Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bar U Rozkošnej Luly
Autor: bubinostar (Občasný) - publikováno 20.11.2011 (09:10:06)

 V bare U rozkošnej Luly bolo rušno. Mala to byť poriadna show.Cigi tu bol už od šiestej večer .Sedel za pultom a nechal si nalievať.Mladá barmanka s bujným poprsím, za ktoré by sa nemusela hanbiť ani Pamela Anderson,ovládala svoju profesiu. Sivomodré oči mali svoju hĺbku a krásu zároveň.Je to už druhé brandy.Alien na podnose ponúkla Cigimu alkohol s nahodeným úsmevom iba pre šéfa.Páčila sa mu. Bola to barmanka na zahryznutie.Jej dlhé vlasy pripomínali horúcu jeseň sfarbenú dohneda. Mala štíhle,dokonalé nohy.Urobil dobre, že ju prijal. Ženy sú dokonalejšie,ak v nich objavíš jemnosť a vášeň. Cigi si odpil a zahľadel sa do jej očí, bola v  nich iskra,ba viac oheň, ktorý ho spaľoval na popol.Bola rada, že sa jej pritrafilo toto zamestnanie.Túžila po zmene.Michael mal dobré zamestnanie, pracoval v banke. Ale čo ona? Vedela, že má na viac.

 - Dáš si niečo?- spýtal sa jej. Jeho predstavivosť nepoznala hranice.Alien už videl vyzlečenú uňho na izbe, patriacu iba jemu, Cigiovi – mafiánskému kráľovi. Vedel byť gentlmen, benevolentný k ženám.

 - V práci nepijem.- zareagovala pohotovo.

- Šéf ti to dovoľuje.A tykajme si.-  Ja som Cigi. –

 - Som Alien. – predstavila sa mladučká barmanka.Ten chlap má akúsi iskru, akýsi plameň v sebe, jednoducho ju priťahuje. Naliala si to isté, čo jej šéf. Štrngli si.Bolo to príjemné tykať si so šéfom, byť pritom nambrvan v jeho očiach. Riflová bunda Cigimu sadla ako uliata. Jednoducho frajer. Mala rada drsňákov, ani nevie prečo. Čiča bola pornostar, dnes mala tancovať pri tyči. Urobiť tržbu, prilákať zákazníkov,ešte si pritom užiť.Dvere sa otvorili, do baru vstúpil mladý, mocný muž.

- Čiča je tu. –

Cigi si zapálil cigaretu. Miloval červené lightky a ženy,ktoré vedeli, čo chcú. Čiča patrila k ním. Bola originálna a veľmi rozumná.Obdivoval ju. Vyhrnul si golier, v žiadnom prípade jej nenaskočí na lep.

 Čiča vstúpila a celý bar bol nadšený.Muži zatlieskali, pornostar hrala prim. Môže sa pochvaliť dvoma porno filmy.Je proste jednička. Podišla k Cigimu, iskrila očami, vrela v nej vášeň.Pohladila ho po tvári.

- Pekný kocúrik. Určite šéf. – Cigi sa tváril chladne.

 - Som rád, že si prišla. –

- Jimmy ti ukáže izbu. – Odvrátil tvár a viac si ju nevšímal. Podal Alien svoju vizitku a dopísal na ňu perom, izba č. 17, dnes o 21 hod. Alien bola spokojná, žmurkla na šéfa, jazykom si obtrela pery a uprimne dodala.

– Vždy k dispozícii. –

- To mu sa hovorí spolupráca -.

Vstal od barového pultu, vtom mu zazvonil mobil. Ďalší lukratívny kšef, pomyslela si Alien a uchovala si vizitku. Bar bol plný ľudí.Pri stoloch sa pilo a fajčilo, že by sa dym dal krájať. Každý očakával vystúpenie Čiči.To sa blížilo. Dievčatká zabávali pánov a v pozadí sa robila práca, z ktorej Cigi i jeho kumpáni profitovali. - Drogy a biele živé mäso predať čo najlepšie.

 -Stopy, stopy, páni, nikdy nezanechať stopy. –

 prízvukoval vždy šéf. Cigi bol dobrý šéf, ale keď sa rozohnil, bol z neho zúrivý býk. Beda to mu kto sa mu postavil do cesty. Do baru prichádzali ľudia, show sa blížila.Poháre sa prelievali, pri boxoch vládla vždy družná debata. Bol to večer, ktorý mal grády.

      Večer krásnych dievčat a chlapov,ktorí vždy mohli siahnuť hlboko do vrecka.Obecenstvo žaslo, program začínal. Čiča mala na sebe rozhalenku, akonáhle ju začala rozopínať, chlapi vstali a všetci začali tlieskať.Hľadeli do jej výstrihu. Prsia nádherné,okrúhle, iba sa ich dotknúť.Ich objemnosť a krása privádzali chlapov do šialenstva.Telo dokonalé, až oči plakali.Štíhle nohy, v tesných, kožených nohaviciach sa vynímali ako božský skvost.V bare nebolo muža, ktorý by si to s Čičou nechcel rozdať.

      Cigi Hľadel na striptérku a pociťoval mužnosť v nohaviciach. Zvesil kľúče s č.sedemnásť, dal znamenie. Alien vystriedala iná, mladšia čašníčka. Už stúpala s Cigim hore po schodoch. Smer bol jasný,červený salónik lásky. Alien celá horela. Muselo to prísť,zaujala svojho šéfa.Vošli.V salóniku na stole boli pripravené dva poháre a šampus.

- Chceš ma opiť? – spýtala.

- Nie,len ti chcem dokázať vášeň a lásku.- Silno ju objal a začal vyzliekať. Alien mala očarujúce telo. Prsia hotový mliečny bar.Cigi túžil piť z jej bradaviek.Vypiť ju do poslednej vášne. Fascinovala ho.Plné lýtka, hladké stehná a boky ako v rozprávke.To mal na ženách najradšej.

- Si moja, Alien. –

 -Áno, iba tvoja.- zavzlykala vášnivo. Bola poprvýkrát neverná,o to vášnivejšia. Alien cítila, že je konečne šťastná, že prežíva konečne to, po čom dlho túžila. Radosť ju prešla po troch mesiacoch, keď zistila, že je tehotná. Michael jej muž správu prijal s rozpakmi.

- Veď sme ani poriadne neboli spolu. –

- Vždy si bola v práci. – Pozrel sa na ňu.Vtedy mu to došlo.

- Si mi neverná!- Tak sa zbaľ a choď!-

     Na druhý deň večer našla svoj kufor na chodbe.Nemá viac, čo hľadať doma.Zdvihla kufor a zavrela dvere. V ten večer ju prichýlilo nebo. Bezradne hľadela na hviezdy a snažne prosila Toho tam hore, aby osud k nej bol milosrdný. Za chrbtom mala ostrý vietor, pred sebou budúcnosť, ktorá ju nesmierne ľakala.Vyšla vlastnému osudu oproti, hľadala smer, ktorým má ísť.

Vietor jej bičoval líca, po nich stekali slzy v mene lásky, v mene bolesti. Prešla na druhú stranu ulice. Mesiac ako starý spáč kotvil na oblohe a ona s kuframi v rukách niesla svoju bolesť, svoj kríž, ktorý ju úplne zlomil navždy.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter