Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TO ZNÁM...
Autor: Čagy (Občasný) - publikováno 8.1.2003 (10:00:23)
 

 

 

TO ZNÁM…

 

 

Ráno Filip v záchodě objevil krev. Nevěděl, co si o tom má myslel, a tak přišel za mnou: Tati, v záchodě je krev. Já jsem věděl moc dobře, akorát jsem nevěděl, jak mu to vysvětlit, tyhlety problémy, co každá máma má, a tak jsem to nějak zamluvil. No a pár dní na to sedíme u televize, díváme se na komisaře Rexe nebo nějaký jiný jeho oblíbený seriál a najednou blik – reklama, mezi jiným tradičně taky jedna na dámské vložky. A tu mě napadne, abych vyzkoušel jeho vědomosti a opatrně řeknu: Víš, co to je? Filip se na mě nevinně zaculí a pak úplně samozřejmě řekne: To znám, to je pro holky.

A pak, že se netočí. Že jsou děti hloupé a jedinou pravdu mají dospělí. Děti vůbec nejsou hloupé, hloupý je ten, kdo to o nich tvrdí. Dítě má pravdu jako každý jiný, jenže každý jiný není dítě a tak to často nechápe. A to je škoda. Je přece tak krásné, být dítětem.

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 8.1.2003 > Jo děti vnímají věcí které my už ani pořádně nevnímáme.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 5.1.2003 > Jo, jo, to mi povídej, člověk si to ale v plné míře uvědomí právě až tehdy, když už tím dítětem (alespoň fyzicky ) dávno není... 
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 8.1.2003 > Kajman> 

ses v casovy smycce?


<reagovat 
čtenář zjihu - 8.1.2003 > Takžes´ mu to nevysvětlil :-)
Jinak je to hezky napsáno, jen s tou poslední větou bych tak úplně nesouhlasila.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 8.1.2003 > Že ví, že je to pro holky ještě nemusí znamenat, že ví k čemu to je...třeba si myslí, že holky neudrží moč :-) Ale znám kluka, který si v 11-ti myslel, že jde o vložky do bot :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter