenadání vytvořila pupeny a já jsem těď strašně zvědavá jak to bude vypadat. :)
<reagovat 
čtenář Jana Š. - 8.5.2005 > Dobrý den, je to nádherná rostlina.Dostala jsem ji jako dárek, protože jsem byla do ní divá. Ale bohužel jsem se dočetla, že je jedovatá a že dráždí sluznici. Chtěla bych se zeptat, zda víte, jak dráždí sliznici. Zda při dechu, anebo dotykem. Jsem alergička na vše kvetoucí, proto se ptám. Děkuji za odpověď.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.5.2005 > čtenář> Při dechu určitě ne. Při doteku - to znamená při olizování, když jde o sliznice, ne? Zásadně bych pokojové květiny neolizovala. Řekla bych, že to bude něco jako u diffenbachie, k jejímuž žvýkání byli odsuzování provinilci. Takže neolizovat a neochutnávat. Ono jde asi o ten okamžik, kdy příliš velkou rostlinu řízkujeme, pak je možné si šťávou potřísnit ruku a přenést neopatrně na sliznici. Tedy při řízkování nejíst ani šefleru ani nic jiného a umýt si pořádně ruce. Přeji mnoho úspěchů v pěstování.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
0 (1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 49 50 51 52 53 54 55 57 58 59 60 61 62
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter