Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VÁNOCE
Autor: Čagy (Občasný) - publikováno 9.1.2003 (10:03:21)
 

VÁNOCE

 

 

V noci a přes zarosené sklo jedoucího vlaku vypadají vzdálené lampy pouličního osvětlení jako vánoční prskavky, poznamenal jsem si jednou. Myslel jsem si: bylo by skvělé, kdyby z toho byla povídka, kdyby z toho byla nějaká zajímavá esej nebo fejeton. Kdyby tak znova byly Vánoce před dvaceti lety lety, bylo mi pět, stál bych před vánočním stromečkem a oči by mi zářily odrazem plamínků svíček a štěstím. Tohle už asi těžko zažiju tu atmosféru neposedného očekávání, kdy všechno je možné, kdy se každou chvíli může zjevit Ježíšek a přinést ty nejfantastičtější dárky, jako například auto na dálkové ovládání nebo fotbalový míč.

A stejně si myslím, že to možné je, když člověk trochu chce a jen o trochu víc se snaží, pak každý sen je už zčásti splněný. A co je splněné z části, splnit se může celé.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 9.1.2003 > Hm. Je to hezky napsané!!
Body: 5
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 9.1.2003 > Myšlenka hezká, pointa trochu horší (otřepanější). Dej si ale prosím pozor na to, že příliš často používáš slovo "být" - věty typu x je y (nebo x je ypsilonové) jsou významově poněkud chudé.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 5.1.2003 >

Lze zažít, myslím, tatáž dětská radost a očekávání - ale už u svých dětí , a kdo by to byl řekl, už se to tak semlelo, že letošní Vánoce mi bude dopřáno to poprvé zakusit .

Jinak pěkné povzdechnutí!


Body: 5
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 10.1.2003 > Kajman> ta data, poručíku, ta data mi nějak nesedí...
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 11.1.2003 > Igracek: jak data nesedí , myslím letošní jako 2003 .
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 11.1.2003 > Kajman> hergot kajmane, teď sem uplně zmatenej, dyt ja uz nicemu nerozumim. Jaky letosní 2003? mě původně přišlo divný, že komentuješ příspěvek vo pár dní dřív, než vyjde, ale teď se mnou hraješ nějakou divnou hru, asi mě chceš dostat do ústavu. Bojim se tě.
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 17.1.2003 > Moc mi nesedí ten názorovej přemet - v jedný větě píšeš, že už takový a takový Vánoce těžko zažiješ, v příští větě to najednou možný je. A taky se musím přidat k Okinovi, těch být je tam fakt moc, na tak krátkej textík...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter