Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sníst NOC
Autor: Diggi Pop (Občasný) - publikováno 19.11.2011 (21:38:00)
Dnes v noci,nezdálo se mi nic.
Čekal jsem v klidu až to přijde,hrozně to uteklo,ale výsledek se nedostavil.
Zdá se mi-čekal jsem téměř celou noc.
Uprostřed čekání mě navštívila prúsvitná paní.Holka jak z igelitu.
Koukala do dálky skrze mě,jako bych já byl ten,kdo nemá žádnou barvu,mikrotenovýma očima.
To semi nelíbilo,chtěl jsem,aby si mě ta osoba všimla,přecijen-dívá se tim nemocným pohledem přímo skrz mě.Navíc když čekám na sen,mívám dlouhou chvíli.
Začnu:
 Slečno,je ti dobře?Vypadáš,že nejsi ve svý kúži..
Ale běž,říká,to se ti jen zdá.. 
Neřekl bych,povídám.
Čekávám si takhle přes noc na sen poměrně často,ale tohle jsem ještě neviděl... 
nechce se se mnou očividně bavit,nebavím ji..odvrátí pohled ze zkrzemna jinam a řekne jen-ZDÁNÍ KLAME ........
.......... .....t ...t ..td .tdd tdddddd ... 
budík.


Poznámky k tomuto příspěvku
Path Adamski (Občasný) - 19.11.2011 > je to diletantské, ešte v prvej polke ma celkom "bavila" / prisilný výraz " istá prozidno poetická tonina textu- napriek chybám v opakovaní a konzistencii viet,,skrze, skrze- čakala som, že sa z toho niečo vykľuje, ale tá druhá polka bola tak banálne a "rýchlokvasne " spracovaná,- nedalo mi to nič,-narýchlo okončená useknutá "pointa ".- nie
<reagovat 
Diggi Pop (Občasný) - 20.11.2011 > zdání klame .
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 20.11.2011 > Diggi Pop> pokial sa z nej nestane replika /
<reagovat 
libusepalkova (Občasný) - 21.11.2011 >

zdání klame...hmmm. mě asi klamou smysly. ale nic jsem nepochopila. takže mě to zklamalo


<reagovat 
Diggi Pop (Občasný) - 23.11.2011 > ok není problém to vysvětlit . čekání na sen je stavěno jako sen . sen je nesmysl , většinou nemá hlavu ani patu , že ?? a já si čekám na sen , nevšimnuv si toho , že už spím , protože po pravdě , děvče z igelitu v reálu neznám . jde mi právě o stavbu vět .. o opakování se slov zdá se mi , nezdá se mi a finální ZDÁNÍ KLAME . jsme totiž ve snu . zdání klame je zde posazeno schválně mimo klasický formát zavedené fráze . igelitový holce odpusťte , že nemá barvu , je nevrlá a poněkud nudná , holt špatnej sen . místo hledání surrealistických a módních frází a obratů které jsou opět tak módní a vděčné , a které zde nenajdete , bych se zaměřil poněkud jinam . Čeština je hračka , tak si hraj , .čekal jsem-přijde,uteklo-nedostavil.. i tak se dá popsat marnost cizích očekávání . jinak - každý " nejlepším soudcem sobě " je sice trochu kec , ale asi nikdy nepochopí líp schované odkazy a skryté významy , než autor sám . a diletantské je jednou si něco přečíst a rovnou útočit . ric pic pouliční výbor ti dává za 2 z mravů .
<reagovat 
Diggi Pop (Občasný) - 23.11.2011 > mimochodem k zakoncení , on sen si dělá co chce, začne , skončí , to neovlivníš .. druhá pulka je uplně mimo moje osnovy , to těch mě vrací až budík . dobréráno ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter