Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
U vody
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 4.1.2003 (17:06:43), v časopise 3.5.2003


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Gino Hasler - 4.1.2003 > Zajimava technika.
<reagovat 
 čtenář Minerva - 4.1.2003 > čtenář> Jen takový experiment
<reagovat 
Čtenář - 5.1.2003 > libí
Body: 5
<reagovat 
čtenář Kent - 5.1.2003 > jeste podpis : )
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 4.1.2003 >

Mně se líbí.


Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 5.1.2003 > Janahe> 

A líbí se mi to čím dál víc, možná úplně nejvíc ze všech tvých obrázků. Proč ti tu nenaskakují jedničky? Můžu si ho vytisknout?


<reagovat 
 čtenář Minerva - 5.1.2003 > Janahe> Přece nebudeš tisknout něco, co má 600 pixelů. Můžu ti poslat postatně větší verzi, napiš si, jak velké to chceš tisknout, kolik DPI a já ti to pošlu.
<reagovat 
 čtenář Minerva - 5.1.2003 > Janahe> Verze k tisku (600 dpi a o něco menší) najdeš na http://howadoor.wz.cz/zapisnik.html
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 5.1.2003 > čtenář> Až se mi zamotala hlava z těch metamorfóz (doufám, že nemáš problémy s identitou). Mnohokrát děkuji za větší verzi. Ta , co údajně odpovídá originálu, se mi stáhla jen do půlky - to je fakt jen ta horní půlka? To se mi teda líbí  víc to, co je na Totemu. Nemám barevnou tiskárnu, posílám si věci, které chci mít na papíře, mailem do digisběrny  ( http://digi.fotostar.cz/ ), za pár dní je tu mám v nedaleké Fotografii, ale mají sběrny po celé republice, samozřejmě i v Brně. Tohle si nechám udělat na matný papír asi 15 x 21 cm, kdyby to vypadalo, že to unese větší rozměry, zkusím větší. Až to budu mít, tak se pochlubím. Ještě jednou díky vřelé. (Já si hned říkala, že mi to připomíná "nalézt okraje" v Corelu.)
<reagovat 
 čtenář Minerva - 5.1.2003 > Janahe> Ta menší větší verze je na serveru celá, přesně 489 163 bajtů. Zkus to stáhnout znovu.

Základem je akvarelová malůvka, nějaké to "Find Edges", jak jsi správně uhádla, trocha hraní s maskami, Distort/Ripple, upravení jasu, saturace a Gaussian blur. Nic zvláštního.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.1.2003 > čtenář> No já už nevím, jestli mám menší větší nebo větší menší, ale stáhla jsem si tu, co má 489163 bajtů. Z té druhé se mi ukáže jen horní půlka. Ale já jsem spokojená, nechci to přes celou stěnu. Jen mi dělá dobře se na ten obrázek dívat.
<reagovat 
 čtenář Minerva - 6.1.2003 > Janahe> Tady je menší verze a pak jsou dvě větší, menší větší a větší větší. Ty sis stáhla tu menší větší, 489163, pro tu velikost papíru, jak zamýšlíš, to bohatě stačí. Větší větší má 1272556 bajtů a je na serevru taky celá, prostě to musíš zkusit stáhnout znovu.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.1.2003 > čtenář> Teda já tu větší větší verzi mít nemusím, ale trvám na tom, že se mi stáhne jen horní půlka.  Zkoušela jsem to už asi padesátkrát (musím ocenit pěknou hudbu - Jižní Amerika?, i když to asi ne, to bude něco odjinud), dřív se to načítalo velmi pomalu, teď už je to hned, ale je to horní půlka obrázku a počítač hlásí, že hotovo. Možná to ale dělá můj počítač, to je pěknej prevít.
<reagovat 
 čtenář Minerva - 6.1.2003 > Janahe> Každý den se hraje něco jiného, mám tam seznam asi čtyřiceti skladeb. Někde dole na stránce je nota, když na ni najedeš kurzorem a chvíli vyčkáš, objeví se tooltip s názvem skladby. Dnes je to, mám dojem, něco z Nepálu.

Právě to nahrávám na server znovu, snad už to bude v pořádku.
<reagovat 
 čtenář Minerva - 6.1.2003 > Janahe> Ověřeno, funguje to. Až se ti zas objeví rychle půlka, stiskni F5 nebo aktualizovat, mělo by se to už stáhnout všecko.
<reagovat 
 čtenář Minerva - 6.1.2003 > čtenář> Tak ne, oprava. Je to jinak. Jde patrně o chybu přímo v Exploreru. Nesmíš na odkaz kliknout levým, ale pravým tlačítkem a dát "Uložit cíl", pak se teprve stáhne skutečně celý obrázek.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.1.2003 > čtenář> Protože si odjakživa pletu pravou a levou (ale zejména protože jsem se musela strašně smát a nemohla se řádně soustředit na klikání),  klikla jsem levým tlačítkem místo pravým - a ejhle, přesto se obrázek  objevil celý. Už ho mám uložený, tak to doufám nevadí, že jsem nedodržela návod.  
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 7.1.2003 > Janahe> Konec dobrý, všechno dobré.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.1.2003 > ty si howadoor jo? ehm....
Body: 5
<reagovat 
Archiw (Občasný) - 6.5.2003 > Jo, je to vcelku pěkný
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter